Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם יש "חיים" אחרי 200K קמ?


alex321
שימו לב! השרשור הזה בן 467 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון

תאונה, בגלל מישהו אחר.

מתכלה מתחת לכיסוי:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

 

המחליפה: Alfa 159 TB

עם חלונות חשמל ונעילה מרכזית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהנסיון סביבי אצל משפחה וחברים:

אימפרזה שנת 2000 ידנית כשהלכה לפני שנתיים בתאונה הייתה עם (תחזיקו חזק.. ) 580 אלף ק"מ. כמובן מנוע מקורי.

 

אימפרזה 2006 390 אלף ק"מ נמכרה חיה ובועטת.

 

עדיין בשימוש:

אינסייט 320 אק"מ

טידה 350 אק"מ

כמה לנסר 2010 עם 260-270 אק"מ

פריוסים ואוריסים עם ק"מ בין 250 ל- 350

ועוד

 

רכבים עם 200 וקצת יש סביבי בלי סוף.

מסכים לגמרי עם מה שנכתב לגבי המנועים המודרניים.

עריכה אחרונה על ידי tza
  • אהבתי 1
  • מעניין 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט יש חיים , גם אחרי 300 אלף , אבל זה כבר לא אותו דבר.

להורים שלי היה לנטרה ידנית 99 ש"שרדה" יותר מ450 אלף ק"מ (אוטו שעבר המון נהגים , נסיעות לצפון/ירושלים , רק היה צריך למלא שמן כל חודש).

לנו יש היום סובארו אימפרזה 06 עם 260 אלף ק"מ.

רכבים היום יכולים להחזיק הרבה מאד קילומטרים , הבעיה היא שבשלב מסוים יש הרבה חלקים שדורשים החלפה , ועלויות האחזקה נהיות גבוהות.

במצב אידיאלי  , שגם בעל הרכב מקפיד על טיפולים וגם המוסך תמיד מקצועי ואמין (ממש לא מובן מאליו) , רוב הרכבים יראו אמינות "מפחידה" גם בק"מ גבוה.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Uri82
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, itzik123 כתב:

בטח בין אחת הידיים היה סוחר שלא כל כך הבין את הקונספט וזייף את המד לכיוון ההפוך

 

דווקא שם אני מכיר את ההיסטוריה מהרכישה. הרכב נקנה חדש ע"י מורה נהיגה שהשתמש בו רוב השנים והק"מ ואז עבר יד לבן משפחה שבהמשך עשה את התאונה. טופלה בסובארו רוב השנים.

עריכה אחרונה על ידי tza
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי היה ג׳יפון סוזוקי ג.ו. 1600  מ 2006 שהחזקתי 11 שנים ועד 255K

יש חיים בקילומטר׳ז כזה ולו התאפשר לי הייתי שומר אותו

 

אבל, להחזיק רכב מיושן עם יותר מ 200K זה לא לכל אחד, צריך להיות קצת משוגע לדבר.

צריך לאהוב את הרכב באמת כי הבלאי הטבעי גבוה ולדאוג לכל פיפס ולתחזק ולהחליף וכו׳.

יש ביננו שאוהבים את זה אבל לרוב הנהגים תחזוקת רכב כזה היא עול.

 

I shall explain: dialog it is exactly like monolog, except in the case of monolog, it is one person talking to himself; in dialog - two persons talking to themselves

Shaike Ophir שייקה אופיר

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון שהגעה ל300kkm ומעלה זה מאוד מרשים.

אבל זה שאין תקלות לא אומר שהרכב במצב אופטימלי או אפילו קרוב לכך

מיליון פעמים אני נוסע מאחורי איזה מאזדה/טויוטה/גרוטאה אחרת משנת 2000 ומטה והן בקושי זזות במישור, בעליות אין על מה לדבר בכלל, חלקן הגדול מעשנות, רובן נראות חיצונית כמו הצרות שלי ובכללי למצוא רכב ישן במצב טוב באמת הוא די נדיר(כן, בפורום רכבים כנראה שהאחוזים הם הפוכים למציאות).

ברוב המקרים, שוב, מחוץ לפורום, החזקה של רכב כזה נובעת נטו משיקולים כלכליים וזה ניכר.

  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מחקר של הקונסיומר ריפורט אורך החיים של רכבים רק עולה. רכב בנזין מחזיק כ 240 אלף קמ בממוצע לפי המגזין.

 

אבל יש כמה הבדלים אלינו:

1. הרכבים האמריקאים לרוב לא עומדים בתקני יורו למיניהם שסביר להניח שישפיע והמנועים שונים משלנו.

2. קמ שנתי ממוצע בארהב הוא 24 אלף בשנה. כמעט 10 אלף יותר מאיתנו. מה שאומר שהם מגיעים לקילומטראז' גבוה בגיל יותר צעיר.

3. הרכבים מבלים שם יותר על כבישים מהירים בגלל גודל המדינה.

 

אבל לדעתי המגמה זהה, ורכבים מחזיקים יותר קילומטראז', רק הנוסטלגיה מונעת מאיתנו לראות את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל מכונה יכולה לחיות לנצח אם מחליפים כל מה שמתקלקל ואני אומר את זה מנסיון בין היתר עם רכב אספנות.

 

אם תמצא משהו מתוחזק אין מה לפחד, אבל יש עם זאת להבין שרכב חדש לא תקבל.

 

צריך לקנות מתוך מודעות לכל זה וכמובן במחיר כמה שיותר נמוך בשביל ניהול סיכונים.

עריכה אחרונה על ידי edward

האתר שלי: long.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 467 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...