Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1014 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

יונדאי קונה החדש 2024 בישראל - מחיר החל מ-144,900 שקל - cartube

 

מענין לראות את השוני במחיר מול דגמי 21:

יונדאי קונה טורבו 1.6 ל' פרמיום' – 127,000 שקלים  - מודל 23 , 162,000 שקל
יונדאי קונה טורבו 1.6 ל' פרסטיג'' – 134,000 שקלים  - מודל 23 , 163,900 שקל
יונדאי קונה טורבו 1.6 ל' 'סופרים' – 137,000 שקלים - מודל 23 , 169,900 שקל
יונדאי קונה היברידי 1.6 ל' 'פרמיום' – 142,000 שקלים - מודל 23 , 162,000 שקל
יונדאי קונה היברידי 1.6 ל' 'פרסטיג'' – 143,000 שקלים - מודל 23 , 163,900 שקל

 

כאשר יש ביקוש בכל מחיר היבואן יודע להנפיץ מחירים בהתאם...

מענין איך הגירסאות החשמליות יתומחרו , הערכה זהירה 175+ , צפי הגעה לדגמי החשמל רק במהלך 2024.

לפתע MG חשמלית ניראת כדיל לא רע בכלל...

עריכה אחרונה על ידי CX25GTI
  • אהבתי 2

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם (נערך)


כנראה גרסת הבסיס עם מנוע ליטר תצליח להמכר לא רע
כל השאר, קשה לי להאמין שיצליחו למכור במחירים האלה לאור הריבית הגבוהה והמצב במשק ואם כבר מבזבזים כלכך הרבה, אז כבר על חשמלית

עריכה אחרונה על ידי Tamir FR
 
 

 

 
 
פורסם (נערך)

מקבלים יותר אבל משלמים הרבה יותר. אני חושב שתכלס דגם ה-1.0 טורבו במחיר של 144,900 שקל הוא הצעה לא רעה, מחיר של משפחתית לפני כשנה וכיום הקונה הוא רכב משפחתי לכל דבר ועניין. גרסאות N ליין במחיר של עד 190,000 שקל? פשוט הזוי. (Tamir FR, הקדמתי אותי בדקה). 

עריכה אחרונה על ידי Supertigre
פורסם
לפני 23 דקות, Tamir FR כתב:


כנראה גרסת הבסיס עם מנוע ליטר תצליח להמכר לא רע
כל השאר, קשה לי להאמין שיצליחו למכור במחירים האלה לאור הריבית הגבוהה והמצב במשק ואם כבר מבזבזים כלכך הרבה, אז כבר על חשמלית

גם גרסתהכניסה ההיברידית תמכר לא רע.

גם הדגם ההיברידי הקודם נמכר במחיר זהה לאיוניק

פורסם
Just now, mottis כתב:

גם גרסתהכניסה ההיברידית תמכר לא רע.

גם הדגם ההיברידי הקודם נמכר במחיר זהה לאיוניק

ההיברידית הבסיסית תהיה רבת מכר לליסינג לאנשים שמחפשים רכב מעט מוגבהה במקום האלנטרה הלוככת את הרצפה.

מענים איך יתמחרו את האלנטרה המחודשת , היוצאת הוצעה במחיר זהה של כ 160, האם היבואן יתמחר את המעודכנת במחיר זהה לזה של הקונה ?

 

לפני 24 דקות, Supertigre כתב:

מקבלים יותר אבל משלמים הרבה יותר. אני חושב שתכלס דגם ה-1.0 טורבו במחיר של 144,900 שקל הוא הצעה לא רעה, מחיר של משפחתית לפני כשנה וכיום הקונה הוא רכב משפחתי לכל דבר ועניין. גרסאות N ליין במחיר של עד 190,000 שקל? פשוט הזוי. (Tamir FR, הקדמתי אותי בדקה). 

האוקטביה 1.0 ליטר נמכרת במחיר זהה פחות ואו יותר, כרכב משפחתי עדיפה על הקונה .

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
לפני 8 דקות, mottis כתב:

אוקטביה 1.0 נמכרת ב- 156k שח, מחיר גבוה משמעותית מקונה 1.0...

צודק , שכחתי את ההעלאה האחרונה שלהם... ואת הצורך להתיישר עם יצרני הרכב האחרים שכולם עומדים משום מה בסביבית המחיר המועדפת של 160 א"ש.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

האוטו נראה מאוד מגניב, אבל אשכרה 190 אלף ליונדאי קונה מאובזרת?!

אני זוכר שהקודמות 1.6T בתחילת חיי הדגם נמכרו בפועל בסביבות 124 אלף.

היבואנים מפציצים אותנו במחירים אסטרונומיים בקטע אחר!

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

שקלתי את ה 1.6 טורבו ב 2020 - האוטו היה מהיר וחזק, אבל הגימור הפנימי היה מבאס מאוד, הכל פלסטיקה שחורה נוקשה ותחושה זולה. מעניין איך הדגמים החדשים בקטע הזה... 

בכל אופן, המחירים החדשים הזויים - אבל זה כנראה נכון לכל הענף. 

פורסם
לפני 5 שעות, CX25GTI כתב:

יונדאי קונה החדש 2024 בישראל - מחיר החל מ-144,900 שקל - cartube

 

מענין לראות את השוני במחיר מול דגמי 21:

יונדאי קונה טורבו 1.6 ל' פרמיום' – 127,000 שקלים  - מודל 23 , 162,000 שקל
יונדאי קונה טורבו 1.6 ל' פרסטיג'' – 134,000 שקלים  - מודל 23 , 163,900 שקל
יונדאי קונה טורבו 1.6 ל' 'סופרים' – 137,000 שקלים - מודל 23 , 169,900 שקל
יונדאי קונה היברידי 1.6 ל' 'פרמיום' – 142,000 שקלים - מודל 23 , 162,000 שקל
יונדאי קונה היברידי 1.6 ל' 'פרסטיג'' – 143,000 שקלים - מודל 23 , 163,900 שקל

 

כאשר יש ביקוש בכל מחיר היבואן יודע להנפיץ מחירים בהתאם...

מענין איך הגירסאות החשמליות יתומחרו , הערכה זהירה 175+ , צפי הגעה לדגמי החשמל רק במהלך 2024.

לפתע MG חשמלית ניראת כדיל לא רע בכלל...

 

שער הדולר ב-1 לינואר 2021: 3.20 ש"ח

שער הדולר היום:  3.84 ש"ח

 

סה"כ עליה  20% בדיוק.

ועכשיו תבדוק את המחירים. וקח בחשבון שהמוצר שאתה מקבל אחר לגמרי (לטובה)

  • רעיון טוב! 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...