Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

צילמתי היום בכפר ערבי, נראה לי שברולט

האיכות המזעזעת היא תוצאה ישירה של תמונה מפלאפון כשר, בלילה. עמכם הסליחה

image.jpeg.8c91104c65e22ebd2f12743b6eb71385.jpeg

עריכה אחרונה על ידי I love spark
  • אהבתי 2
  • מצחיק 1
פורסם
לפני 28 דקות, I love spark כתב:

צילמתי היום בכפר ערבי, נראה לי שברולט

האיכות המזעזעת היא תוצאה ישירה של תמונה מפלאפון כשר, בלילה. עמכם הסליחה

image.jpeg.8c91104c65e22ebd2f12743b6eb71385.jpeg

זה נראה שהוצאת את התמונה מהארכיון הלאומי שהרכב צולם כשעוד יצא מהמפעל...

  • אהבתי 1
  • מצחיק 2

סקודה פאביה סטיישן 2013 1.2 T 

 "להפסיק לעשן זה הדבר הכי קל בעולם. מי כמוני יודע. עשיתי את זה אלף פעם." מארק טווין

 

פורסם (נערך)
לפני 50 דקות, ברונקו כתב:

זה נראה שהוצאת את התמונה מהארכיון הלאומי שהרכב צולם כשעוד יצא מהמפעל...

אם לא הפיג'ו שמציצה מאחור...

עריכה אחרונה על ידי I love spark
  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 16 שעות, yairw כתב:

איך אני מתגעגע לטווינגו שהייתה לי,

יש לי עוד ארגז של חלקים עבורה,

אם מישהו בטעות נתקל באחת למכירה - לא לשכוח אותי 

הספציפית הזאת הייתה למכירה לא מזמן, לא יודע אם נקנתה כבר

אנסה לחפש לך את המודעה

 

עריכה אחרונה על ידי osheri
  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 5.1.2025 בשעה 16:02, yohai71 כתב:

התחלתי עבודה חדשה, סביבה יש: 

 

פולקוואגן אטלס - לא יודע כמה נמכרו אבל כנראה ממש קצת, פעם ראשונה שאני רואה אחת: 

20250105_111506.thumb.jpg.17977e47944b4158b3b79092712d405c.jpg

 

20250105_111517.thumb.jpg.27d26fa360e63ce6107680e6ad250b88.jpg

 

20250105_111528.thumb.jpg.a92880ca36beae11b2cb9cfa3c32ef95.jpg

 

דייהטסו 4x4 קלאסי מגניב, כולל "סנדל" קלאסי לא-פחות: 

20250105_074818.thumb.jpg.b0aa0e954a68cea9903ee06cf65a2fca.jpg

 

20250105_074829.thumb.jpg.00c855ceb36bc8276e1603ee301a8197.jpg

 

ולבסוף, מיצובישי L200 שגם הוא כבר קלאסי (אוף, הזדקנתי) עם ג'אנטים... מעניינים: 

20250105_111541.thumb.jpg.67f7b9d757db42a1d03b0796c38ca01c.jpg

 

20250105_111551.thumb.jpg.84200aa53164f669844e7db02c8d22f4.jpg

 

20250105_111557.thumb.jpg.613707d913ee54b5c39916e50558ae36.jpg

בתור קיבוצניק, וילד שגדל בקיבוץ.

היה לנו רוקי בגד"ש(יודע שזה לא הרכב שמופיע פה).

רכב אגדי! עביר בצורה מדהימה, קטן כמו גפס, גיר ידני 4 הילוכים.

והיה גם ועוד איך היה L200, באקונומיקה, מטבח.

מנוע בנזין, 2 ליטר. 5 הילוכים, קלאץ וגיר כמו חמאה!.

מזגן מעולה, ופנים שכולו ב'ז.

2 אגדות, כל אחת בתחום שלה.

  • אהבתי 1

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
בתאריך 7.1.2025 בשעה 17:23, yairw כתב:

איך אני מתגעגע לטווינגו שהייתה לי,

יש לי עוד ארגז של חלקים עבורה,

אם מישהו בטעות נתקל באחת למכירה - לא לשכוח אותי 

מציע לך לירשום מודעה בפייסבוק. ככה אני מצאתי את ההונדה שלי

לך הקבוצה לרישום שם היא-

IMG_2725.png

פורסם

תודה, אבל אני לא בפייסבוק ולא מתכנן להיות,

כמו כן, לא ידוע מי יהרוג אותי קודם, האישה או האבא שאתפוס לו עוד חניה 

 

כבר חתמתי...

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...