Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8473 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

או לפחות לפרוש מוקדם...

 

שלחו לי עכשיו הודעה שביום רביעי בלילה מקרינים בכבלים את "שודדי התיבה האבודה" וביום שישי את אינדי 2.

 

עד היום,אלה סרטים שעושים לי את זה.

 

למרות שמדובר בסרטים בני מעל 20 שנה-העלילה,האפקטים,המוזיקה...

 

אני מארגן תירוצים להבריז מוקדם מליל הסדר.מישהו רוצה לבוא?

 

(לבאים מובטח כובע בוקרים דהוי,זיפי זקן ושני אקדחי "קולט" 6 כדורים במחסנית-ושוט.....)

 

פשוט שווה כל דקה. הנאה צרופה.

arkraiders.jpg

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
ושני אקדחי "קולט" 6 כדורים במחסנית-ושוט.....)

 

 

תומר קולט זה אקדח יחסית חדש בקוטר 0.45 עם מחסנית של 15 כדור.. יריתי בו, נשק נחמד עם הדף שיכול לשלוח כתף לבית חולים... :lol:

 

2 אקדחי תופי מגנום 0.44 יכול נחמד..!

 

 

אבל בכל מקרה יש מנצ'סטר - ארסנל בליל הסדר, עוד סיבה להבריז לטובת משחק טוב ובירות!

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
ושני אקדחי "קולט" 6 כדורים במחסנית-ושוט.....)

 

 

תומר קולט זה אקדח יחסית חדש בקוטר 0.45 עם מחסנית של 15 כדור.. יריתי בו, נשק נחמד עם הדף שיכול לשלוח כתף לבית חולים... :lol:

 

2 אקדחי תופי מגנום 0.44 יכול נחמד..!

 

 

אבל בכל מקרה יש מנצ'סטר - ארסנל בליל הסדר, עוד סיבה להבריז לטובת משחק טוב ובירות!

 

 

ראלימן

 

קולט חדש ? האקדח הזה יותר ישן אפילו מהמיצובישי קולט. (האמת גם מכל יתר המכוניות בעולם...) 8)

פורסם
או לפחות לפרוש מוקדם...

 

עד היום,אלה סרטים שעושים לי את זה.

 

למרות שמדובר בסרטים בני מעל 20 שנה-העלילה,האפקטים,המוזיקה....

 

מסכים במאה אחוז. :lol:

 

פשוט תקילט בוידאו ותראה אח"כ.

מועדון הרודסטרים, אין עוד מועדון כזה.

http://www.roadster.co.il/

פורסם

יש לי במשרד שני פוסטרים ישנים ישנים של אינדיאנה ג'ונס. בשחרור שלי אני מקווה לקחת לפחות אחד מהם איתי הביתה. מיסטר ג'ונס עומד בפתח המקדש האבוד, חולצה קצת פתוחה, שוט ואקדח, מבט חודר, והכיתוב:

if adventure had a name, it would be indiana jones

 

:D

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מחללי שם השם בפרהסיה שכמותכם, בושו והיכלמו!!! :evil:

ליל הסדר הוא חג החירות, אך אתם עבדים, כן, עבדים ליצר הרע שבתוככם!!!

תתעוררו ותחזרו בתשובה יא חבורת חוטאים :twisted::wink:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

לא יודע מה איתכם, אבל מבחינתי כל סרט שהוא , או כל דבר שהוא

מהווה עילה / תירוץ לחיתוך מוקדם מהסדר.....

 

אפילו סרט פורנו בכיכובו של אבשלום קור.... :shock:

 

דיי, כמה פעמים אפשר לספור עד 13... (ושום דבר לא קרה...)

:lol:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

על ארבעה בנים דיברו בסדנה:

 

חכם - שעושה הכל לבד ולא סומך על אף ליצן... 8)

 

רשע - שמוכר לילדים מדבקות שמוסיפות כ"ס... :evil:

 

תם - שקונה כונסי אויר כדי לקרר את בלמי התוף שלו.... :wink:

 

וזה שאינו יודע לנהוג... :lol:

 

 

ואני אומר: ליל הסדר אחלה זמן לoverboost....

כבישים ריקים ושוטרים בתקן שבתון....חחחחחחחחח :twisted:

HFturbo

פורסם
על ארבעה בנים דיברו בסדנה:

 

חכם - שעושה הכל לבד ולא סומך על אף ליצן... 8)

 

רשע - שמוכר לילדים מדבקות שמוסיפות כ"ס... :evil:

 

תם - שקונה כונסי אויר כדי לקרר את בלמי התוף שלו.... :wink:

 

וזה שאינו יודע לנהוג... :lol:

 

גדול! :lol:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

×
×
  • תוכן חדש...