שלום,
המנוע של הרכב מתחמם בנוסף נוזל הקירור בוער במיכל ( מה שגורם ליציאת הנוזל), הלכתי למוסך מורשה פורד בדקו ואמרו לי ראש מנוע ( החלפתי משאבת מים + תרמוסטט + רדיאטור תקין ) , האם כדאי לשפץ ראש מנוע ? או פשוט להחליף את כל המנוע ??
( המנוע נסע 170 אלף ק"מ)