Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1391 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, בדקתי הרבה על מכונים באיזור הקריות והגעתי למסקנה שאנסה את מזלי בטכנוטסט בטירת הכרמל. אמנם כחצי שעה נסיעה, אבל לפי התגובות זה שווה את זה.

השאלה היא, מתי הכי עדיף ללכת?

אני נוטה ללכת על הבוקר, ב7, איך שהם פותחים.

מצד שני, חשבתי על זה שכמוני בטח כולם חושבים שעל הבוקר זה השעה הכי פחות עמוסה ואז יהיה שם עומס מטורף.

מה דעתכם? האם בוקר זה אכן השעה העדיפה או שעדיף אחה"צ/ערב?

פורסם
לפני 8 דקות, דניאל1983 כתב:

אני תמיד הולך אליהם כמה שיותר מאוחר, באמצע השבוע.

לא עמוס בערבים? הם סוגרים ב7 זה לרוב בדיוק השעות שאנשים מסיימים עבודה...

פורסם

לפני כמה חודשים עזרתי לאחותי לעשות טסט באפק ביום שבת בבוקר, אמרתי לה שצריך להגיע בערך 20-30 דקות לפני שנפתח בשביל להיות ראשונים.

כשהגענו חצי שעה לפני שפתחו את המכון, חיכו לפנינו המון מכוניות  עם אנשים שחשבו בדיוק כמונו, בנוסף, מי שהגיע ללא אדם נוסף אכל אותה לגמרי כי הצטבר תור נוסף של אנשים בעמדה של התשלום. 

בסופו של דבר חיכינו חצי שעה עד שיפתח + משהו כמו שעה בתור.

בקיצור, לא הייתי ממליץ ללכת לשם בשבת בבוקר 😁

פורסם

אמצע שבוע על הפתיחה.
מתכון בטוח לסיים את כל הסיפור ברבע שעה.
רועי, יש מכוני בדיקה (כמו מ.מ.מ בירושלים) שהתור לתשלום הוא בתוך הרכב.. מקצר תהליכים.
 

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, maor23 כתב:

לא עמוס בערבים? הם סוגרים ב7 זה לרוב בדיוק השעות שאנשים מסיימים עבודה...

אף פעם לא היה עמוס... 

מה שעוד נוח אצלהם שלא צריך לצאת מהרכב.

 

Screenshot_20220905-151635_Chrome.jpg

עריכה אחרונה על ידי דניאל1983
פורסם
לפני 15 שעות, Roy142 כתב:

לפני כמה חודשים עזרתי לאחותי לעשות טסט באפק ביום שבת בבוקר, אמרתי לה שצריך להגיע בערך 20-30 דקות לפני שנפתח בשביל להיות ראשונים.

כשהגענו חצי שעה לפני שפתחו את המכון, חיכו לפנינו המון מכוניות  עם אנשים שחשבו בדיוק כמונו, בנוסף, מי שהגיע ללא אדם נוסף אכל אותה לגמרי כי הצטבר תור נוסף של אנשים בעמדה של התשלום. 

בסופו של דבר חיכינו חצי שעה עד שיפתח + משהו כמו שעה בתור.

בקיצור, לא הייתי ממליץ ללכת לשם בשבת בבוקר 😁

 

כשאני מגיע בפתיחה אני נכנס מיד, אין אף אחד. 

הבעיה שהרכב קר בבקרים וצריך לחמם אותו לזיהום אוויר... 

 

לגבי ה"אדם הנוסף" - במכון הטסטים למדתי להשאיר את הרכב בתור וללכת לקופה. כולם עושים כך. 

פורסם

יש שמועה שכשבאים ממש לפני הסגירה אז הבוחנים מאד רוצים ללכת הבייתה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אני קבוע הולך לטכנוטסט, פתוחים עד 1900.

מגיע ב 1845, הטסט שלי גם בחורף, אז קר וגשום..

ריק, וכן עושה רושם שרוצים לברוח הביתה,

 

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

תלוי למי. זיהום אוויר לא עובר אם המכונה לא מעבירה. 

אין אפשרות אחרת. אני מעדיף להגיע בזמן שלבוחן יש זמן וכח לחכות עד שהרכב שלי יעבור... 

×
×
  • תוכן חדש...