Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1341 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 20.9.2022 בשעה 18:02, Cerebral Cortex כתב:

מה מה? תפוח אדמה. הבן אדם לא הרים רכב בחיים שלו על בוקים. תסתכל כאן למעלה. הוא לא יודע בדיוק ואין לו ניסיון. אז האם שווה לסכן את החיים בשביל כמה שקלים ובשביל ההתלהבות? התשובה היא לא. מעניין שאף אחד לא שם דגש על בטיחות. כולם מתלהבים ומספרים סיפורים בלי לתת דגש על זה.

 

אחלה תשובה, מאד מכובד.
קח ת'עצמך לשורה האחרונה של התגובה שכתבתי לפני שאתה פולט תפוחי אדמה על זרים באינטרנט.
 

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
בתאריך 30.9.2022 בשעה 18:21, shellcase כתב:

אחלה תשובה, מאד מכובד.
קח ת'עצמך לשורה האחרונה של התגובה שכתבתי לפני שאתה פולט תפוחי אדמה על זרים באינטרנט.
 

מה שתגיד חבריקו.

 

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 18.9.2022 בשעה 19:29, שליקו99 כתב:

יכול לשלוח קישור לסט טוב?

את הבורג ניקוז + האטם שלו אני צריך להזמין מחנות חלפים?

מה עם הפילטר שמן

מצטער על הדיליי לגבי החלקים הכל מחנות חלפים.

אם אתה עדיין מעוניין בסט טוב אז זה תלוי בצרכים שלך וכמובן בתקציב שלך, אם אתה רוצה סט שיתאים נטו לטיפולים אז צריך לדעת איזה מפתחות אתה צריך ולמצוא סט שכולל אותם.

פורסם
לפני 6 שעות, ABSULUTT כתב:

הוא בסוף נכנע הלך למוסך חבל.

זו חפירה במיוחד בהתחלה(הצטיידות לימוד)

יש כאן גם סיכון(חלילה להפגע או לגרום נזק לרכב)

לא כל אחד בנוי לזה או שיש לו זמן

אז אולי עדיף שכך

  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 16.10.2022 בשעה 15:03, nit_zan כתב:

זו חפירה במיוחד בהתחלה(הצטיידות לימוד)

יש כאן גם סיכון(חלילה להפגע או לגרום נזק לרכב)

לא כל אחד בנוי לזה או שיש לו זמן

אז אולי עדיף שכך

יכול להיות חפירה קצת בפעם הראשונה, אבל אם מלמדים לעשות את זה נכון לא אמורה להיות שום בעיה מבחינת בטיחות,

זה נורא פשוט לדעת זה לא מדע טילים וּזה לא דורש יותר מידי בשביל להיות ''בנוי לזה''

פורסם
בתאריך 16.10.2022 בשעה 08:58, ABSULUTT כתב:

הוא בסוף נכנע הלך למוסך חבל.

ואולי בכך חייו ניצלו. אנחנו לעולם לא נדע. אני מכיר אישית אנשים שניסו בעצמם לטפל ברכב שלהם ובכך שילמו בחיים שלהם. האם אתה מוכן לקחת כזאת אחריות?

 

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
לפני 6 שעות, Cerebral Cortex כתב:

ואולי בכך חייו ניצלו. אנחנו לעולם לא נדע. אני מכיר אישית אנשים שניסו בעצמם לטפל ברכב שלהם ובכך שילמו בחיים שלהם. האם אתה מוכן לקחת כזאת אחריות?

 

בגלל שקיימת סכנה פוטנציאלית יש לעבוד בנוהל מסודר כשעובדים מתחת לרכב

לעולם לא להכניס חלקי גוף מתחת לרכב כשהרכב מורם על ג'ק בלבד

לדעת בדיוק מה האזורים המחוזקים ברכב בהם ניתן להרים את הרכב ללא גרימת נזק

להשתמש בסטנדים(בוקים) תקניים ותקינים לתמיכה ברכב

לדעת היכן להניח אותם ובאיזו צורה

לעבוד על משטח מפולס ככל הניתן וקשיח בטון או אספלט

לדאוג לאבטחה נוספת בנוסף לסטנדים של גלגל מתחת לרכב במידה ופורק או להשאיר את הג'ק כמה מ"מ מתחת לרכב

לדאוג למעצורים על הגלגלים שנותרו על הקרקע(אפשר אבן מקדימה ואחורה)

ואלו רק נוהלי הבטיחות בהרמת הרכב עוד לפני הטיפול עצמו

 

  • אהבתי 1
פורסם

אני לא מבין את האנשים.. וכנראה בחיים לא!

רכב זה מכלול - לא רק שמן ופילטר שמן.. טיפול של פעם ב הינו הזדמנות להרים את הרכב על הליפט ולהתסכל לכל הכיוונים, לראות עם יש נזילות, הזעות, גומיות בלויות וכו'.. כמובן בלמים צלחות ועוד. בכל זאת מדובר ברכב בן 8 שנים שמתחיל להתעייף מכבישי הארץ.

בטיפול מדרכה קשה לאתר ליקויים אחרים שגורמים במקרה הטוב להוצאות מיותרות ובמקרה הרע לא עלינו לתאונה!!

אם כבר טיפול מדרכה - כדאי לקנות את החלפים לבד ולגשת למוסך מורשה משרד התחבורה שמוכן לעשות את הטיפול בתמורה לתשלום סמלי של 200-250 ₪ ולישון הכי טוב בלילות.

בהצלחה!!

  • אהבתי 1

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם

אתה מדבר על אדם מנוסה שיודע לאבחן בעצמו ועשה טיפול אחד ושניים לבדו..

בקשר לטסט - השניה וחצי שאתה שם לא מגלה הכל.. ובסוף אתה נכשל על מנורת חניה שרופה או על לוחית דהויה.

ההמלצה שלי חד משמעית ופוגעת בול אצל 90% מגולשי הפורום.

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם (נערך)
בתאריך 18.10.2022 בשעה 21:21, ABSULUTT כתב:

בשביל זה יש לך טסט. וגם מי סיפר לך שלא נבדק הכל מסביב בטיפול לבד? הפוך רכב שמטופל לבד מטופל יותר מכל רכב. 

 מצד שני, אם אתה הולך כמוני לדוגמה לטיפול של החלפת שמן ופילטרים לפני הטסט אזי המוסכניק יכול לאתר בעיות לפני שהרכב מגיע לטסט. כי אם הרכב מגיע לטסט ומאתרים לך תקולות אז אתה צריך ללכת למוסך, לתקן את הבעיה, להביא חשבונית על תיקון הבעיה וגם אישור תקינות רכב. כל זה מייקר את כל התהליך שהיה נחסך לו היו מסדרים את התקלה במוסך לפני שמגיעים איתה לטסט. תסתכל על זה ככה, אם אני הולך לטיפול בכל מקרה והמוסכניק מעלה את הרכב בכל מקרה על הליפט, אם ישנן תקלות זה יעלה לי פחות לתקן אותן שהרכב כבר על הליפט מאשר ללכת לטסט ואז ללכת לתקן תקלות. כי אז מרימים את הרכב פעמיים. פעם אחת שהולכים לטיפול ופעם שניה שבאים לתקן את הבעיות. לכן אני עושה את טיפול החלפת השמן והפלטרים בדיוק לפני הטסט. 

 

עריכה אחרונה על ידי Cerebral Cortex
  • אהבתי 2

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
לפני שעתיים, Cerebral Cortex כתב:

 מצד שני, אם אתה הולך כמוני לדוגמה לטיפול של החלפת שמן ופילטרים לפני הטסט אזי המוסכניק יכול לאתר בעיות לפני שהרכב מגיע לטסט. כי אם הרכב מגיע לטסט ומאתרים לך תקולות אז אתה צריך ללכת למוסך, לתקן את הבעיה, להביא חשבונית על תיקון הבעיה וגם אישור תקינות רכב. כל זה מייקר את כל התהליך שהיה נחסך לו היו מסדרים את התקלה במוסך לפני שמגיעים איתה לטסט. תסתכל על זה ככה, אם אני הולך לטיפול בכל מקרה והמוסכניק מעלה את הרכב בכל מקרה על הליפט, אם ישנן תקלות זה יעלה לי פחות לתקן אותן שהרכב כבר על הליפט מאשר ללכת לטסט ואז ללכת לתקן תקלות. כי אז מרימים את הרכב פעמיים. פעם אחת שהולכים לטיפול ופעם שניה שבאים לתקן את הבעיות. לכן אני עושה את טיפול החלפת השמן והפלטרים בדיוק לפני הטסט. 

 

אם הולכים לפני הטסט אז המוסכניק יכול להנפיץ כל מיני תקלות בטיחותיות כגון מוטות מייצב משולשים הגה ...

אם הולכים קודם לטסט ואין בעיה בחלקים הנ"ל  אז אין שום צורך לגעת בהם

זה יכול לחסוך מאות שקלים ויותר

יוצא מן הכלל זה מוסך שסומכים עליו בעיניים עצומות אבל קודם כל צריך למצוא כזה כי זה מצרך נדיר

 

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

מי שמטפל לבד גם בודק את הרכב לבד לפני הטסט. האסון הכי גדול שלו זה שהוא יצטרך להביא חשבונית ממוסך.

מה גם שבאים חודש וחצי לפני המועד האחרון. ככה שאם הכשילו יעשו טסט עוד פעם לאחר חודש במקום אחר.

עריכה אחרונה על ידי ABSULUTT
×
×
  • תוכן חדש...