Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Volvo זה רכב יוקרה?


Dushane
שימו לב! השרשור הזה בן 916 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה הופך רכב למכונית יוקרה? המנוע?

מנוע ה- 1.33 ליטר שפותח בשת"פ מרצדס ורנו משמש את מרצדס A Class ואת דאצ'יה דאסטר. רכיב מרכזי ברכב נמצא במותג low cost ובמותג יוקרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני 6 שעות, vadim6385 כתב:

דווקא בשנות ה90 זה היה סתם אוטו גדול ומרובע, רק בארץ זה היה אוטו של ח"כים או משהו, אז בגלל הסטיגמה של "וולוו ופלאפון" זה היה נחשב לרכב יוקרה.

גם בשנות ה70 רכבים אמריקאים היו נחשבים פה ל"יוקרה" למרות שרוב מה שהגיע לכאן היו עגלות באבזור מינימלי. אנשים שהיה להם דודג' דארט או שברולט נובה חשבו שהם נוסעים בקאדילק, כשבארה"ב אלה היו מכוניות של ספרניות.
דווקא הדגמים הגדולים של וולוו בשנות ה80-90 שווקו כ"יוקרה" בכל העולם והתחרו במותגים כמו ב.מ.וו, סאאב, מרצדס ואאודי. יש כמה סרטוני מבחנים של motortrend מהתקופה, שם זה תמיד קוראים לזה European luxury midsize sedan. רוב מה שהגיע לארץ היה כרגיל באבזור מינימלי, אבל זה עדיין היה יותר "יוקרתי" מהפורד אסקורט 1.3 של השכנים עם מזגן מקורי, מראות וחלונות חשמליים, הגה כח, 4 דיסקים, גיר אוטומטי, חימום מושבים, סאנרוף וכל התדמית של הבטיחות הלא מתפשרת.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכבי וולוו לדעתי ובעיניי, באותה רמה של ב.מ.וו אודי אך מתחת למרצדס (באותם קטגוריות).בארץ לרוב אין תרבות נהיגה וידע במכוניות, העם מבחינתו טויוטה קורולה הינה  מס'1. 

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, SlowRide כתב:

גם בשנות ה70 רכבים אמריקאים היו נחשבים פה ל"יוקרה" למרות שרוב מה שהגיע לכאן היו עגלות באבזור מינימלי. אנשים שהיה להם דודג' דארט או שברולט נובה חשבו שהם נוסעים בקאדילק, כשבארה"ב אלה היו מכוניות של ספרניות.

זה כי באמריקאיות היה בגירסאות בסיסיות איבזור שבאירופה היה רק ברכבי יוקרה.

זה גם משהו שנגרר משנות ה50-60, כשאמריקאים שלטו בתעשיית הרכב בעולם. ההיררכיה עבדה ככה:

רכב אירופאי פשוט

רכב יוקרה אירופאי

רכב אמריקאי, למי שבאמת הגיע למשהו משמעותי בחיים

 

כמובן שבשנות ה70 התעשיה האמריקאית התחרבנה, אבל בארץ הסטיגמה נמשכה לתוך שנות ה90.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דברים שנחשבו אז יוקרתיים כמו גירים אוטומטיים וחלונות חשמל הציעו ברכבים אמריקאים כסטנדרט (תקנו אותי אם אני טועה) בעוד שברכבים אירופאים עד לפני כמה שנים בודדות (לא בהכרח בישראל) חלונות חשמל מאחורה היו מתקבלות רק בגרסאות האבזור הבכירות וגיר אוטומטי כסטנדרט היה מוצע רק ברכבי פרימיום (או כמו שנאמר ״תלמד על ידני כדי שתוכל לנהוג באירופה״)

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, mottis כתב:

מנוע ה- 1.33 ליטר שפותח בשת"פ מרצדס ורנו משמש את מרצדס A Class ואת דאצ'יה דאסטר. רכיב מרכזי ברכב נמצא במותג low cost ובמותג יוקרה.

A Class היא לא מותג יוקרה, זהו רכב מדבקה שמנסה לתפוס טרמפ על השם ותו לא....

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

לא מסכים,

יש לי חבר שקנה A CLASS חדשה, אמנם היא לא ברמה של הE, S וכו...

אבל היא די יוקרתית ונסיעה קצרה ברכב תספיק בשביל להבין את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבעלים של וולוו ומנקודת המבט האישית שלי.

 לא מעניין אותי אם המותג נחשב יוקרתי, פרימיום או כל הגדרה אחרת.

אני מחפש את  התמורה המרבית לכסף שלי יחסית לדרישות שאני מציב.

 

במקרה שלי הV40 הראשונה שרכשתי הגיעה לקו הגמר עם הגולף.  

חיפשתי רכב קומפקטי, מאובזר בכל טוב, חזק יחסית ושיודע לגמוע מרחקים בנוחות מקסימלית יחד עם עלויות שפויות של ביטוח וטיפולים שוטפים. 
 הוולוו ניצחה את הגולף וכבונוס קיבלתי גם רכב שנראה טוב ונחשב ייחודי ולא שגרתי.

 

לצורך הדוגמה,  אם ל V40  היה סמל של חברה אחרת כגון יונדאי או קיה זה לא היה משנה את ההחלטה שלי.   

 

עריכה אחרונה על ידי banji man

ביואיק  SUV

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 דקות, wildlands2019 כתב:

^

לא מסכים,

יש לי חבר שקנה A CLASS חדשה, אמנם היא לא ברמה של הE, S וכו...

אבל היא די יוקרתית ונסיעה קצרה ברכב תספיק בשביל להבין את זה.

הדור הרביעי בהחלט עונה להגדרה של Premium

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, איניגו כתב:

מה אתה אומר...

הs 60 נותנת ביצועים טובים יותר מאלפא..

מצחיק..

אין שום וולוו שיכולה להשתוות לא לגוליה ולא לסטלביו ...

 

לא בטוח אם רציני או מסתלבט...

image.png.70d4726533d7bca6364285b6c271da7f.png

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, banji man כתב:

כבעלים של וולוו ומנקודת המבט האישית שלי.

 לא מעניין אותי אם המותג נחשב יוקרתי, פרימיום או כל הגדרה אחרת.

אני מחפש את  התמורה המרבית לכסף שלי יחסית לדרישות שאני מציב.

 

במקרה שלי הV40 הראשונה שרכשתי הגיעה לקו הגמר עם הגולף.  

חיפשתי רכב קומפקטי, מאובזר בכל טוב, חזק יחסית ושיודע לגמוע מרחקים בנוחות מקסימלית יחד עם עלויות שפויות של ביטוח וטיפולים שוטפים. 
 הוולוו ניצחה את הגולף וכבונוס קיבלתי גם רכב שנראה טוב ונחשב ייחודי ולא שגרתי.

 

לצורך הדוגמה,  אם ל V40  היה סמל של חברה אחרת כגון יונדאי או קיה זה לא היה משנה את ההחלטה שלי.   


היי, העלויות אחזקה של וולו הן כמו עלויות אחזקה של יפני ממוצע? 

מבחינת מחירי ביטוח ראיתי שכן (ובדגמים מסוימים עשוי אפילו להיות זול יותר), אבל לגבי טיפולים שנתיים ותיקונים של תקלות - המחירים דומים?

למשל, כמה עולה להחליף משולשים ב-V40? כמה עולה תושבת מנוע מקורית? 

 

מהי צריכת הדלק של רכב זה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הגעתי לתיקונים מהסוג הזה. הרכב שלי עדיין באחריות. 

טיפולים שוטפים בין 1500 ל3000 שקל.  תלוי מה מחליפים. 

כמו כל רכב טורבו, צריכת הדלק היא בהתאם לסגנון הנהיגה. 

אני מצליח לגרד 11 ק"מ לליטר בלי להתאמץ יותר מדי.

מדובר על מסלול בין עירוני ברובו. 

ביואיק  SUV

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 שעות, Dushane כתב:

הבעיה היחידה זה שהשוק של וולו די חלש, השוק של מאזדה 3 (ובעיקר ברמת גימור ספיריט) הוא לוהט. 

לא מבין את ההגיון של מה שכתבת.
אם אתה קונה רכב משומש ולא חדש, שוק חלש זה יתרון מבחינתך.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, SlowRide כתב:

גם בשנות ה70 רכבים אמריקאים היו נחשבים פה ל"יוקרה" למרות שרוב מה שהגיע לכאן היו עגלות באבזור מינימלי. אנשים שהיה להם דודג' דארט או שברולט נובה חשבו שהם נוסעים בקאדילק, כשבארה"ב אלה היו מכוניות של ספרניות.
דווקא הדגמים הגדולים של וולוו בשנות ה80-90 שווקו כ"יוקרה" בכל העולם והתחרו במותגים כמו ב.מ.וו, סאאב, מרצדס ואאודי. יש כמה סרטוני מבחנים של motortrend מהתקופה, שם זה תמיד קוראים לזה European luxury midsize sedan. רוב מה שהגיע לארץ היה כרגיל באבזור מינימלי, אבל זה עדיין היה יותר "יוקרתי" מהפורד אסקורט 1.3 של השכנים עם מזגן מקורי, מראות וחלונות חשמליים, הגה כח, 4 דיסקים, גיר אוטומטי, חימום מושבים, סאנרוף וכל התדמית של הבטיחות הלא מתפשרת.

אוסיף את החוויה שלי מוולוו שנות ה90...

מושב נהג חשמלי עם זיכרונות (במודל 94...) ואותן משענות ראש נדירות בנוחותן שבגדול לא שינו צורה כבר קרוב ל40 שנה!

זו לא (רק) הסיומת 00 בלוחית רישוי שנתנה לו את המעמד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, wildlands2019 כתב:

^

לא מסכים,

יש לי חבר שקנה A CLASS חדשה, אמנם היא לא ברמה של הE, S וכו...

אבל היא די יוקרתית ונסיעה קצרה ברכב תספיק בשביל להבין את זה.

מה היוקרה בה בהשוואה לרכב גרמני אחר? אני מניח כי ההגדרות שלנו בנוגע ל"יוקרה" שונות לחלוטין.

בשבילי, ה C היא רכב משפחתי פרמיום, היוקרה במרצדס מתחילה רק מה E.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 916 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...