Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Volvo זה רכב יוקרה?


Dushane
 שיתוף

פוסטים מומלצים

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

יוקרה אמתית בעולם הרכב זה רולס-רויס, בנטלי, אולי מרצדס אס-קלאס.

וולוו זה מותג פרמיום, או לאקצ'רי, נחשב פחות ממרצדס ,ב-מ-וו או אודי.

הסגנון שלהם כבר פחות פופולרי ממה שהיה בשנות ה-90, כאשר הם נחשבו שווים למרצדס או ב-מ-וו.

המותג עצמו בבעלות סינית עכשיו.

האמינות זה בעיקר עניין של שמועות וסקרים מפוקפקים.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

טויוטה פריוס, לקסוס IS300h

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 31 דקות, EvGriga כתב:

יוקרה אמתית בעולם הרכב זה רולס-רויס, בנטלי, אולי מרצדס אס-קלאס.

וולוו זה מותג פרמיום, או לאקצ'רי, נחשב פחות ממרצדס ,ב-מ-וו או אודי.

הסגנון שלהם כבר פחות פופולרי ממה שהיה בשנות ה-90, כאשר הם נחשבו שווים למרצדס או ב-מ-וו.

המותג עצמו בבעלות סינית עכשיו.

האמינות זה בעיקר עניין של שמועות וסקרים מפוקפקים.

 

קניתי מאזדה 3 עם מנוע 2000 (רמת גימור Spirit) שנת 2016 לפני שנה בערך. 

אחלה אוטו, לא עושה שום בעיות, אבל אני מרגיש שבכסף הזה יכולתי לקנות רכב יותר טוב.

מרגיש לי שאם הייתי קונה S60 הייתי מרוויח רכב הרבה יותר חזק ומפנק, באותו כסף כמעט. 

 

זה נכון?

הבעיה היחידה זה שהשוק של וולו די חלש, השוק של מאזדה 3 (ובעיקר ברמת גימור ספיריט) הוא לוהט. 

ובעיה נוספת היא שאני לא בטוח לגבי האמינות של הוולו, לגבי מאזדה אני יודע שהיא אמינה מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה וולוו?  נקח את V40 שהיא המקבילה בערך למאזדה 3. 

 

אם רוצים לקנות צריך לעשות שיערי בית ולהבין איזה גרסה הכי מוצלחת. 

 

היו שם מנועים של פורד פחות אמנים, מנועים של וולוו יותר אמינים, תיבות הילוכים רובוטיות ופלנטריות. 

 

נגיד V40 עם מנוע T5 של וולוו וגיר פלנטרי זה דבר אחד ועם מנוע 1.6 אקובוסט של פורד וגיר פאוורשיפט זה דבר אחר. 

יש עוד כמה מנועים, כמו T3 בנפח 1.5 של וולוו, 2.0 ליטר T4 שאני לא סגור אם זה וולוו או פורד, בקיצור צריך ללמוד את החומר ולהבין מה בדיוק קונים והאם זו גרסה מוצלחת יותר או פחות. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 35 דקות, Dushane כתב:

מרגיש לי שאם הייתי קונה S60 הייתי מרוויח רכב הרבה יותר חזק ומפנק, באותו כסף כמעט. 

 

זה נכון?

אני לא יכול להגיד לגבי וולוו, לא היה לי לעולם.

לפני 7 שנים בחרתי לקנות לקסוס IS300H במקום רכב רגיל ואני מרוצה ממנו עד היום.

לא רוצה להחליף את האוטו הזה בשום דבר אחר שיש היום בשוק.

טויוטה פריוס, לקסוס IS300h

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 32 דקות, Dushane כתב:

 

קניתי מאזדה 3 עם מנוע 2000 (רמת גימור Spirit) שנת 2016 לפני שנה בערך. 

אחלה אוטו, לא עושה שום בעיות, אבל אני מרגיש שבכסף הזה יכולתי לקנות רכב יותר טוב.

מרגיש לי שאם הייתי קונה S60 הייתי מרוויח רכב הרבה יותר חזק ומפנק, באותו כסף כמעט. 

 

זה נכון?

הבעיה היחידה זה שהשוק של וולו די חלש, השוק של מאזדה 3 (ובעיקר ברמת גימור ספיריט) הוא לוהט. 

ובעיה נוספת היא שאני לא בטוח לגבי האמינות של הוולו, לגבי מאזדה אני יודע שהיא אמינה מאוד.

תראה אם אתה עושה את שיעורי הבית שלך לגבי איזה רכב של וולוו לקנות(גם למאזדה עושים שיעורי בית כדי לקנות מנוע 2 ולא 1.5, מאזדה 3 או 2..) אז לדעתי הייתה יכול להוציא יותר מהכסף שלך..

בגל שבוולוו יש יותר שיעורי בית לעשות כי עד לפני כמה שנים הם היו תחת הבעלות של פורד ושם האמינות ירדה אז המחיר שלהם נשחק והמצב הנוכחי שגם רכב שנחשב אמין מאוד עם מנוע 2 ליטר טורבו וגיר 8 הילוכים של אייסין נמכר במחיר שקרוב למחיר בו קנית את המאזדה שלך.. 

פה בארץ לרכבי מאזדה יש היסטוריה טובה יותר מאשר לרכבי וולוו אז לרוב אתה תשלם קצת אקסטרה על "המותג" וכך מגיע מצב שמי שקצת מבין, עושה שיעורי בית יכול להנות יותר מ VFM ..

אגב בגלל שכמות הקונים הפוטנציאלים לרכבי וולוו עלה אז גם המחיר פחות יורד וה VFM נפגע אבל לשאתך בנוגע למאזדה/וולוו אז לא יודע באיזה מחיר קנית אבל כנראה שאם הייתה מוסיף עוד קצת כסף הייתה יכול לקבל לדעתי הבלעדית יותר VFM.. לדעתי הוולוו עולה על המאזדה אבל שוב זו דעתי והצרכים שלי ויש שיחלקו עלי ..

 

+חלק משיעורי הבית שיש לעשות זה להכיר את ההבדלים בין מנועי פורד למנועי וולוו עם גירי אייסין, היסטורית טיפולים טובה כי עד מספר מנוע מסויים המנועים היו יותר רגישים להזנחה ועלול להיווצר אכילת שמן..

אבל ממה שאני יודע זה שאם אתה לוקח את המנוע הנכון בעדיפות אחד שנוצר לאחר עדכון טבעות האטימה(בפורום וולוו כתוב מאיזה מספר מנוע בוצע העדכון) ומטפל בו בשמן התקני שצריך לטפל בו(נכון לכל רכב עם מנוע "מתוחכם") אז מדובר ביחידת הנעה מאוד אמינה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Buki כתב:

2.0 ליטר T4 שאני לא סגור אם זה וולוו או פורד,

יש גם וגם. ב-S60 של 2010-13 זה היה של פורד, אח"כ של וולוו.

בכלל, בכל השמות שלהם יש בלאגן אטומי שצריך לעשות שלושה תארים כדי להבין מה זה מה. סתם בשביל האנקדוטה - יש T8 שהוא 4 ציל', אבל T5 שהוא 5 ציל'. T3 עם תיבה אוטומטית זה מנוע 1.5, אבל עם ידנית זה 2.0 ליטר, אבל ההספק של שני המנועים זהה. ב-V40 היה T4 שהיה ה-1.6 אקובוסט, ואח"כ הוא התחלף ל-2.0 ליטר של וולוו. אבל גם ה-T5 היה 2.0 ליטר. ז'תומרת אחרי שהוא החליף את ה-5 ציל' שהיה T5 קודם. 

 

לפני שעתיים, EvGriga כתב:

יוקרה אמתית בעולם הרכב זה רולס-רויס, בנטלי, אולי מרצדס אס-קלאס.

וולוו זה מותג פרמיום, או לאקצ'רי, נחשב פחות ממרצדס ,ב-מ-וו או אודי.

הסגנון שלהם כבר פחות פופולרי ממה שהיה בשנות ה-90, כאשר הם נחשבו שווים למרצדס או ב-מ-וו.

המותג עצמו בבעלות סינית עכשיו.

האמינות זה בעיקר עניין של שמועות וסקרים מפוקפקים.

תחסוך מאיתנו את הקשקושים האלה. לא מספיק שאתה מבלבל את השכל בכל שרשור של רכבים חשמליים, עכשיו באת עם החירטוטים האלה גם לפה?

  • אהבתי 1
  • מצחיק 4
  • רעיון טוב! 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, פבל כתב:

יש גם וגם. ב-S60 של 2010-13 זה היה של פורד, אח"כ של וולוו.

בכלל, בכל השמות שלהם יש בלאגן אטומי שצריך לעשות שלושה תארים כדי להבין מה זה מה. סתם בשביל האנקדוטה - יש T8 שהוא 4 ציל', אבל T5 שהוא 5 ציל'. T3 עם תיבה אוטומטית זה מנוע 1.5, אבל עם ידנית זה 2.0 ליטר, אבל ההספק של שני המנועים זהה. ב-V40 היה T4 שהיה ה-1.6 אקובוסט, ואח"כ הוא התחלף ל-2.0 ליטר של וולוו. אבל גם ה-T5 היה 2.0 ליטר. ז'תומרת אחרי שהוא החליף את ה-5 ציל' שהיה T5 קודם. 

 

תחסוך מאיתנו את הקשקושים האלה. לא מספיק שאתה מבלבל את השכל בכל שרשור של רכבים חשמליים, עכשיו באת עם החירטוטים האלה גם לפה?

באופן כללי אבל זה לא נכון שוולוו נחשב פחות יוקרתי מאשר למשל השלישיה הגרמנית(מרצדס, במוו, אודי) או לקסוס?

כמו שגם אלפא נחשב פחות יוקרה מהן.

אפשר לומר שהמותג הוא איפשהו בין פרמיום לעממי, עם נטיה לכיון הפרמיום.

 

*למרות שאם תשווה למשל S60 ברמת כניסה, וסדרה 3 או A4 ברמת כניסה אני בספק שהוולוו תרגיש נחותה.

peugeot 208

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, ik3 כתב:

באופן כללי אבל זה לא נכון שוולוו נחשב פחות יוקרתי מאשר למשל השלישיה הגרמנית(מרצדס, במוו, אודי) או לקסוס?

"נחשב" בעיני מי?

בישראל וולוו יכול להיחשב גם פחות מטויוטה. זה אומר משהו חוץ מזה ש"חכמת ההמונים" לפעמים לא שווה כלום?

לדעתי וולוו מייצרת מכוניות טובות יותר מאאודי, לקסוס ואלפא (מבחינת חומרים, אבזור, נוחות, ביצועים) ולא נופלות ממרצדס או במוו (בקטגוריות מקבילות כמובן, לא S60 מול GLS מייבאך פולמן). אני משתדל פחות להסתמך על "איך נחשב מותג" ויותר לבדוק איך רכב ספציפי בגרסה ספציפית מתחרה מול רכבים עם מחירי מחירון דומים. 

  • אהבתי 5

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Dushane כתב:

 

קניתי מאזדה 3 עם מנוע 2000 (רמת גימור Spirit) שנת 2016 לפני שנה בערך. 

אחלה אוטו, לא עושה שום בעיות, אבל אני מרגיש שבכסף הזה יכולתי לקנות רכב יותר טוב.

 

אם מאזדה 3, שהוא רכב בינוני נחשב מבחינתך כאחלה רכב, וולוו RDesign כלשהי כנראה היתה כליל השלמות (וזה מבחינתי כבר באמת נכנס לקטגוריה של אחלה רכב).

את זה אני ד.א כותב כבעלים של 3 פרימיום מבציר 2019, גם עם 165 סוסי פוני.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ

Mazda Drei Hatchback "Premium" 2L

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, EvGriga כתב:

יוקרה אמתית בעולם הרכב זה רולס-רויס, בנטלי, אולי מרצדס אס-קלאס.

וולוו זה מותג פרמיום, או לאקצ'רי, נחשב פחות ממרצדס ,ב-מ-וו או אודי.

הסגנון שלהם כבר פחות פופולרי ממה שהיה בשנות ה-90, כאשר הם נחשבו שווים למרצדס או ב-מ-וו.

המותג עצמו בבעלות סינית עכשיו.

האמינות זה בעיקר עניין של שמועות וסקרים מפוקפקים.

דווקא בשנות ה90 זה היה סתם אוטו גדול ומרובע, רק בארץ זה היה אוטו של ח"כים או משהו, אז בגלל הסטיגמה של "וולוו ופלאפון" זה היה נחשב לרכב יוקרה.

 

אני עוד זוכר את זה. וולוו זה יוקרה, מרצדס זה של נהגי מוניות, לך תבין.

  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המעבר לבעלות סינית עשה רק טוב, למעשה מצוין, לוולוו. בשנים האחרונות בפורד המותג אכן סבל מבינוניות במגוון תחומים, כמו הרבה מותגים שלא הצליחו כאשר היו בידיים של חברה גדולה שיש לה לא מעט מותגים לדאוג להם - גם יגואר ולנד רובר שהיו בידיים של פורד סבלו מכך. עם המעבר לסינים (Geely) נכנס הרבה כסף לקופה ולמעשה וולוו הפכה לחוד החנית של גילי בכל הקשור לפיתוחים שונים וטכנולוגיה והתוצאה היא רכבים חדשים וטובים מאוד. 

 

לשקם תדמית זו משימה לא פשוטה, בטח שוק הישראלי בו הרכבים מאוד יקרים ולכן לשמירת הערך שלהם חשיבות גבוהה בשיקולי הרכישה, כחדש או כמשומש. לזה גם אפשר להוסיף יבואן שידוע במחירי טיפולים יקרים, לפחות בעבר, וגם זה לא הוסיף במיוחד לתדמית של המותג. אבל בשנים האחרונות המותג בהחלט נמצא על בישראל נתיב חיובי, אלו לא רק המוצרים שהשתפרו מאוד אלא גם מדיניות תמחור אגרסיבית שהפכה את הדגמים של וולוו לבעלי VFM מעולה - ביחס למחירים המטורפים של רכבי פרימיום בישראל. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, פבל כתב:

"נחשב" בעיני מי?

בישראל וולוו יכול להיחשב גם פחות מטויוטה. זה אומר משהו חוץ מזה ש"חכמת ההמונים" לפעמים לא שווה כלום?

לדעתי וולוו מייצרת מכוניות טובות יותר מאאודי, לקסוס ואלפא (מבחינת חומרים, אבזור, נוחות, ביצועים) ולא נופלות ממרצדס או במוו (בקטגוריות מקבילות כמובן, לא S60 מול GLS מייבאך פולמן). אני משתדל פחות להסתמך על "איך נחשב מותג" ויותר לבדוק איך רכב ספציפי בגרסה ספציפית מתחרה מול רכבים עם מחירי מחירון דומים. 

נחשב בהגדרה היבשה, כלומר טויוטה או סיטרואן זה economy cars

ולקסוס או מרצדס או אודי נקרא פרמיום,

עכשיו בהקשר הזה זכור לי שבהגדרה אלפא, וולוו ואם אני לא טועה גם אינפיניטי נחשבים בתור sami premium.

החלוקה הזאת לקבוצות זכורה לי המון זמן.

 

ברור שזה לא משקף את התמונה המלאה ההגדרות האלו, כמו גם אם תקח מאזדה 3 ברמת גימור הגבוהה ותשווה לנגיד A קלאס ברמת הכניסה- למרות שהA קלאס תהיה משמעותית יקרה- המאזדה תהיה חבילה יותר "יוקרתית"

peugeot 208

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב יוקרה זה לא בהכרח כמה פיצ'רים יש באוטו, אלא זה תחושה כללית.

 

בנסיעה האוטו אמור להרגיש מוצק על הכביש, ללא רעשי קרקושים, רעשי רוח וכביש נמוכים ככל האפשר. 

בפנים האוטו, החומרים אמורים להיות איכותיים והכל מורכב בצורה מוצקה. 

צריכה להיות תחושה שכל העסק הזה ירגיש טוב גם לאחר 10 שנים של נסיעות יומ-יומיות (מומלץ להתיישב ב מרצדס ס-קלאס כדי להבין).

 

פרטים קטנים: נקישה על חלק כלשהו צריכה לתת הד של צליל מוצק ולא חלול, סגירה של הדלת צריכה להישמע כמו חלק אחיד שנטרק ולא של חלקים משוחררים שעפים. 

 

בנוגע למנועים, המנועים אמורים לספק חווית נהיגה חלקה, לא בהכרח חזקה. 

 

אם הוולוו עונה על הקיטריונים האלו היא רכב יוקרה. 

 

רכב יוקרה זה לא בהכרח סמל, אלא זה האיכות והליטוש שלו. 

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, vadim6385 כתב:

דווקא בשנות ה90 זה היה סתם אוטו גדול ומרובע, רק בארץ זה היה אוטו של ח"כים או משהו, אז בגלל הסטיגמה של "וולוו ופלאפון" זה היה נחשב לרכב יוקרה.

 

אני עוד זוכר את זה. וולוו זה יוקרה, מרצדס זה של נהגי מוניות, לך תבין.

 

תוכל לפרט על הסטיגמה של וולוו ופלאפון? אני לא מכיר, אשמח ללמוד

עריכה אחרונה על ידי adi89
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...