Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ראלי או VTR


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכיוון שלא מדובר בלאנטיס מול אימפרזה, תקנה את הראשונה שתמצא במצב טוב. ההבדלים בין הרכבים לא משמעותיים מאוד, הראלי מעט חדה יותר, הVTR מאובזרת יותר (ריפודים עדיפים, ועוד כמה דברים קטנטנים). הVTR מעט יותר חלשה, שני הרכבים לא חזקים ככה שזה לא משמעותי. בנוסף בVTR החלפת מערכת הפלטה (בעלות לא זולה בכלל) תביא לשיפור יפה בהספק.

 

 

בקיצור, תמשיך בחיפוש על שתיהן. אפשר (אם התקציב מאפשר) להכניס גם VTS וGTI בהתאמה.

 

גיא

פורסם
מה בקשר למתלים והתנהגות? זהים?

 

VTR ו-VTS זהים. ראלי מכוילת טיפה שונה, לא משמעותי. שוב - לקנות את הראשונה שמוצאים במצב טוב, וזה לא קל למצוא אחת במצב טוב

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אני לא מכיר את שוק הVTS\R בכמה הן נמכרות מעל ? 5?7?10?

 

תודה.

 

LOL, שאלה מצחיקה. אני בעל VTS אז היא נמכרת ב-15 מעל. גיא בעל VTR אז היא נמכרת ב... כמה בא לך גיא? :wink:

 

וברצינות (למרות שזה היה רציני), VTS שנת 97 כמו שלי שווה 20K במחירון. 106GTI שזהה לה מכנית ואיבזורית שווה 31 במחירון אם אני זוכר נכון. פונטו 60 שווה כמה אלפים יותר. מאזדה 121 שנת 94 שווה יותר. תעשה את החישוב שלך...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
LOL, שאלה מצחיקה. אני בעל VTS אז היא נמכרת ב-15 מעל. גיא בעל VTR אז היא נמכרת ב... כמה בא לך גיא? :wink:

 

וברצינות (למרות שזה היה רציני), VTS שנת 97 כמו שלי שווה 20K במחירון. 106GTI שזהה לה מכנית ואיבזורית שווה 31 במחירון אם אני זוכר נכון. פונטו 60 שווה כמה אלפים יותר. מאזדה 121 שנת 94 שווה יותר. תעשה את החישוב שלך...

 

רוני

:-) באמת שאלה די מצחיקה, פשוט המכוניות די זהות אבל ההפרש גדול(במחירון) ולכן אני לא מאמין שראלי תמכר ב30+\- וVTR כנ"ל....

×
×
  • תוכן חדש...