Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוויית חיפוש רכב משומש או האם שוק המשומשות אכן השתגע?


alex321
 שיתוף

פוסטים מומלצים

בתאריך 8.9.2021 בשעה 17:43, OranKimhi כתב:

מדובר במכוניות עם שוק.

הרכב הזה אם תקבל עליו 28 או 29 אש"ח אפשר להגיד שעשתה עיסקה טובה.

אני בכלל לא מבין אנשים שקונים היברידיות בני מעל 5-7 שנים, החיסכון הזה, עלול לעלות ביוקר

הרכב נמכר היום ב 33K שזה מעל מחירון יד 2, מתחת מחירון לוי יצחק.
הוא פורסם לפני שבוע וחצי, ללא תמונות וללא הקפצת מודעה (בכל זאת בחורה שלא מבינה במכירת רכב).
שלשום היא הוסיפה תמונות והקפצה, ומיד הגיעו כמה טלפונים.
הבוקר הרכב נמכר, לדעתי יכלה להוציא עליו יותר, היא לא ידעה לנהל מו"מ, אבל העיקר שהיא מרוצה :)
 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אז טוב שאמרת

אני מתעלם ממודעות בלי תמונה, או מודעות ששמים תמונה מהקטלוג של היצרן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למען האמת אני גם, אם אין תמונה\אין תמונה של האקזמפלר\אין מחיר- אני לא נכנס אפילו למודעה.

בתור מוכר אם אתה לא עושה את המינימום של להעלות את התמונה של הרכב- זה מוכר שאני לא רוצה שום עסקים איתו.

הנקודה שעלתה על הבחורה שהייתה ללא נסיון הוא טיפה בים(ואני מבין גם שאחרי כמה ימים היא העלתה את התמונה- מה שמחזיר את הרכב ל"ראדר") הכלל הוא מוכרים שאני לא רוצה קשר איתם, וב95% זה יהיה בזבוז זמן שלי לדבר עם אחד כזה.

peugeot 208

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון קטן ממזע החיפוישם:

בסוף ל״גמר״ עלו שתי סיווק שנתון 14 

האחת האצבק והשניה סטיישן.

בשניהם לדברי המוכר יש היסטוריית טיפולים,ללא תאונות ידיים פרטיות כמובן ומתחייבים לבדיקה.

מגיע לראות את ההאצבק,הרכב נראה מוזנח קוסמטית עם הרבה פגיעות (ידיות עקורות בתוך הרכב,בית מנורת פנים שבור וכד).

מבקש סליקת ביטוח, מגלה שהרכב הוא אובדן להלכה כבר שנתיים….

פה מקלל את כמה השעות שביזבזו לי מהחיים(המוכר היה רחוק ממקום מגורי).

אפילו לא נשארתי להתעמת איתו בדבר הסתירה.

בסוף נקנה הסטיישן עם נתונים מעולים והיסטוריה נקיה

מקווה לא לחזור לשוק הזה בשנים הקרובות

  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש ותהנה יש הרבה רמאים בשוק מסתבר, מזל שלא נפלת על אחד כזה.

בכלל, אני חושב שהמדינה צריכה לקחת אחריות בשוק הפרוץ הזה בגלל הסכנה הקיימת בהחזרת רכבי טוטאל לוס לכביש. צריכה להיות אחידות בעניין, גורם אחד שייקח את העניינים לידיים. למשל כל רכב שיש לו בעיה מהותית כמו אבדן להלכה צריך להיות מסומן לתמיד במערכות כדי שלא ניתן יהיה למכור אותו בשוק. יש עוד רמאויות בשוק ואם הייתה רגולציה אפשר היה למנוע את רובן.

אם להיות ריאלי אין לי ציפייה שדבר כזה ייקרה בארץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, avilior כתב:

למשל כל רכב שיש לו בעיה מהותית כמו אבדן להלכה צריך להיות מסומן לתמיד במערכות כדי שלא ניתן יהיה למכור אותו בשוק.

עזוב, למה לא מורידים את זה אוטומטית מהכביש? הרי בשביל המדינה זאת השקעה אפסית, אלא אם הם לא רוצים לעצבן את הלובי של חברות ליסינג.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, vadim6385 כתב:

עזוב, למה לא מורידים את זה אוטומטית מהכביש? הרי בשביל המדינה זאת השקעה אפסית, אלא אם הם לא רוצים לעצבן את הלובי של חברות ליסינג.

לא הייתי פוסל. איפה שמעורב כסף ופוליטיקה הדברים חוצים את גבולות ההיגיון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 17.9.2021 בשעה 21:17, ik3 כתב:

למען האמת אני גם, אם אין תמונה\אין תמונה של האקזמפלר\אין מחיר- אני לא נכנס אפילו למודעה.

בתור מוכר אם אתה לא עושה את המינימום של להעלות את התמונה של הרכב- זה מוכר שאני לא רוצה שום עסקים איתו.

הנקודה שעלתה על הבחורה שהייתה ללא נסיון הוא טיפה בים(ואני מבין גם שאחרי כמה ימים היא העלתה את התמונה- מה שמחזיר את הרכב ל"ראדר") הכלל הוא מוכרים שאני לא רוצה קשר איתם, וב95% זה יהיה בזבוז זמן שלי לדבר עם אחד כזה.

בעבר רכשתי מאזדה 6.
ראיתי מודעה ביד 2 מודעה שעלתה לפני שעה,, ללא תמונה, יד שנייה, כשיד ראשונה ליסינג, ק"מ נמוך באופן מחשיד. מאיזור השרון.
חשבתי שזה סוחר רכב או משהו בסגנון, ובכל זאת התקשרתי.
ענה לי גבר מבוגר, קצת  קצר רוח ואמר לי: "מתקשרים הרבה, אם אתה רוצה - תבוא לראות את הרכב ונדבר".
למזלי היה לי ערב פנוי וחבר שגר באיזור אמרתי שאקפוץ לראות מה שיהיה יהיה.

השרון התברר כהרצליה בשכונה יקרה, הרכב היה בעצם טכנית יד ראשונה מפנסיונר בן 70 מחברה ביטחונית מוכרת, הרכב היה רכב צמוד שקיבל מהמעסיק האחרון, היה חצי שנה בחברת הליסינג וכשהוא פרש הוא קנה אותו והעביר בעלות על שמו (כולל אסמכתאות ומיילים מהמעסיק על קבלת הרכב, ככה שזה בוודאות היה אצלו) . היסטוריית טיפולים מלאה במוסך היבואן בהרצליה, עם טפולים בזמן ולפי הספר, וקילומטראז שגדל בצורה כרונולגית והגיונית (נסע בממוצע 5,000 ק"מ בשנה). ובמקרה מסתבר שיש לי מכרים משותפים עם הבן שלו.
יורדים לראות את הרכב שחונה בחניה מקורה ופרטית, רכב בן 10 במצב חדש מבפנים ובחוץ.

סגרנו מחירון, עשינו זיכרון דברים, ולאחר שבועיים כשהוא קיבל את הרכב החדש שלו, חזרתי לקחת את הרכב לבדיקה במכון מרוחק לפי בחירתי (בכל זאת פראנואיד) בדיקה תקינה + כסת"חים ידועים, הבודק מבקש ממני בסוף הבדיקה שאם אני לא קונה שאצור איתו קשר, כי הרכב במצב נדיר.

במבט לאחור הרכב הפגין אמינות מופלאה והייתה העסקה הכי טובה שעשיתי, לא ברור לי עד היום למה בכלל נתתי לזה צאנס ונסעתי לראות את הרכב.

עריכה אחרונה על ידי דור--
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 17.9.2021 בשעה 21:17, ik3 כתב:

למען האמת אני גם, אם אין תמונה\אין תמונה של האקזמפלר\אין מחיר- אני לא נכנס אפילו למודעה.

 

גם אני פעם חיפשתי כך עד שהבנתי שיש מבוגרים מאותגרים טכנולוגית שבשבילם להעלות תמונה למודעה זו משימה בלתי אפשרית.

ליעד

2007 TOYOTA Corolla 1.6L Runx  🎌

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 18.9.2021 בשעה 07:14, vadim6385 כתב:

עזוב, למה לא מורידים את זה אוטומטית מהכביש? הרי בשביל המדינה זאת השקעה אפסית, אלא אם הם לא רוצים לעצבן את הלובי של חברות ליסינג.

 

 יש לי תיאוריה אווילית להפליא מדוע הם עושים את זה.

אובדן להלכה זה כשהערכת המחיר לתיקון עוברת את ה 50% מערך הרכב נכון? 

אני מניח שההערכה היא עם חלפים ע"פ מחיר יבואן (נאמר רכב פרטי יד ראשונה עד שלוש שנים?).

אז בפועל, מנסיוני המר,  החלפים מתומחרים בפקטור של בין פי 3 לפי 10 מהעלות של אותו מק"ט בעולם הנורמלי.

לא מן הנמנע שערימת חלפים שמתומחרת ב 30,000 אל"ש, תעלה למי שיכול לייבא סיטונאית 8,000 ש"ח, ואז התיקון הרבה פחות יקר. 

אין לי הוכחה לתיאוריה,  למעט תחושת בטן ונסיון בדרכי הפעולה במדינתינו האהובה, אך נראה לי שזה סוד מלוכלך של התעשייה.

לאיש אין אינטרס לחשוף אותו: לא ליבואנים ששוחטים את הלקוחות שלהם במחירי החלפים, לא למדינה שנהנית ממיסוי גבוה על השוק המנופח הזה, לא לחברות הביטוח שמצליחות "להציל" עשרות אלפי שקלים מהפיצוי שנתנו ללקוח, לא לסוחרי הרכב שדוחפים את הרכבים המשוקמים לרוכשים תמימים...

 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ליפיגו
דיסלקציה
כיום: סקודה קודיאק 1.5, פיג'ו 108 1.2
לפני: סקודה אוקטביה 1.4 *  סיטרואן C2VTS ❤️ *  פיג'ו 206 1.4 *  מזדה 3 * רובר 214SI ידנית ❤️ * מזדה לנטיס 1.6 * פורד אריקה 1.6 ידנית
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכרתי את הרכב שלי מעל מחירון תוך 14 שעות מפרסום

קניתי רכב מעל מחירון גם, כי מתחת או ליד מחירון - רכבים עם 150000 ק''מ או יד 4-5 (חיפשתי אבל רכב מאד מסוים לא יודע אם זה קשור)

מה שכן - כבר איזה 4 פעמים שרכב חדש אצלי שבועיים שאלו אותי אם אני מוכר (ברמזור, תחנת דלק וכד'). שוק חם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 דקות, ליפיגו כתב:

יש לי תיאוריה אווילית להפליא מדוע הם עושים את זה.

אובדן להלכה זה כשהערכת המחיר לתיקון עוברת את ה 50% מערך הרכב נכון? 

אני מניח שההערכה היא עם חלפים ע"פ מחיר יבואן (נאמר רכב פרטי יד ראשונה עד שלוש שנים?).

אז בפועל, מנסיוני המר,  החלפים מתומחרים בפקטור של בין פי 3 לפי 10 מהעלות של אותו מק"ט בעולם הנורמלי.

לא מן הנמנע שערימת חלפים שמתומחרת ב 30,000 אל"ש, תעלה למי שיכול לייבא סיטונאית 8,000 ש"ח, ואז התיקון הרבה פחות יקר. 

אין לי הוכחה לתיאוריה,  למעט תחושת בטן ונסיון בדרכי הפעולה במדינתינו האהובה, אך נראה לי שזה סוד מלוכלך של התעשייה.

לאיש אין אינטרס לחשוף אותו: לא ליבואנים ששוחטים את הלקוחות שלהם במחירי החלפים, לא למדינה שנהנית ממיסוי גבוה על השוק המנופח הזה, לא לחברות הביטוח שמצליחות "להציל" עשרות אלפי שקלים מהפיצוי שנתנו ללקוח, לא לסוחרי הרכב שדוחפים את הרכבים המשוקמים לרוכשים תמימים...

דווקא למדינה יש המון מה להרוויח מכל הסיפור.

על כל רכב שיורד מהכביש, עולה רכב חדש פחות מזהם ויותר בטיחותי, שגם מכניס סכום נאה לקופת האוצר. אז לדעתי למשרד התחבורה יש אינטרס ישיר להוריד מהכביש רכב בגלל הערכת מחיר מנופחת, גם אם בפועל ניתן להשמיש אותו.

 

אם כבר זה לובי של חברות ביטוח (ואולי חברות ליסינג). אם מישהו במשרד בתחבורה היה בעל cojones לעשות את הדבר הנכון, היה סוגר את האפשרות לשקם רכב שהוכרז כטוטל לוס. היה מבטל את הרישיון לצמיתות וזהו.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, ליפיגו כתב:

אז בפועל, מנסיוני המר,  החלפים מתומחרים בפקטור של בין פי 3 לפי 10 מהעלות של אותו מק"ט בעולם הנורמלי.

לא מן הנמנע שערימת חלפים שמתומחרת ב 30,000 אל"ש, תעלה למי שיכול לייבא סיטונאית 8,000 ש"ח, ואז התיקון הרבה פחות יקר. 

 

לא צריך לייבא חלקים בסיטונות.

אם מדובר ברכב סטנדרטי כנראה שיש עוד כמה רכבים כמוהו שהורדו מהכביש.

לוקחים 2-3 רכבים, מרכיבים מהם אחד.

כל מה שצריך זה קשרים.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...