Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1531 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

I35 / סיוויק מנוע 1800 עד 2017 (צורה ישנה- החדשה מאמצע 2017 עם מנוע 1600 עם גיר רציף וזה טיפה הימור)/קורולה.

אם במושב האחורי יסעו רק שני אנשים ולא יצטרף אדם נוסף (משיקולי צפיפות), הייתי מכניס למשוואת ההתלבטות גם את המאזדה 3 עם מנוע 2000 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

לאיוניק ונירו יש יתרון בתחום החסכון שכבר הוזכר וגם מערך בטיחות נדיב ביחס למתחרות מאותה תקופה. 

לקורולה יתרון על סיוויק ויונדאי אלנטרה משום שהיא הגיעה עם מערכת בלימה אוטונומית כבר משנת 2016. 

אם תצליח למצוא יונדאי אלנטרה מהדגם שאחרי מתיחת הפנים שהגיע כמדומני בשנת 2019 אז כבר מקבלים מערכות בטיחות אקטיביות כולל בקרת שיוט אדפטיבית. 

פורסם
לפני 3 דקות, Mike808 כתב:

לאיוניק ונירו יש יתרון בתחום החסכון שכבר הוזכר וגם מערך בטיחות נדיב ביחס למתחרות מאותה תקופה. 

לקורולה יתרון על סיוויק ויונדאי אלנטרה משום שהיא הגיעה עם מערכת בלימה אוטונומית כבר משנת 2016. 

אם תצליח למצוא יונדאי אלנטרה מהדגם שאחרי מתיחת הפנים שהגיע כמדומני בשנת 2019 אז כבר מקבלים מערכות בטיחות אקטיביות כולל בקרת שיוט אדפטיבית. 

ב 2019 זה גיר אוטומטי פלנטרי או כפול מצמדים  כמו סיד/סטוניק ושאר הנבחרת ?

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אלנטרה היוצאת נמכרה רק עם מנוע 1.6 אטמוספרי וגיר 6 הילוכים אוטומטי. יחידת הנעה שמציעה אולי ביצועים קצת פושרים אבל צריכת דלק לא רעה ורמת אמינות טובה. 

פורסם

כמה חשיבות אתם מייחסים לבקרת שיוט אדפטיבית - האם הביצועים שלה מספיק אמינים בשנתונים הרלוונטיים? אם כן, באילו דגמים?

פורסם

לא גבוהה. בדגמי יונדאי/קיה הרלוונטיים לתקציב מדובר בבקרת שיוט אדפטיבית שאינה פעילה עד לבלימה ובזינוק מחדש ולכן היא יותר מתאימה לשיוט בכבישים פתוחים ולא ממש שימושית בעומסי תנועה. אבל אחרי שאמרתי את זה, עדיין מדובר יותר בעניין של סגנון נהיגה ותוואי, ויש נהגים שייהנו גם משימוש כזה. 

אישית ברכב שלי מותקנת בקרת שיוט אדפטיבית, תוואי 95% בין עירוני לא פקוק, ובשלוש שנים השתמשתי בה פעמים ספורות בלבד. 

פורסם
לפני כשעה, Mike808 כתב:

לא גבוהה. בדגמי יונדאי/קיה הרלוונטיים לתקציב מדובר בבקרת שיוט אדפטיבית שאינה פעילה עד לבלימה ובזינוק מחדש ולכן היא יותר מתאימה לשיוט בכבישים פתוחים ולא ממש שימושית בעומסי תנועה. אבל אחרי שאמרתי את זה, עדיין מדובר יותר בעניין של סגנון נהיגה ותוואי, ויש נהגים שייהנו גם משימוש כזה. 

אישית ברכב שלי מותקנת בקרת שיוט אדפטיבית, תוואי 95% בין עירוני לא פקוק, ובשלוש שנים השתמשתי בה פעמים ספורות בלבד. 

תודה רבה. מצטרף גם לשאלה של פותח הפוסט, שקלתי גם צרפתיות בטווח המחירים הזה, אבל אני קצת חושש מההתרסקות במחירונים. אולי הדבר מגלם בעיות אמינות וטיפולים יקרים יותר

×
×
  • תוכן חדש...