Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 20 שעות, ridecruize כתב:

 

לפי הטענה שלך כאילו  כל רכב שנתפס ללא טסט ישר מורד מהכביש??!!

ומה עם כמה חודשים בלי. קנס בגובה מסוים.. ולאחר מכן הורדה מהכביש..

בבקשה, בואו נרגיע עם הלהבות.

אתה מבלבל בין רמת הסמכויות של שוטרים.

שוטר רשאי לתת דוח  קרירת משפט (קנס) או זימון למשפט בגין העדר טסט בהתאם לפרק הזמן שעבר שמאז שהתוקף נגמר.

לשוטר שהוסמך בתור סייר-בוחן, יש סמכות (מעבר לסמכות של כל שוטר אחר), לתת הורדה מהכביש לרכב (יש לו גם סמכות לדרוש בדיקה במעבדת רכב כתנאי להחזרת רכב לכביש). בנוסף, יש מספר סעיפי אישום (דוח קנס או זימון למשפט) ש"באים ביחד" עם ההורדה מהכביש (כן, קנס של 1000 ש"ח זה אחד מהם).

לפני 20 שעות, ridecruize כתב:

 

הודעת אי שימוש וקנס של 1000₪ על פעם ראשונה...

כאילו הרכב לא עבר טסט 10 שנים??? ונוהגים עליו בלי הגה ת

כן. קנס של 1000 ש"ח גם עבור פעם ראשונה. זה כתלות בחומרת הליקויים שהוא מוצא.

לפני 20 שעות, ridecruize כתב:

מנורת אוויר שנדלקת בגלל ירידות של כמה יחידוץ psi בודדות..

המנורות של הABS ובקרת החלקה באים והולכים לסירגוין  קשורים כנראה לחיישן  לחץ אוויר . 

כאשר אתה מבצע טסט לרכב, הם לא בודקים איזה מנורות דולקות ו/או מה המשמעות שלהן.  הם רואים מנורה דולקת (כלומר, מנורה שמעידה על בעיה כלשהי. לא מנורה שאמורה לדלוק במצב רגיל) - אז אתה ישר נכשל בטסט.

אותו דבר שוטר סייר-בוחן. הוא לא אמור לבדוק מה מהות התקלה ו/או הגורם לה. הוא רואה תקלה (או במקרה הנוכחי, נורה שמעידה על תקלה) - מבחינתו יש בעיה ברכב. הוא פועל כפי שנדרש ממנו.

ברשותך נחשוב על זה בצורה אחרת - סתם דוגמא להמחשה אתה רוצה לבלום, ופתאום קופצת לך תקלה על ABS. מחשב הרכב משבית את ה-ABS כי מבחינתו הוא לא תקין (כלומר, לא מנסה בכלל להפעיל אותו). ולך תדע איך זה יגמר.

לכן, משהו שנראה שולי בעיניך, אבל יש לו משמעות בטיחותית.

לפני 20 שעות, ridecruize כתב:

בדואים ואנשי קיבוץ שנוסעים איך שבא להם ועם מה שבא להם..

סבבה. מה זה קשור אליך ולמצב הרכב שלך ?

פורסם (נערך)

האוטו שלי עומד ליד הבית כי הוריד אותי שוטר בוחן על בולם קידמי ואחורי(נמוכים) אורות ברקס לא עובד(גם לא ידעתי)

נזילות שמן מהמנוע

ובלי טסט שבוע

נתן לי הורדה בלי קנס

כול פעם שמנסה להכניס את הראש זה מצחיק כי האוטו נמוך והוא נהיה בפוזיציה לא ברורה

אני חושב שיכל להימנע מה1000 אצלך אבל אולי לא היית נחמד איתו(לא לקחת אחריות)-אני שתקתי חיכיתי איזה 20 דקות באוטו קיבלתי את הדף ונסעתי

עריכה אחרונה על ידי דובצע
פורסם
בתאריך 18.6.2026 בשעה 00:20, Pavlik כתב:

אבל, ברגע הבדיקה של הבוחן, הרכב שלי היה שטוף ונקי, הפנסים מבריקים, נעל צמיגי קונטיננטל חדשים לגמרי, לא היו שום נזילות מים או שמן, לא דלקה שום שגיאה בלוח השעונים. הטסט באמת היה רק עניין טכני של לחדש לו את התוקף.

 

תותח פבל

עדיין עם האלפא השחורה?

 

בתאריך 17.6.2026 בשעה 16:28, ridecruize כתב:

שוטר שהוא גם "בוחן תנועה" ...

...האם זה תקין??? ההתנהלות של השוטר???

 

אני ישתף אותך בהרהורים שתוקפים אותי מדי פעם על הצטרפות למשטרה התנועה

לטובת מקרים בדיוק כמו שלך

להוריד רכבים כאלו מהכביש, וכמה שיותר.

 

לפני הרבה שנים נכשלתי בטסט עם הגולף ואחד הליקויים היה נזילה מצינורות בלם קדמי,

הגעתי למוסך והרכב עלה על הליפט, מה שראיתי גרם לי לברך את הבוחנים. כמובן שהוחלפו מיד כל הצינורות.

אני נכנס לטסט כדי לוודא שהרכב תקין, לא כדי "לעבור" בשעה 15:55 ושאר הטריקים..

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם

בשביל לבדוק את הרכב אני נכנס לטיפולים תקופתיים במוסך באופן יזום - אבל היה לי מקרה בו הטיפול לא הסתנכרן לי ובטסטט מצאו גומיית ציריה קרועה.

 

ובהמשך למה שסיפר @Mr.Hybrid - לאבא שלי מצאו צינורית ברקס דולפת בטסט הראשון - פיאסטה דור שני (1984) בת שנה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

דו"ח מוצדק

 

העליהום מנוגד לחוקי הפורום

  • רעיון טוב! 1

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 5 שעות, Mr.Hybrid כתב:

תותח פבל

עדיין עם האלפא השחורה?

לבנה!

לפחות הייתה, כששטפתי אותה.

  • מצחיק 1

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם
לפני 9 שעות, Mr.Hybrid כתב:

אני ישתף אותך בהרהורים שתוקפים אותי מדי פעם על הצטרפות למשטרה התנועה

לטובת מקרים בדיוק כמו שלך

למיטב ידיעתי, רק שוטרים יכולים לקבל את ההסמכה להורדת רכב מהכביש.

בתור מתנדב, אינך יכול להוריד רכב מהכביש, אלא לזמן סייר-בוחן במקרה שיש חשד לבעיה (בהנחה שהוא עובד באותה משמרת). מאחר ומתנדב אינו מוסמך בתור סייר-בוחן, בעקרון הוא גם אינו רשאי לבצע בדיקת תקינות לרכב.

פורסם (נערך)

ידיעתך אינה מעודכנת. במהלך השנה הוכשרו כבר 2 מחזורים של מתנדבים להיות סיירים בוחנים, וצפויים מחזורים נוספים. כמובן שמדובר על מתנדבים בוגרי שלב ב , בעלי ותק מינימלי מסויים.

עריכה אחרונה על ידי fatboy1340
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
בתאריך 17.6.2026 בשעה 16:28, ridecruize כתב:

השוטר/בוחן תנועה ניגש אליי ביקש שאוריד מגן שמש שניתן להסרה מהחלון והודיע לי כי האורות בלימה האחוריים לא עובדים. 

הרכב היה בלי טסט קרוב לחודש.

א. אתה מסכן את עצמך בנסיעה ללא אורות בלם תקינים. לנוסעים מאחוריך אין התראה כשאתה בולם.

ב. עפ"י הידוע לי רכב ללא טסט בתוקף אינו מכוסה ע"י הביטוח.

 

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

פורסם
לפני 35 דקות, NAPOLEON כתב:

טעות

אוקיי, מחדד.

אם נכנס ברכב הזה מישהו מאחור מפני שלא הספיק לעצור, חברת הביטוח תפצה ?

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...