Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב סביר לכולם,

 

רוצה לעשות לילה קמפינג בדרום באמצע ספטמבר.

שנה שעברה הייתי בחאן עין גדי(100שח ללילה) והיה ממש נחמד, אך מאז גיליתי את האתר של רשות הטבע והגנים ומסתבר שיש פריסה יפה של חניוני לילה(55שח ללילה) בארצינו.

 

תנאים הכרחיים: שירותים ומקלחות.

 

מיקום: כאופציה ראשונה הייתי רוצה באילת, אך פרקטית זה לא כזה משנה לי. נגיד ים המלח ודרומה.

 

זה מה שמצאתי עד כה:

- חניון לילה שמורת טבע חי-בר יוטבתה | לינה ליד אילת

- חניון לילה גן לאומי מצדה מערב

- חניון לילה חאן בארות - מכתש רמון

- חניון לילה גן לאומי ממשית – החאן הנבטי

 

אשמח לקבל חוות דעת על המקומות הללו מי מכם שמכיר, וכמובן המלצות אחרות יתקבלו בברכה!

פורסם (נערך)

מה אתה רוצה לדעת? המקומות אחלה... עושים את העבודה

 

יש באילת בית ספר שדה, יש שם קמפינג (זה גם שייך לרט''ג).

וחוץ מזה קמפינג באילת אין כמו בחוף בחינם, עדיף דרומי... מאז שפינו שם את הקארוונים הקבועים זה אפילו יותר טוב.

לגבי מקלחת באילת בכיף אפשר להתקלח בים (הכוונה בברזים לשטיפה שפזורים בכל חור). בחום האילתי זה בא בטוב.

עריכה אחרונה על ידי דג
פורסם

חאן בארות מקסים ומאוד מומלץ. מסודר ונקי. השמים שרואים משם אי אפשר לתאר במילים.

  • רעיון טוב! 1

יום טוב גם לך

פורסם
לפני 13 שעות, method כתב:

חניון לילה חאן בארות - מכתש רמון

היינו בעבר כמה פעמים. היה מאוד מוצלח ונקי.

פעם אחת אפילו הגיע מישהו בערב (אני חושב מרט"ג), העמיד לפטופ, מקרן ומסך והעביר הרצאה על עטלפים לכל מי שרצה לבוא לשמוע.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם

בארות, ממשית, מצדה - כולם מוצלחים.

 

חי בר יוטבתה משעמם למדי אבל קרוב לאילת / תמנע.

  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

תודה לכם!

לפי התגובות אין פה מקום לטעות. חששתי שמישהו יגיד למשל שחי בר יטבתה צפוף ורועש כי זה קרוב לאילת.

 

יופי, אז אחליט לקראת המועד על אחד המקומות.

 

יש חשיבות לעשות הזמנה מוקדם, או שמדובר במקומות שגם יומיים לפני אפשר לעשות הזמנה ויהיה מקום?

פורסם (נערך)
לפני שעה, method כתב:

. חששתי שמישהו יגיד למשל שחי בר יטבתה צפוף ורועש כי זה קרוב לאילת

קרוב זה יחסי, 30 דקות נסיעה מאילת...

הוא צמוד לכביש 90 ושומעים כל העת את המטוסים בקרבת שדה רמון. איך שהוא לא מפריע. אבל החניון סתמי כזה.

 

לגבי זמינות - לא צריכה להיות בעיה, במיוחד לאור העובדה שאנשים חזרו לטוס לחו"ל, פוסט קורונה.

עריכה אחרונה על ידי hans
  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)

יש את הקמפינג בעין גדי, נחמד עם מסעדה/פאב ושירותים ומקלחות נקיים. אין אטרקציות באתר עצמו, אלא מסביב.

 

יש גם את חניון מצדה של רשות הטבע והגנים, לא הייתי, אבל מהנסיון על החניונים בתשלום של רשות הטבע והגנים הם אחלה.

 

זאת בעיה מאז שאין את החניונים בצפון כמו חורשת טל, מעיין ברוך, אכזיב כבר אין חניונים שיש מה לעשות עם ילדים בחניון עצמו.

עריכה אחרונה על ידי bobi
פורסם

קמפינג באיזור ים המלח והערבה באוגוסט זה לאנשים קשוחים במיוחד. גם בלילה הטמפ' יכולה להיות מעל 30 מעלות. עכשיו (עשר בלילה) כ-35 מעלות באיזור. 

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם
לפני 18 שעות, bobi כתב:

יש את הקמפינג בעין גדי, נחמד עם מסעדה/פאב ושירותים ומקלחות נקיים. אין אטרקציות באתר עצמו, אלא מסביב

 

בתאריך 21.8.2024 בשעה 21:28, method כתב:

 

שנה שעברה הייתי בחאן עין גדי(100שח ללילה) והיה ממש נחמד

 

אני חושב שאתה מדבר על זה- והייתי שם. יש עוד אחד ליד, בדולינה משהו, מניח שזה קונספט דומה.

לפני 18 שעות, אורי מ. כתב:

קמפינג באיזור ים המלח והערבה באוגוסט זה לאנשים קשוחים במיוחד. גם בלילה הטמפ' יכולה להיות מעל 30 מעלות. עכשיו (עשר בלילה) כ-35 מעלות באיזור. 

 

מסכים ומקבל. שנה שעברה הייתי בתחילת ספטמבר וזכור לי 30 מעלות בלילה. לא פשוט.

 

אאאאבל... הפעם יש לי אוהל ממש מאוורר, וגם קניתי את הנשק הסודי:

 

https://www.ebay.com/itm/204811089791?var=505469552818

 

נראה עד כמה הוא יעשה את ההבדל.

 

בכל מקרה, הקמפינג יהיה באמצע ספטמבר, אז אולי אתפוס יום פחות חם ועם רוח. בעין גדי זכור לי שהייתה רוח טובה בלילה.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

טוב, אז בסוף היינו בתמנע, חצי שעה מאילת.

מקום ממש נחמד והיה חצי מאוכלס, שקט ומגניב.

רשמים:

מתחם הקמפינג מסודר וכולל תאורה, פינת ישיבה, מקרר, מנגל, שקעים וכיור בקרבת מקום.

הייתה אחלה רוח בלילה ולא היה חם כלל.

שירותים ומקלחות קצת רחוק מהמקום הספציפי שהקצו לנו.

נמלים עוקצניות תקפו אותי כל הישיבה בלילה וזה קצת העיק. לא הבנתי מה הן רוצות ממני, לא היה מזון בחוץ והיו רק שימורים במקרר... האוהל היה סגור אז זה לא היה אישיו.

עברו לידינו כמה שועלים וזאב כמדומני.

הלקח שחוזר על עצמו(לפחות בספטמבר): מתעוררים ב 7-8 בבוקר וחייבים להתקפל כי חם והשמש עלינו. אין מצב להמשיך להתפנק ולישון עד מאוחר.

 

מקום יפה עם אטרקציות(שלא עשינו), מסודר מאוד. שירותים מקלחות רחוק ונמלים מציקות.

עלות: 140שח לשני מבקרים.

 

לסיכום: תענוג של מקום, במיוחד כי היו רחבות לידינו אך הן היו ריקות. מאמין שבתפוסה מלאה הייתי נהנה משמעותית פחות כי הרחבות קרובות אחת לשנייה.

IMG_6507.jpeg

IMG_6513.jpeg

IMG_6515.jpeg

IMG_6517.jpeg

  • אהבתי 2
פורסם

היינו באילת עד הערב. באיזור 20:30 הגענו לתמנע, הקמנו אוהלים, בילינו שם והתקפלנו בבוקר למחרת.

יש במתחם מסעדה\בית קפה, ולא מעט פעילויות סטייל טיולים מאורגנים, אופניים ושות'

אנחנו באנו נטו לישיבה ואוהלים, את הפעילויות עשינו באילת טרם ההגעה לקמפינג.

×
×
  • תוכן חדש...