Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

גם I20 דור ראשון 3 דלתות עם מנוע 1600 (ו122 כוח סוס אם זכור לי נכון) כבר נחשב מאוד נדיר לראות היום. אני חושב שכן, יש להם מקום פה בשרשור. הפיקנטו 3 דלתות דגם מאוד נפוץ לכל שנות שיווקו בארץ. בסוף זה עניין של טעם ויש דוגמאות שיהיה עליהן קונצנזוס לכן או לא, כל האמצע נתון לפרשנות, ואפשר לראות את ה'אימוג'ים' שנותנים לתמונה מסויימת בתור אומדן האם זה מעניין את הקהל או לא מעניין.

לגבי הגטס - הייתה לחבר פורום @CaR MaN כזו עד לפני עשור בערך. יצא לי לנהוג עליה והחוויה בניגוד לדגמים ספורטיביים אחרים - זה שמדובר באותה גטס בהתנהגות רק שהמנוע הגדול יותר מוסיף לה כח זמין ועוד קצת הנאה.

 

וכדי לתרום עוד קצת לשרשור, SL יפה

image.thumb.png.e39a2f2e6b741343ca16abba6df9d30f.png

עריכה אחרונה על ידי EliC25
  • אהבתי 8
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 3 דקות, EliC25 כתב:

גם I20 דור ראשון 3 דלתות עם מנוע 1600 (ו122 כוח סוס אם זכור לי נכון) כבר נחשב מאוד נדיר לראות היום. אני חושב שכן, יש להם מקום פה בשרשור.

126 כ"ס לזכרוני.

שיממון מוטורי ללא שום ייחוד מלבד כישלונו במכירות.

טוב, שיהיה.

 

 

פורסם
לפני 11 דקות, Avia כתב:

שיממון מוטורי ללא שום ייחוד מלבד כישלונו במכירות.

על זה בדיוק הדיון כאן כבר 5 עמודים.

האם רכב נחשב מעניין כי הוא מעניין מבחינת חוויית הנהיגה שלו, או שהוא מעניין כי אין כאלו בארץ? (בין אם זה בגלל כישלון שיווקי או בגלל שהגיעה יחידה אחת לצורך תקינה)

פיאט צ'יקוצ'נטו הוא דגם סופר נפוץ באיטליה, ובארץ לא נמכר. אם אראה מחר אחת כזו בנסיעה בארץ, אני אצלם ואעלה לשרשור.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 48 דקות, Avia כתב:

פשוט אותי זה לא יכול היה לעניין פחות ותהיתי "בקול רם" אם זה מעניין מספיק חובבים כדי להתאים לכוונת השרשור.

תעשה בדיקה קטנה אם יש לך כוח לשטויות האלו...

 

תעבור על השירשור מההתחלה תראה איזה תמונות צברו יותר לייקים ואיזה תמונות גררו דיון אחריהן?

 

האם אלו היו יותר רכב ספורט או מכוניות על יקרות או מכוניות פשוטות משעממות שעל פניו לא מיוחדות בכלום?

 

לדעתי זה נוטה חזק לקבוצה השניה מה שאומר שיש מספיק אנשים שזה מעניין אותם.

  • מעניין 1

 

 

פורסם
לפני שעתיים, EliC25 כתב:

על זה בדיוק הדיון כאן כבר 5 עמודים.

זה מזכיר לי (ואולי זה המשך של) דיון שהתפתח בזמנו בשרשור מועדון בעלי יונדאי גטס (אתה היית חבר, אלי?). עלו שם הרבה תגובות שליליות, בגלל היותו של הגטס סה"כ תחבורה בסיסית, בעוד שחברי המועדון ואחרים טענו שלאף אחד אין בעלות על המושג "תרבות מוטורית" ושמותר גם לאהוב גטס.

 

אני לא מוצא את השרשור, יכול להיות שהיה חלק מהפורום הישן.

פורסם

הגעתי לשרשור יותר מוקדם היום, באמצעות חיפוש גוגל קליל של "מועדון גטס"

אגב, חלק גדול מאיתנו עדיין פעיל ובקשר בקבוצת הוואטספ ההיא... פשוט כמעט כולם החליפו את הגרסה אז המועדון הפך ל made in Korea @elians המנהל שלו. כמו גם של אתר האינטרנט בשם הזהה.

 

 

אפשר להגיד שהיינו חלוצים. היום יש "מועדון" לכל דגם רכב נפוץ בישראל.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 3 שעות, Avia כתב:

אבל האם נדיר זה מעניין? מעניין במובן הרחב.

כי גם מסתובבות פה כל מיני סיניות כושלות שהצליחו למכור רק בחתיכות בודדות לפני שהיצרן פשט רגל.

גם הן נדירות. זה מעניין פה מישהו?

 

והרי מעניין זה לא מדע מדויק.

יש כאלה שמעניין אותם קורולה 94, מרבונים, מה נעשה להם?

ויש כאלה שלא יבינו מה כ"כ מעניין בגולף MK1 GTi במצב נסיעה יומיומי.

 

השאלה מה נחשב מעניין למכנה המשותף הגדול ביותר.

MK1 סתם קלה מדי, MK2 לעומת זאת...😉

  • אהבתי 1
  • מצחיק 2
  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

חזל"ש.

מיצובישי ספייס גיר 96. אני חושב שבאותה תקופה מיצובישי היו היחידים שלרכבים המסחריים שלהם היתה דלת הזזה בשני הצדדים.

image.thumb.jpeg.de0d8abe079808be4ed3503ac0263db0.jpeg

 

הכתם השחור מראה שהרכב מניע מידי פעם אבל כנראה לא נוסע.

image.thumb.jpeg.67ff8a544a0d0d3438c16843a1c17d5f.jpeg

 

E320 יפה (בלי רישוי)

image.thumb.jpeg.48d161672996b5e78b2cecd7c72ff15f.jpeg

 

 

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1
פורסם

פירסמתי גם בשרשור אחר, אבל  נפרסם גם פה בתוספת, סופה m240, במצב מעולה.

תמיד מוצא שם דברים מעניניים בסככות מאחורי בית המלכה.

 

20260516_092842.jpg

20260516_092832.jpg

20260516_092112.jpg

20260516_092059.jpg

20260516_091955.jpg

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני 13 שעות, Derish כתב:

את הסינים אתה יכול לקחת בחזרה

 

מתנצל ולוקח רוורס על המשפט הזה, לאחר שצפיתי בסקירה של הדנזה Z9GT. לשם שינוי, נראה שמדובר באמת ברכב מעניין שמגיע מסין. 

 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...