Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1341 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

כולם יכולים לנסוע ממטולה עד אילת.

 

יש עוד דרישות מהרכב?

למשל, כמה ק״מ אמור לנסוע בשנה? כמה אנשים אמורים לנסוע בו? חשוב לך יותר אמינות, התנהגות, עלויות אחזקה, רעשי רוח?

 

תן קצת פרטים.

עריכה אחרונה על ידי stx
  • אהבתי 1
פורסם

בקיצור, אתה מתעניין בקבוצת רכבי " מנהלים" או יותר נכון משפחתית גדולה.

תוסיף לרשימה את מאזדה 6.

ברשימה הזאת  וולוו חריגה כי זה סוג של רכב יוקרה, והתחזוקה בהתאם.

שלושת יפניות אחרות ( ואולי גם הונדה אקורד ) רכבים אמינים עם תחזוקה סבירה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 52 דקות, stx כתב:

כולם יכולים לנסוע ממטולה עד אילת.

 

יש עוד דרישות מהרכב?

למשל, כמה ק״מ אמור לנסוע בשנה? כמה אנשים אמורים לנסוע בו? חשוב לך יותר אמינות, התנהגות, עלויות אחזקה, רעשי רוח?

 

תן קצת פרטים.

דרישות: אמין, חסכוני יחסית בדלק, תחזוקה זולה יחסית.

ובסביבות ה 25-30K ק"מ בשנה.

פורסם

סובארו B4 ממש לא רכב חסכוני, מאזדה 6 גם לא להיט אבל קצת יותר טובה.

אוונסיס עוד קצת פחות בזבזנית.

אבל יותר מצריכת דלק חשוב מצב הרכב, במיוחד בתקציב מוגבל.

  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בתקציב שלך הייתי מכניס גם את המאליבו 3.5 ליטר.

היא לא חסכונית בעיר אבל עם רגל לא כבדה היא ממש בסדר מחוץ לעיר (אצלנו עם כ 70% בין עירוני עמדה על כ 10 לליטר). מצד שני ביטוח וטיפולים מאוד זולים כי הוא מאוד פשוט מכאנית ונהנה (מבחינתך) מירידת ערך גדולה מאוד.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

מאליבו 2.0 טורבו גם יכולה להתאים, בתקציב שלך זה בערך שנתון של 2013.

אבא שלי עם כזו כמה שנים, רכב חזק ובינתיים מפגין אמינות מצוינת.

אף אחת מהנ״ל לא יהיו חסכוניות בדלק - חסכון בדלק תשיג עם צמיגים טובים ומנופחים, בגאז׳ ריק ונסיעה רגועה.

  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 19.10.2022 בשעה 00:35, Raz212 כתב:

דרישות: אמין, חסכוני יחסית בדלק, תחזוקה זולה יחסית.

ובסביבות ה 25-30K ק"מ בשנה.


 אם זה הדרישות שלך אז אתה לא מחפש רכבים בקטגוריה הנכונה, רכבי מנהלים יהיו יותר ישנים ומורכבים ולכן לרוב פחות אמינים ויקרים יותר לאחזקה בנוסף לזה שהם גדולים יותר וכבדים יותר לכן פחות חסכוניים.

תחפש משפחתית, רצוי דיזל ידנית כי אתה נוסע הרבה והחסכון בדלק יהיה משמעותי עבורך משהו כמו רנו פלואנס ידנית או סיטרואן C3 פיקאסו ידנית.
אם אתה רוצה אוטומט אז רכב משפחתי פשוט או סופרמיני, משהוא כמו יונדאי I35 או קיה פורטה או קיה ריו או פיאט טיפו.

  • רעיון טוב! 3
×
×
  • תוכן חדש...