Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האלן

הגיע הזמן להחליף את הצמיגים האחוריים ברכב (האמת שהגיע מזמן כבר זמנם, אך כעת כהכנה לחורף בהחלט צריך להחליף כבר)

השאלה כזאת

חשוב לי מאוד אחיזה טובה בפרט בחורף

הצמיגים הקידמיים בני כמעט שנה ו  15 אלף ק"מ השאלה האם להעביר את הצמיגים הקידמיים לאחורה ולהרכיב את החדשים מקדימה. וכך נרוויח שחיקה אחידה.

או שעדיף להרכיב את החדשים מאחורה לצורך אחיזה טובה יותר.

ליבי נוטה להרכיב מאחורה תחדשים (אחיזה נשמע לי יותר רלוונטי משחיקה אחידה או שאני מפספס משהוא) מה אומרים המומחים? 

פורסם (נערך)

אחיזה טובה דווקא יותר קשורה לקדמיים, בהנחה וזה הנעה קדמית רגיל. אנשים אומרים לשים את החדש מאחורה מאיזה תירוץ מגוכח של אם אחורי מתפוצץ אז יותר קשה לשלוט ברכב, אבל צמיג בן שנה לא יתפוצץ וגם לא צמיג בן 6 אז תשים את החדשים מקדימה לפי דעתי בשביל אחיזה ובלימה יותר טובים.

וכמובן מה שהכי הכי חשוב שיהיה צמיגים מיצרן אמיתי מוכר ולא סיני עלוב שהצמיגאי דוחף לך ואומר שזה מאותו יבואן כמו מישלין

עריכה אחרונה על ידי liorwohl
  • רעיון טוב! 2

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם
לפני 16 שעות, אבי יוס כתב:

חשוב לי מאוד אחיזה טובה בפרט בחורף...

....נרוויח שחיקה אחידה.

איזה רכב ואלו צמיגים ? 

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

פורסם
לפני 5 שעות, liorwohl כתב:

אחיזה טובה דווקא יותר קשורה לקדמיים, בהנחה וזה הנעה קדמית רגיל. אנשים אומרים לשים את החדש מאחורה מאיזה תירוץ מגוכח של אם אחורי מתפוצץ אז יותר קשה לשלוט ברכב, אבל צמיג בן שנה לא יתפוצץ וגם לא צמיג בן 6 אז תשים את החדשים מקדימה לפי דעתי בשביל אחיזה ובלימה יותר טובים.

וכמובן מה שהכי הכי חשוב שיהיה צמיגים מיצרן אמיתי מוכר ולא סיני עלוב שהצמיגאי דוחף לך ואומר שזה מאותו יבואן כמו מישלין

 
אתה טועה ומטעה

ה״תירוץ המגוכח״ מגובה במבחנים, שרוב הסיכויים שאתה לא ביצעת. צמיגים חדשים מרכיבים בציר אחורי.

גם בגלל האחיזה וגם בגלל הסיבה שכתבת, שמשום מה אתה בוחר לא להתייחס אליה ברצינות, שפיצוץ גלגל אחורי עלול לגרום לאיבוד שליטה.

 

×
×
  • תוכן חדש...