Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1039 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אחרי עשור אני מעוניין לקנות רכב חדש כי אולי! אולי הגיע זמן! 😬

- רכב שיתאים ל זוג + 2 (5 מושבים).

- פחות פרטי יותר גיפון.

- רכב אמין כי זה בטח יישאר עוד עשור לפחות.

- צריכה דלק טובה, למרות שנוסע פחות מ 6000KM בשנה.

- בידוד רעש משהו שמדאיג אותי ואכפת לי ממנו.

- נוחות בנסיעה, קל לתפעול, צורה יפה פנים ובחוץ.

- מזגן גם מאחור. פתחי מיזוג גם טוב.

- נפח תא מטען גדול. 450+! . ל 🧳 3 פעמים בשנה.

- מעוניין ברכב עד 160K ש"ח גג.  יד1. אם יש המלצה פחות כסף יד2 אולי גם!

* יש רכב כזה בכלל? 😁

פורסם

מאזדה cx30 מתאימה בדיוק לדרישות שלך...

מנוע אטמוסםרי וגיר פלנטרי יבטיחו אמינותטובה, מאובזר ומצוייד, מרכב ג'יפון שעונה על הדרישות.

אתה יכול גם לחפש מאזדה cx5 יד שניה, קצת יותר מרווחת עם אותה מערכת הנעה.

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, Gopher כתב:

יש לך אפשרות להתקין עמדת טעינה פרטית? אם כן אז הייתי הולך על רכב חשמלי.

אני מבין שאתה מאוד בעד רכבים חשמליים, אבל אין טעם להציע אחד כזה למי  שנוסע 500 קילומטרים בחודש.

כי את המחיר של עמדת הטעינה הוא יחזיר בעוד כמה שנים טובות, ועדיין לא ברור מה תהיה ירידת ערך של רכבים חשמליים סיניים בהשוואה לג'יפון של מאזדה.

עריכה אחרונה על ידי vladclar
  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

אני בדיוק במצבך עם אותן דרישות בדיוק, רק עם קילומטרז גבוה יותר - 17000 שנתי

אני בדילמה בין BYD ATTO3 לבין MAZDA CX30

 

מה-atto3 אני חושש בעיקר לאור הבעיות שצצות ממנה (מזגן, טווח), אבל הדגם הבסיסי מאובזר היטב. מחיר הדגם הבסיסי - 164000

המזדה בדגם הבסיסי פחות מאובזרת ולדעתי רק בדגם 2.0 EXECUTIVE מציעה אבזור טוב יותר, אבל גם עולה משמעותית יותר. מחיר הדגם הזה הוא 174000 אחרי אגרת רישוי.

עריכה אחרונה על ידי -UC-
פורסם
לפני 24 דקות, vladclar כתב:

אני מבין שאתה מאוד בעד רכבים חשמליים, אבל אין טעם להציע אחד כזה למי  שנוסע 500 קילומטרים בחודש.

כי את המחיר של עמדת הטעינה הוא יחזיר בעוד כמה שנים טובות, ועדיין לא ברור מה תהיה ירידת ערך של רכבים חשמליים סיניים בהשוואה לג'יפון של מאזדה.

 

לא מעט יבואנים מציעים עמדת טעינה + התקנה סטנדרטית (בלי חציבות, הרמת מרצפות וכולי) בחינם.

גם אם זה לא בחינם ניתן לרכוש עמדה טובה ב-2,000 ש"ח + התקנה סטנדרטית ב-3,000 ש"ח. תוך שנתיים של אגרת רישוי מופחתת על רכבים חשמליים החזרת את זה, בלי לדבר על הדלק ועל הטיפולים המוזלים במוסך.

אם מדובר בהתקנה מורכבת אכן זה יקח יותר זמן להחזיר.

לגבי ירידת ערך, אף אחד לא יכול לדעת. אני אישית הייתי חושש יותר מירידת ערך של המאזדה עקב הפופולריות של הרכבים החשמליים שעולה כל הזמן.

פורסם
לפני 6 שעות, Gopher כתב:

יש לך אפשרות להתקין עמדת טעינה פרטית? אם כן אז הייתי הולך על רכב חשמלי.

כן יש אפשרות - אבל משתלם? מפחד מהסוללה אחרי 8 שנים!! זה יהיה יקר להחליף אם כן צריך!! חשמלי לא ממש נכנס לי לראש!! 

פורסם
לפני כשעה, שמעוני1900 כתב:

כן יש אפשרות - אבל משתלם? מפחד מהסוללה אחרי 8 שנים!! זה יהיה יקר להחליף אם כן צריך!! חשמלי לא ממש נכנס לי לראש!! 

 

ממש אין לך מה לחשוש מזה. יש כיום טסלות חשמליות שנוסעות כבר עשר שנים וירד להם רק 10% סוללה. זה יוצא שהרכב החשמלי יחזיק הרבה יותר זמן מרכב בעירה פנימית.

לי יש רכב חשמלי וזה העתיד. הנהיגה מאוד נעימה ושקטה ויש לך זמינות כוח מיידית שלא תמצא משהו קרוב לזה ברכב בנזין.

שלא לדבר על החסכון הכלכלי הגדול: חשמל שעולה עשירית מדלק, אגרת רישוי מופחתת וטיפולים מוזלים במוסך.

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, nissan1211 כתב:

מאזדה cx30, יונדאי טוסון מנוע 2.0 , סקודה קאמיק 1.5 וסיאט אטקה 1.5, קיה סלטוס, פיגו 3008 1.6 (יד 2 כי השיווק הופסק) 

😵 נוו בחיאת!! ביקשתי המלצה כי שמעתי מספיק סתם הצעות😔.

תודה על העזרה אבל ברשימה יש רכבים שבכלל לא עונים על הדרישה שלי - מספיק שהם עושים בקושי 9 לליטר, ולא יודעים מה זה בידוד רעש.

 

לפני 4 שעות, Gopher כתב:

 

ממש אין לך מה לחשוש מזה. יש כיום טסלות חשמליות שנוסעות כבר עשר שנים וירד להם רק 10% סוללה. זה יוצא שהרכב החשמלי יחזיק הרבה יותר זמן מרכב בעירה פנימית.

לי יש רכב חשמלי וזה העתיד. הנהיגה מאוד נעימה ושקטה ויש לך זמינות כוח מיידית שלא תמצא משהו קרוב לזה ברכב בנזין.

שלא לדבר על החסכון הכלכלי הגדול: חשמל שעולה עשירית מדלק, אגרת רישוי מופחתת וטיפולים מוזלים במוסך.

יש לך הצעה טובה? מנסיון אולי? אין לי בעיה להתקין עמדה זה נגיש ללא חפירות. נשאר הרכב :)

עריכה אחרונה על ידי שמעוני1900
פורסם (נערך)
לפני 23 דקות, שמעוני1900 כתב:

יש לך הצעה טובה? מנסיון אולי? אין לי בעיה להתקין עמדה זה נגיש ללא חפירות. נשאר הרכב :)

 

לי יש טסלה אבל זה מעבר לטווח מחירים שציינת.

בטווח שלך הייתי בודק את BYD אטו 3, ג'ילי גאומטרי C ו-MG 4. כולם רכבים מצוינים אבל מציע לך לעשות נסיעת מבחן לראות מה מתאים לך.

אם יש לך שאלות ספציפיות אשמח לענות. בכל מקרה עם עמדה נגישה אתה עובר את המכשול העיקרי 😁

 

עריכה אחרונה על ידי Gopher
פורסם
לפני 36 דקות, שמעוני1900 כתב:

😵 נוו בחיאת!! ביקשתי המלצה כי שמעתי מספיק סתם הצעות😔.

תודה על העזרה אבל ברשימה יש רכבים שבכלל לא עונים על הדרישה שלי - מספיק שהם עושים בקושי 9 לליטר, ולא יודעים מה זה בידוד רעש.

 

 

אלה לא סתם הצעות בכוונה הכנסתי את הרכבים הכי אמינים, מרווחים ואיכותיים שיש במחיר הזה בדיוק כמו שרצית. אמינות מופתית בשוק של היום לרוב לא הולכת עם חיסכון בדלק (מנועים אטמוספריים עם גירים פלנטריים השילוב הכי אמין ולא חסכוני). ב6000 קמ הדלק כמעט ולא רלוונטי גם ככה  6000 לחלק ל10 שוווה 600 כפול 6.8 מחיר הדלק = 4080 לעומת אם תיקח רכב שנחשב חסכוני 1 ל14 תקבל 6000 לחלק ל14 שווה 428 כפול מחיר הדלק ב2914 ככה שההבדל לחלק ל12 חודשים הוא 97 שח לחודש.

זאת בהנחה שתמצא רכב בנזין שעושה צריכת דלק כזאת וגם אמין מאוד ובהנחה שהרכבים שכתבתי עושים 1 ל10 שזה לא מדויק כי חלקם יכולים בכיף להיות יותר חסכוניים בנסיעה רגועה ואז בכלל הפער מצטמצם. 

המלצתי האישית מתוך ההצעות היא פיגו 3008 1.6 שמגיעה גם ל 1 ל11 מציאותי והמאזדה cx30 על פני כולם. הקאמיק והאטקה עם אמינות מופחתת אם לא אכפת לך ואתה מעדיף יותר ביצועים וספורטיביות. 

אם אתה מחפש מעל 1 ל13-14 אני ממליץ ללכת לכיוון היברידי 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 3 שעות, nissan1211 כתב:

אלה לא סתם הצעות בכוונה הכנסתי את הרכבים הכי אמינים, מרווחים ואיכותיים שיש במחיר הזה בדיוק כמו שרצית. אמינות מופתית בשוק של היום לרוב לא הולכת עם חיסכון בדלק (מנועים אטמוספריים עם גירים פלנטריים השילוב הכי אמין ולא חסכוני). ב6000 קמ הדלק כמעט ולא רלוונטי גם ככה  6000 לחלק ל10 שוווה 600 כפול 6.8 מחיר הדלק = 4080 לעומת אם תיקח רכב שנחשב חסכוני 1 ל14 תקבל 6000 לחלק ל14 שווה 428 כפול מחיר הדלק ב2914 ככה שההבדל לחלק ל12 חודשים הוא 97 שח לחודש.

זאת בהנחה שתמצא רכב בנזין שעושה צריכת דלק כזאת וגם אמין מאוד ובהנחה שהרכבים שכתבתי עושים 1 ל10 שזה לא מדויק כי חלקם יכולים בכיף להיות יותר חסכוניים בנסיעה רגועה ואז בכלל הפער מצטמצם. 

המלצתי האישית מתוך ההצעות היא פיגו 3008 1.6 שמגיעה גם ל 1 ל11 מציאותי והמאזדה cx30 על פני כולם. הקאמיק והאטקה עם אמינות מופחתת אם לא אכפת לך ואתה מעדיף יותר ביצועים וספורטיביות. 

אם אתה מחפש מעל 1 ל13-14 אני ממליץ ללכת לכיוון היברידי 

💖 תודה

נבהלתי - כי להורים יש טוסון - הוא אוכל שותה דלק - חושב שגם בעמידה הוא סתם מבזבז !! חחחחח

קיה סלטוס - אהבתי בעבר אבל שמעתי מספיק תלונות ודם על דלק !! 
מאזדה cx30 - לא חסכו מבפנים יחסית למחיר ?!!

 

 

לפני 3 שעות, Gopher כתב:

 

לי יש טסלה אבל זה מעבר לטווח מחירים שציינת.

בטווח שלך הייתי בודק את BYD אטו 3, ג'ילי גאומטרי C ו-MG 4. כולם רכבים מצוינים אבל מציע לך לעשות נסיעת מבחן לראות מה מתאים לך.

אם יש לך שאלות ספציפיות אשמח לענות. בכל מקרה עם עמדה נגישה אתה עובר את המכשול העיקרי 😁

 

ג'ילי גאומטרי C - אהבתי ולא אהבתי !!
BYD אטו 3 - מאוד אהבתי - אבל מפחד !!

MG 4 - אבדוק!
תודה 💟

 

אני גם בודק פרטים עבור :

 

שברולט - טרייל בלייזר (שמעתי שיש מבצע מימון 100% ללא ריבית)

Arkana של רינו

Kona Hybrid - למרות שלא התחברתי לצורה! וגם על הדרך BAYON אבל נראה קטן!! 

 

פורסם
לפני 16 דקות, שמעוני1900 כתב:

💖 תודה

נבהלתי - כי להורים יש טוסון - הוא אוכל שותה דלק - חושב שגם בעמידה הוא סתם מבזבז !! חחחחח

קיה סלטוס - אהבתי בעבר אבל שמעתי מספיק תלונות ודם על דלק !! 
מאזדה cx30 - לא חסכו מבפנים יחסית למחיר ?!!

 

אני גם בודק פרטים עבור :

 

שברולט - טרייל בלייזר (שמעתי שיש מבצע מימון 100% ללא ריבית)

Arkana של רינו

Kona Hybrid - למרות שלא התחברתי לצורה! וגם על הדרך BAYON אבל נראה קטן!! 

 

הcx30 דווקא לטעמי מאוד יפה ואיכותית מבפנים, עיצוב מינימליסטי, יש מה שצריך מבחינת בידור וכפתורים, איכות חומרים טובה מאוד והרכבה מעולה. גוברת על הרבה מהמתחרות שבנויות לא משהו. 

 

 

שברולט טרייל בלייזר- רכב נחמד אבל הפנים קצת מיושן ומבחינת אמינות אין יותר מדי מידע כי זה מנוע חדש יחסית (מוגדש 3 צילנדרים) לדעתי יהיה פחות אמין ל10 שנים ומעלה אבל אין לדעת, מעבר לכך שוק חלש אבל האוטו עצמו טוב. 

 

רנו ארקנה - לא מכיר אישית, שמעתי דברים טובים 

 

קונה היברידית- מגיעה החדשה בספטמבר שנראית ממש טוב, חדשנית, איכותית ומעוצבת. יש לנו אחת במשפחה שנסענו עליה כבר 3 שנים ו 90 אלף קמ. אפס תקלות, מנוע נעים וחזק, אצלנו עושה 1 ל19 בעיר בערך.

איכות חומרים בדור הראשון (לא יודע לגבי המתיחת פנים) היא פלסטיקית ופשוטה יחסית אבל לא משהו שמפריע ביום יום, איכות הרכבה מעולה אין כפתורים וחלקים שזזים ומרעישים. 

הגה רך ומדויק יחסית, מתלים יחסית קשים אבל עם זאת גם נוחים. בכללי ממליץ עליה אם תמצא אחת במחיר סביר או תחכה לדור הבא. 

 

הצעה נוספת- סוזוקי s cross החדשה

פורסם

רכב לעשור שלם בלי הרבה כאבי ראש?

כנראה שאין כזו חיה. 

אבל אם בכל זאת - אז מאזדה כלשהי תהיה הכי קרובה להגדרה זו. מכלולים ישנים ומוכחים (אפשר להגיד מיושנים) - אבל זו הגדולה שלהם.. אמינות ועוד אמינות.

Cx30 : קומפקטי מבחוץ ובסדר בפנים. לדעתי לא מתאים לנסיעה ארוכה עם חמישה מבוגרים. ביצועים טובים, הנאה מנהיגה, וצריכת דלק טובה בהחלט. 

Cx5 : יותר מרווח אך יותר גדול מבחוץ. נוח, שקט, ומהנה לנהיגה. ביצועים סבירים בגרסת 2.0 ליטר ומעולים ב 2.5. צריכת דלק זהה בשתיהן ויכולה להגיע עד 1/12 במשולב בידיים הנכונות.

עוד יתרון למאזדה : אין מה לעשות בטיפולים.. אין טיימינג, לא מחליפים שמן גיר. טיפולים בסיסיים ושמן בלמים אחת ל..

מניסיון, דלק מוטורס יבואן אשר מספק חווית שירות ותמיכה בלקוח גם הרבה לאחר תום האחריות.

אם אתה לא מוגבל לרכב חדש - יש ביד 2 כמה חתיכות שוות וחדישות משני הדגמים - בתקציב שלך וגם מתחת. השוק עייף וזה רק לטובתך.

 

Mazda CX5

Škoda FABIA

×
×
  • תוכן חדש...