Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1563 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

קניתי פיקנטו ספורט ידנית לפני כמה חודשים, שנת 2015 (7 שנים מהקנייה יהיו ביוני השנה).

אני חושש שיש בעיה בגיר של הרכב, התקשרתי למוסך מורשה של קיה והם אמרו לי שהם לא מכירים את האחריות 7 שנים לרכב הזה. 

שירות לקוחות של קיה היו מאוד לא מקצוענים ולא הצליחו לענות לי לשאלה האם למס' הרכב יש אחריות 7 שנים למנוע+גיר.

 

מציין כי יש לי טופס ממשרד התחבורה שמראה שהרכב היה רק בבעלות פרטית ולא בליסינג/השכרה.

 

איזה גורם יכול לתת לי אישור שיש לרכב אחריות 7 שנים?

מרגיש שמנסים איתי שיטת מצליח - "אין אחריות לרכב הזה כי בלה בלה בלה..., בהצלחה עם תיקון על חשבונך"

 

 

תודה רבה

עריכה אחרונה על ידי הדר1234
פורסם

האחריות לרכב הזה היא ל-3 שנים.

הארכת האחריות ל-7 שנים, היא במקרה שהרכב לא הגיע ל-150000 ק"ם.

ה-7 שנים, זה רק למנוע\גיר, וכפוף למה שרשום בחוברת האחריות שלהם.

הם עלולים [לנסות], להתנער מאחריות, בטענות שונות לגבי טיב הטיפולים, או החומרים ששימשו את הטיפול, במוסכים שאינם מוסכים מורשים מטעם היבואן.

 

מה הבעייה בגיר?

פורסם

ליסינג או חברה, רק 3 שנים וזהו.

https://kia-israel.co.il/wp-content/uploads/2018/08/kia-3-years.pdf

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 49 דקות, הדר1234 כתב:

הרכב לא עבר עדיין 7 שנים ולא 150K.

איך אני יודע שמלכתחילה האחריות המורחבת חלה/לא חלה על הרכב שלי? 

 פיקנטו נכללת ב-7 שנים אחריות. 

אבל מה, היא מותנת בזה שטיפלת בכול הזמן אצל היבואן לפי המועד/קילוטראז שמוגדר ע"י היצרן. האם יש לך היסטורית טיפולים שתומכת בזה? 

כי אם לא, אתה נתון לפי רצון טוב של היצרן, ובישראל כמו בישראל, אל תופתע אם ינסו להתחמק. 

פורסם
לפני 53 דקות, davemustaine87 כתב:

 פיקנטו נכללת ב-7 שנים אחריות. 

אבל מה, היא מותנת בזה שטיפלת בכול הזמן אצל היבואן לפי המועד/קילוטראז שמוגדר ע"י היצרן. האם יש לך היסטורית טיפולים שתומכת בזה? 

כי אם לא, אתה נתון לפי רצון טוב של היצרן, ובישראל כמו בישראל, אל תופתע אם ינסו להתחמק. 

שאלה טובה, קניתי אותו יד שניה ואני לא בטוח שיש היסטוריה מלאה. 

סביר להניח שינסו להתחמק מזה? ובאופן כללי מה יש לומר על בעיה בגיר? יש טיפול שאפשר לומר שאם לא בוצע כמו שצריך יגרום לתקלות גיר?

לפני שעה, zaf כתב:

ליסינג או חברה, רק 3 שנים וזהו.

https://kia-israel.co.il/wp-content/uploads/2018/08/kia-3-years.pdf

אני לא רואה כאן שכתוב באופן מפורש לאילו רכבים יש  את האחריות הארוכה ואיזה לא. 

הפיקנטו כרגע משווקת עם 7 שנים, אבל אין לי מושג מה היה ב2015 ואם היו אותיות קטנות אז.

 

בקיצור אני לא מצליח להבין מי מהגופים הרשמיים יכול לומר לי כן/לא בוודאות ולא יעבוד עליי.

פורסם
לפני 48 דקות, הדר1234 כתב:

שאלה טובה, קניתי אותו יד שניה ואני לא בטוח שיש היסטוריה מלאה. 

סביר להניח שינסו להתחמק מזה? ובאופן כללי מה יש לומר על בעיה בגיר? יש טיפול שאפשר לומר שאם לא בוצע כמו שצריך יגרום לתקלות גיר?

 

הסיכוי שיש לך בעיה בגיר הידני הוא לא גבוה במיוחד. צריך להחליף נוזל גיר כול 120 אלף, אבל ספק שיקרה משהו גם אם חרגת, במיוחד אם ההילוכים עוברים חלק. 

מה שכן יכול להדפק, זה הקלאץ, וזה ממילא חלק מתבלה שלא נכלל באחריות. 

פורסם

ב2013 קניתי קיה סיד מהיבואן היו 7 שנות אחריות. 3 שנים מלאות קראו לזה פגוש לפגוש ועוד 4 שנים מנוע וגיר.

אני זוכר בודאות שיש כתב אחריות מצורף לספר הרכב עם חותמת של טלקאר ומפורט לך מה כוללת האחריות.

בדוק בספר הרכב או בקיט המסמכים בתא הכפפות אם השאירו לך.

 

  • רעיון טוב! 1

 

 

×
×
  • תוכן חדש...