Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1211 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, אשמח להמלצות לשיפור מערכת סאונד ברכב.

התקציב שחשבתי להשקיע הוא 3.5K-4K כולל התקנה.

הרכב כרגע סטוק לגמרי, HU רגיל של יונדאי וכנ"ל הרמקולים.

אני לצערי לא מבין בכלל בנושא ולמרות שקראתי הצלחתי להבין ממש מעט..

המחשבה שלי הייתה להחליף את שתי הרמקולים הקדמיים (אם מישהו יודע את הגודל המדויק שלהם אשמח שתרשמו בתגובות ממה שאני ראיתי זה 6"5)

ולהוסיף מגבר וסאב.

תכננתי גם בהתקנה לעשות בידוד בדלתות בשביל למזער רעידות.

לפי מה שהבנתי מקצת קריאה לHU השפעה מאוד גדולה על איכות הסאונד, אם ההחלפה שלו תשפיע ממש אז אשמח להמלצה גם לHU שיוכל להכנס בתקציב.. אתגמש עוד טיפה במידת הצורך.

סגנון המוזיקה שאני אשמע ברכב מאוד רחב: רוק,ראפ, שנות ה80 אבל העיקר יהיה טראנס וטכנו אז  בא לי שירגישו את הבאס טוב.

ואשמח על הדרך אם תוכלו להמליץ על מתקין שיהיה איכותי אבל יצליח להכנס בתקציב.

תודה רבה לעוזרים !

פורסם

אחלה מה נשמע

התקציב שלך יחסית מוגבל

 

נכוו מאוד HU מאוד משפיע לדוגמה לקנווד יש מסך מולטמדיה שמוציא סאונד ברמה אבל בגלל התקציב הייתי הולך על מסך 9 אינץ של חברת ניפון יש כמה מפרטים

 

המידה 6.5

 

הייתי הולך על סט קומפוונט מקדימה מגבר סאב מאשר להשקיע על בידוד בגלל שהתקציב שלך מאוד מאוד מוגבל

 

לעשות בידוד ולהתקין סט בינוני לא יתן יותר מידי כי אתה לא מנצל אותו

 

 

 

דוקטור קארלד-מתקין מערכות שמע ומסכים לרכב (גילוי נאות ! )

 

פורסם

הי אז ככה 

בתקציב הנל אתה יכול ללכת על הציוד הזה 

Pioneer DMH-A4450BT

קומפוננט JBL GTO 0609C

מגבר 4 ערוצים PIONEER 6704

סאב PIONEER 306B

ציוד כניסה ברמה טובה מאוד עם בידוד והתקנה זה אמור להכנס לתקציב שלך .

 

 

 

 

פורסם
לפני 18 שעות, DRcarLEd כתב:

אחלה מה נשמע

התקציב שלך יחסית מוגבל

 

נכוו מאוד HU מאוד משפיע לדוגמה לקנווד יש מסך מולטמדיה שמוציא סאונד ברמה אבל בגלל התקציב הייתי הולך על מסך 9 אינץ של חברת ניפון יש כמה מפרטים

 

המידה 6.5

 

הייתי הולך על סט קומפוונט מקדימה מגבר סאב מאשר להשקיע על בידוד בגלל שהתקציב שלך מאוד מאוד מוגבל

 

לעשות בידוד ולהתקין סט בינוני לא יתן יותר מידי כי אתה לא מנצל אותו

 

 

 

האם זה אחד מהמסכים שדיברת עליהם ? 

https://autopower.co.il/product/מולטימדיה-ניפון-kaier-kp3/?gclid=Cj0KCQiA6fafBhC1ARIsAIJjL8lKLVcXWXwarj9BJlqOfIAXr3Vu3rUj-xRZ4IFQz4yBZUY29ZEC-QgaAliGEALw_wcB

 

אני חושב שאקשיב לעצה שלך בנושא הבידוד ואולי במקסימום אעשה בידוד מינימלי לבד זה לא נראה מסובך.

ואשמח לשמוע את דעתך ולקבל הערות על הרכיבים הבאים:

 

HU: Pioneer DMH-A4450BT כמו שהציע דין 

 

קומפוננטים: Focal PS 165V1 (או שאולי עדיף את הmorel tempo ultra 602?)

 

מגבר: Pioneer GM-D9704

 

סאב: ALPINE SBE-1244BR

 

 

זה חורג מהתקציב שלי קצת אז אולי יש איפה להוזיל טיפה מבלי לפגוע באיכות יותר מידי.

 

לפני 9 שעות, DIN_13345 כתב:

הי אז ככה 

בתקציב הנל אתה יכול ללכת על הציוד הזה 

Pioneer DMH-A4450BT

קומפוננט JBL GTO 0609C

מגבר 4 ערוצים PIONEER 6704

סאב PIONEER 306B

ציוד כניסה ברמה טובה מאוד עם בידוד והתקנה זה אמור להכנס לתקציב שלך .

 

 

 

 

 

כמו שרשמתי למעלה אני חושב שאוותר על הבידוד בנתיים או שאעשה משהו עצמאית ואשקיע את הכסף הזה בשיפור הרכיבים, היית משנה משהו בהמלצה שלך במצב כזה?

 

  • אהבתי 1
פורסם

בערך באותו תקציב הייתי הולך על הסטאפ הזה:

Infinity Kappa 1200 סאב 

Infinity kappa 60csx קומפוננט

Pioneer GM-D8704 מגבר 

Pioneer DMH-A4450BT מולטימדיה

 

 

 

 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...