Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1284 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

מתכנן לרכוש רכב בשבוע הבא, אשמח למכון בדיקה באיזור חולון והסביבה אם עדיפות לחולון אבל לא שולל.

אשמח להמלצה למכון בדיקה אמין ויסודי כמו-כן אשמח לדעת טווח מחירים לבדיקת רכב לפני קניה.

 

תודה רבה. 

פורסם

טווח המחירים סביב 500 שח לרכב פרטי.

אני אישית לא חושב שיש טעם בבדיקה של מכון.. אולי נטו בשביל בדעקת שילדה.

עדיף לך ללכת למוסך שאתה מכיר וסומך שהוא יבדוק את הרכב באמת ולא סתם יכתוב סעיפים בשביל לכסות את עצמו.

איזה שנה הרכב?

  • רעיון טוב! 1

אין עוד מלבדו!!!

אבא תודה על הכל!!!

פורסם

@המהיר הזהיר

הרכב שנת 2018, נמצא את סוחר רכבים די קטן יחסית (מחזיק כ- 5 מכוניות) נירא שלא מסתיר דבר… סיפק לי, ספר טיפולים מלא של הרכב במורשה, קבלות של החלפת מצבר + צמיגים, היסטוריה מסליקת ביטוח שלא היו תביעות - בסך הכל ענה לי על כל השאלות.

מתלבט עדיין אם יש מה לקחת לבדיקה למרות כל מה שציינתי מעלה. אני לא מהמרכז לכן לא יכול להצביע על מכון/מוסך שפציפי שאפשר לקחת לשם לבדיקה…

 

@zvigolden

אתה אומר להתרחק למרות כל מה שציינתי מעלה?

פורסם
לפני שעתיים, Albetx כתב:

כל מידע שאתה מקבל מסוחר תאמת בעצמך, אם אין בעיה לזייף קמ אז מה הבעיה לזייף כמה מסמכים?

בדקתי היסטוריה עצמאית, במוסך מורשה בנוסף למה שהוא סיפק לי המסמכים זהים.

לגבי הסליקה מהביטוח בנוסף לסליקה שהוא הראה לי, הוצאתי בעצמי וגם כאן הפרטים זהים הכל מאומת. 

פורסם
לפני 23 שעות, Jester כתב:

@המהיר הזהיר

הרכב שנת 2018, נמצא את סוחר רכבים די קטן יחסית (מחזיק כ- 5 מכוניות) נירא שלא מסתיר דבר… סיפק לי, ספר טיפולים מלא של הרכב במורשה, קבלות של החלפת מצבר + צמיגים, היסטוריה מסליקת ביטוח שלא היו תביעות - בסך הכל ענה לי על כל השאלות.

מתלבט עדיין אם יש מה לקחת לבדיקה למרות כל מה שציינתי מעלה. אני לא מהמרכז לכן לא יכול להצביע על מכון/מוסך שפציפי שאפשר לקחת לשם לבדיקה…

 

@zvigolden

אתה אומר להתרחק למרות כל מה שציינתי מעלה?

אמרתי "יזהר הקונה" .

לא אמרתי "יתרחק הקונה".

כשיש תיעוד מלא ודו"ח סליקה החששות קטנים יותר

 

בהצלחה ונשמח אם תעדכן האם קנית

 

×
×
  • תוכן חדש...