Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1647 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, עברתי פה על הרבה נושאים עם שאלות דומות אשמח מאוד לחידוד קל.

אני מחפש רכב אוטומט עד 15 אלף ועדיף שישאר עודף בשביל בדיקה וסגירת פערים.
הרכב ישמש בעיקר לנסיעות עירוניות עם מדי פעם נסיעות בין עירוניות של 100+ קילומטר(מרכז-צפון-חזרה).

1.הכי חשוב בטיחותי כדי שיהיה בטוח לנסוע עם תינוק ברכב.
2.אמינות- המטרה היא רכב שיחזיק עד שימות ואין לנו תכנון לסחור בו מחדש אנחנו מחפשים משהו שיוכל להחזיק 5+ שנים ללא התעללות.
3.ברכב יסעו 3-4 אנשים ואולי עגלת תינוק.

4.דלק כל דבר מעל 1/11 יבורך

5.ביצועים- שיוכל לעשות עליות(לא על בסיס קבוע) עם מאמץ בלי לגרום לפקק או מוות של הרכב.

 

לפי פוסטים אחרים שקראתי האופציות שעומדות לפני הם

1.סיריון כמה שיותר חדשה עם כמה שפחות קילומטרים
2.גטס glf/glx/gls ולא GLI- הבנתי שבשנים מסויימות הייתה בעיה ברכב. ד"א רמת גימור בגטס רשומה רק ברישיון?
3.פורד פוקוס 2008 עד תחילת 2011.

4.איבו/גרנד  פונטו 1.4- שנים ספציפיות? זה רובוטי?

5.פיאסטה עד 2013

 

אשמח לשמוע עוד המלצות, חידודים, טיפים למה לחפש במודעות או לשאול את המוכר🙏

-תודה מראש

פורסם

לדעתי פיאסטה אופציה טובה, היא היחידה בזמנה עם 7 כריות אוויר ומודרנית מהסריון.

היא לא חזקה במיוחד אבל מספקת לגמרי.

איוו עם גיר רובוטי והייתי מציע לוותר.

 

לגטס לא הייתה בעיה אלא המנוע 1.35 לא היה חסכוני, בשנת 2006הגטס קיבלה מנוע חדש 1.4 חזק ומעט חסכוני יותר.

אבל הפורד העדיפה.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כדאי לחפש עם מנוע 1.4, הייתה רמת אבזור אחת.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני זוכר שנכתב פה שהיא קלאץ רובוטי מאיזשהי שנה. האם פשוט לחפש את השנה הכי חדשה בתקציב שלי או לחפש עד שנה מסויימת?

פורסם

הגיר ברובוטי שנחב לפחות אמין הגיע לצד מנוע 1.6 החל משנת 2013.

ב1.4 יש גיר אוטומאי רגיל והוא נמכר עד 2013.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

השווה בין גטס לסיריון משומשות שעשיתי פעם: 

 

 

 

 

אם אתה בכיוון פיאסטה, תחפש גם פוקוס 5 דלתות  עד 2011, די דומה רק גדולה ונפוצה יותר. 

  • אהבתי 1

 

 

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, benwin21 כתב:

היי, עברתי פה על הרבה נושאים עם שאלות דומות אשמח מאוד לחידוד קל.

אני מחפש רכב אוטומט עד 15 אלף ועדיף שישאר עודף בשביל בדיקה וסגירת פערים.
הרכב ישמש בעיקר לנסיעות עירוניות עם מדי פעם נסיעות בין עירוניות של 100+ קילומטר(מרכז-צפון-חזרה).

1.הכי חשוב בטיחותי כדי שיהיה בטוח לנסוע עם תינוק ברכב.
2.אמינות- המטרה היא רכב שיחזיק עד שימות ואין לנו תכנון לסחור בו מחדש אנחנו מחפשים משהו שיוכל להחזיק 5+ שנים ללא התעללות.
3.ברכב יסעו 3-4 אנשים ואולי עגלת תינוק.

4.דלק כל דבר מעל 1/11 יבורך

5.ביצועים- שיוכל לעשות עליות(לא על בסיס קבוע) עם מאמץ בלי לגרום לפקק או מוות של הרכב.

 

לפי פוסטים אחרים שקראתי האופציות שעומדות לפני הם

1.סיריון כמה שיותר חדשה עם כמה שפחות קילומטרים
2.גטס glf/glx/gls ולא GLI- הבנתי שבשנים מסויימות הייתה בעיה ברכב. ד"א רמת גימור בגטס רשומה רק ברישיון?
3.פורד פוקוס 2008 עד תחילת 2011.

4.איבו/גרנד  פונטו 1.4- שנים ספציפיות? זה רובוטי?

5.פיאסטה עד 2013

 

אשמח לשמוע עוד המלצות, חידודים, טיפים למה לחפש במודעות או לשאול את המוכר🙏

-תודה מראש


1. סיריון אופציה לא רעה היא מרווחת יחסית ואמינה אך לרעתה בטיחות לא בשמיים (4 כוכבים במבחן של 2005) ותא מטען קטן.
2. מאוד דומה לסיריון מומלץ לחפש שנת 2008 ומעלה בגרסאת אבזור GLS ו-GLX מכיוון שהן מכילות 4 כריות אוויר ובקרת יציבות. האחרות או עם שתי כריות או ללא בקרת יציבות שזאת תוספת בטיחותית מאוד חשובה. הבטיחות גם נבחנה ב2003 והיא כבר דיי OUTDATED.
4.גרנדה פונטו - אופציה מצויינת רכב מרווח מאוד ובטיחותי יותר מהשתיים הראשונות (למרות שגם הוא נבחן ב2005 מה שכבר OUTDATED), אך הגיר הרובוטי לא אמין ולא טוב האופציה היחידה היא לחפש אחת ידנית בלבד.
5. פיאסטה הכי בטיחותית מבין האופציות (קיבלה 5 כוכבים במבחן של 2012) אך קטנה וצפופה יותר מהאופציות האחרות לדעתי יהיה לכם מאוד צפוף בה.
6. בין כל אלו הייתי ממליץ בחום על אופל קורסה 1.4 אוטומט - אמינה מנוע עתיק ופשוט וגיר אייסין אמין, בטיחות טובה (5 כוכבים במבחן של 2012), מרווחת יחסית בהשוואה לגטס או לפיאסטה, וחסכונית מספיק - לדעתי אופציה יותר טובה מאופציות 1-5

אבל... כל אלו הן סופרמיני קטנות ולדעתי הן יהיו ממש צפופות ל3-4 אנשים + עגלת תינוק לכן הייתי בוחן משפחתיות כמו:
1. פוקוס דור 2 - אמינה ומאוד מרווחת אך זללנית לא קטנה וכבר דיי ישנה (עד 2011)
2. פיג'ו 301 1.6 אוטומט 2015+ בגרסה עם גיר 6 הילכוים - רכב מאוד מאוד מרווח וגדול עם תא מטען גדול גם כן. הבטיחות אמנם 3 כוכבים אך לדעתי 3 כוכבים של 2014 זה לא פחות טוב מ5-4 כוכבים של 2005, אמין ופשוט לאחזקה עם מנוע עתיק ואמין וגיר אייסין 6 הילוכים מצויין. רכב דיי דומה לפוקוס אך מודרני יותר וחסכוני יותר.
יש גם לפני 2015 גרסה של 4 הילוכים עם גיר הAL4 הידוע לשמצה, הוא הרבה פחות טוב מה6 הילוכים גם מבחלינת חסכון בדלק גם מבחינת פעולה וגם מבחינת אמינות.

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 25 דקות, Gavrik כתב:


1. סיריון אופציה לא רעה היא מרווחת יחסית ואמינה אך לרעתה בטיחות לא בשמיים (4 כוכבים במבחן של 2005) ותא מטען קטן.
2. מאוד דומה לסיריון מומלץ לחפש שנת 2008 ומעלה בגרסאת אבזור GLS ו-GLX מכיוון שהן מכילות 4 כריות אוויר ובקרת יציבות. האחרות או עם שתי כריות או ללא בקרת יציבות שזאת תוספת בטיחותית מאוד חשובה. הבטיחות גם נבחנה ב2003 והיא כבר דיי OUTDATED.
4.גרנדה פונטו - אופציה מצויינת רכב מרווח מאוד ובטיחותי יותר מהשתיים הראשונות (למרות שגם הוא נבחן ב2005 מה שכבר OUTDATED), אך הגיר הרובוטי לא אמין ולא טוב האופציה היחידה היא לחפש אחת ידנית בלבד.
5. פיאסטה הכי בטיחותית מבין האופציות (קיבלה 5 כוכבים במבחן של 2012) אך קטנה וצפופה יותר מהאופציות האחרות לדעתי יהיה לכם מאוד צפוף בה.
6. בין כל אלו הייתי ממליץ בחום על אופל קורסה 1.4 אוטומט - אמינה מנוע עתיק ופשוט וגיר אייסין אמין, בטיחות טובה (5 כוכבים במבחן של 2012), מרווחת יחסית בהשוואה לגטס או לפיאסטה, וחסכונית מספיק - לדעתי אופציה יותר טובה מאופציות 1-5

אבל... כל אלו הן סופרמיני קטנות ולדעתי הן יהיו ממש צפופות ל3-4 אנשים + עגלת תינוק לכן הייתי בוחן משפחתיות כמו:
1. פוקוס דור 2 - אמינה ומאוד מרווחת אך זללנית לא קטנה וכבר דיי ישנה (עד 2011)
2. פיג'ו 301 1.6 אוטומט 2015+ בגרסה עם גיר 6 הילכוים - רכב מאוד מאוד מרווח וגדול עם תא מטען גדול גם כן. הבטיחות אמנם 3 כוכבים אך לדעתי 3 כוכבים של 2014 זה לא פחות טוב מ5-4 כוכבים של 2005, אמין ופשוט לאחזקה עם מנוע עתיק ואמין וגיר אייסין 6 הילוכים מצויין. רכב דיי דומה לפוקוס אך מודרני יותר וחסכוני יותר.
יש גם לפני 2015 גרסה של 4 הילוכים עם גיר הAL4 הידוע לשמצה, הוא הרבה פחות טוב מה6 הילוכים גם מבחלינת חסכון בדלק גם מבחינת פעולה וגם מבחינת אמינות.

האם לחפש אופל קורסה בשנים מסויימות?רמת גימור?

פורסם
לפני 21 שעות, Gavrik כתב:

פיג'ו 301 1.6 אוטומט 2015+ בגרסה עם גיר 6 הילכוים - רכב מאוד מאוד מרווח וגדול

 

אחלה רכב אבל גרסת 6 הילוכים הייתה מ 2016 ולא רלוונטית לתקציב המדובר. 

  • אהבתי 1

 

 

פורסם (נערך)

יש לי את הקורסה. רכב מאוד נח לנהיגה. צריך למצוא אחת עם קילומטראז' נמוך מ-140K. המנוע קצת רגיש להזנחה, לחפש אחת עם הסטורית טיפולים. רכב מעולה אבל צריך אני חושב 20 אלף ש"ח לאחת טובה.

שים לב שקורסה שרשום ליסינג כנראה היה השכרה ואיך שהו נרשם כליסינג.

הפיאסטה יושבת על שילדת המרכב של מאזדה 2 והמנוע חצי יפני בשילוב עם yamaha.

עריכה אחרונה על ידי dorban5
  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...