Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוויית חיפוש רכב משומש או האם שוק המשומשות אכן השתגע?


alex321
שימו לב! השרשור הזה בן 942 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 8 שעות, דור-- כתב:

ג'אז מבוקשת יותר מסיוויק ואקורד.

ואני מסכים שהיא לא שווה את המחירון של לוי יצחק, רק נתתי את המקרה הזה לדוגמה.

 

 


ג׳אז כן. ג׳אז היברידית בת 10+ כנראה שלא.

כמה עולה להחליף סוללה ? כנראה שזו הסיבה.

תוסיף את העובדה שבג׳אז לפי הבנתי הדגם ההיברידי לא באמת נותן יתרון וקיבלת תשובה למה הרכב לא נמכר.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 14 שעות, Mr.Hybrid כתב:

 

המחלקה עסוקה בשליחת גלויה מעודדת לבעלי VW שרכשו לפני 20 שנה

וכשימכרו יקבלו עבורן תווי קנייה לשופרסל בשווי 250 ש"ח.

  כמו שכתבתי, העיקר לא לצאת פרייאר. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 שעות, דור-- כתב:

השוק רותח? ידידה מנסה למכור ג'ז היברידית, 2012 עם 89k קמ. במצב מעולה, אחרי טסט, טיפול ורביעיית צמיגים.

דורשת מחירון לוי יצחק (38k), עבר כמעט שבוע וטלפון אחד היא לא קבלה.

מדובר במכוניות עם שוק.

הרכב הזה אם תקבל עליו 28 או 29 אש"ח אפשר להגיד שעשתה עיסקה טובה.

אני בכלל לא מבין אנשים שקונים היברידיות בני מעל 5-7 שנים, החיסכון הזה, עלול לעלות ביוקר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 6.9.2021 בשעה 15:23, imprezadude כתב:

החוויה שלי מהחודשים האחרונים היא שכמעט כל המכוניות, למעט בודדות ומעטות מאוד, הן פשוט ח*א. 

בעלי המכוניות הנורמליות, שלא לדבר על המעטות עוד יותר, שהן באמת טובות (וזה כולל בסהכ כאלה עם תיעוד טיפולים מסודר ובלי דפיקות חיצוניות משמעותיות), מודעים למצב הזה, ומעלים את המחירים בהתאם. 

החוויה בתור רוכש היא באמת מתסכלת מאוד מבחינתי, קשה לי למצוא כאלה שאפילו חושבים על להוציא היסטוריית טיפולים (למרות שמצהירים על כך במודעה), וגם יש עלובים כאלה שרוצים שדו"ח הסליקה יהיה על חשבונך.

לכן, אני מבין את מי שרוצה מעל המחירון, אם המכונית שלו אכן טובה מהשאר, ואני אישית גם הייתי משלם.

ישנה בעיה אחרת שאנשים גם קונים ללא בדיקה או היסטוריה, ובטח לא דו"ח סליקה, אז למה שמוכר יעשה את המאמץ כשמגיע מישהו שמבקש את זה..?

 

אני חושב שההרגשה דומה למה שקורה בשוק הדירות, אין דירות ומה שיש זבל, ואם תמצא פתאום דירה טובה תגלה שהיא לא רלוונטית.

הסיבה היא שמה שטוב נחטף באותו יום, השוק בוער בקטע פסיכי, ונוצר מצב שכולם דורשים "מעל המחירון" וזה מה שבעיקר גורם לזינוק במחירי השוק.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצב ממש מוזר וממש לא דומה לשוק הדירות ששם באמת יש מחסור לעומת רכבים חדשים ששוברים כל הזמן שיאי מסירות.

יש לי הסבר יותר סולידי: ממה שיצא לי לחוות בשוק הזה כמו שכתבו כבר הרבה לא בעניין של היסטוריית טיפולים וכדו' וזה נהיה הסטנדרט בשוק. ראיתי שהמחירון שמייצג את הסטנדרט מייצג רכבים בלי הסטוריית טיפולים (הסטנדרט החדש) ורכבים עם הסטוריית טיפולים נהיו משהו מיוחד שברור שעולה יותר מהמחירון ונחטף מייד.

 

אני וחבריי לא עומדים בזה ולכן קונים בלי היסטוריית טיפולים ומסתפקים בבדיקה במכון-מוסך. אפשר למצוא רכבים במצב לא רע ובמחירים לא רעים. ברור שיש פה יותר סיכון אבל כשמשקללים את תוספת העלות של רכב עם היסטוריה+ הלחץ לרדוף אחריו ולא לפספס זה לא משתלם לנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה דפוק שאין בסיס נתונים אחיד, שכל מוסך חייב להכניס את הנתונים אליו ברגע שהוא פותח כרטיס עבודה ומסיים את התיקון.

 

הרי פותחים כרטיס עבודה בשביל משהו. המידע הזה אמור ללכת לאנשהו, לא?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב להלן שיא חדש בהצעות שקיבלתי
9K מעל מחירון לוי יצחק על סיטרואן פיקאסו 2016 עם 80 אלף קמ באחת מסוכנויות טרייד אין המובילות.
בטענה ש"זה מצב השוק" היום הכל נמכר מעל המחירון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין על מה חלקכם מתלוננים, מצד אחד מתלוננים שאנשים "חוצפנים" מבקשים מעל המחירון ומצד שני מתלוננים שיש מלא אנשים שקונים במחירים המבוקשים והמסקנה שהמוכרים רודפי בצע והקונים פראירים.

לדעתי זה בדיוק המשמעות של שוק חופשי וידוע שה"מחירון" של לוי יצחק לא משקף שנים את המציאות והוא מושפע מחברות גדולות והיבואנים.

המחירון לא אמור לקבוע את מחיר הרכב הוא אמור לשקף את מחיר הרכב לפי השוק החופשי ובגלל זה גם אדון לוי יצחק המהולל העלה מחירים למשומשות כי המחירון שלו לא משקף את המחיר האמיתי של הרכבים.

אישית את כל הרכבים שלי קניתי מעל המחירון ומכרתי מעל המחירון, אין לי שום בעיה לשלם מספר אלפים לרכב שמור בידיעה שאני ישמור אליו גם וימכור מעל המחירון גם כן.

השיא דרך אגב היה על המאזדה 3 ספיריט 2010 שנמכרה במחיר של 25% יותר ממחיר המחירון הבסיסי בפחות מיממה, וככל הנראה יכלתי למכור בהרבה יותר, המסקנה דרך אגב שהמחירון לא משקף בכלל את הביקוש לרכב.

  • אהבתי 1

טסלה 3 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לנצל"ש להתייעצות? עומדים למכור מזדה 2 2016 עם נתונים מצויינים, בלי תאונות, נהגת יחידה, קילומטרז נמוך מאוד וטופל רק במוסך מרכזי.

יש קצת שפשופים של חניה אבל שום דבר רציני.

כמה ריאלי כדאי לבקש על זה לעומת המחירון? (לאו דווקא סכום ספציפי אלא כך וכך מעל או מתחת).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, nev כתב:

אפשר לנצל"ש להתייעצות? עומדים למכור מזדה 2 2016 עם נתונים מצויינים, בלי תאונות, נהגת יחידה, קילומטרז נמוך מאוד וטופל רק במוסך מרכזי.

יש קצת שפשופים של חניה אבל שום דבר רציני.

כמה ריאלי כדאי לבקש על זה לעומת המחירון? (לאו דווקא סכום ספציפי אלא כך וכך מעל או מתחת).

תפתחי יד 2 על הרכב שלך, תבדקי מה המחירים שמבקשים רכבים דומים ותתחילי ממחיר דומה, זה לא מבטיח לך שתקבלי את המחיר הזה- שוב זה תלוי במצב הרכב, אבל זה תהיה לך נקודת מוצא.

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07'

2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15'

2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, nev כתב:

אפשר לנצל"ש להתייעצות? עומדים למכור מזדה 2 2016 עם נתונים מצויינים, בלי תאונות, נהגת יחידה, קילומטרז נמוך מאוד וטופל רק במוסך מרכזי.

יש קצת שפשופים של חניה אבל שום דבר רציני.

כמה ריאלי כדאי לבקש על זה לעומת המחירון? (לאו דווקא סכום ספציפי אלא כך וכך מעל או מתחת).

 

אם יש לך את הדגם פיור וואייט, אז 5-6 מעל המחירון, והרכב ימכר תוך שבוע. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחיל מרכבים שהם באותה שנה- זה מספיק קרוב.

אם נראה לך שזה משמעותית יותר במצב טוב, תנסה להוסיך 3-4K מעל המחיר הממוצע שמפרסמים רכבים מאותה השנה באותו הרמת אבזור

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07'

2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15'

2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברי הפורום צריכים לזכור שבכל קניה ומכירה יש שני צדדים

קונה - ומוכר שרובם לא בודקים ומדברים בשפה של הפורום.

בסוף זה רוב האוכלוסיה והם שולטים על השוק וכך גם המחיר מחירון נקבע.

אחד שחובב רכב, נמצא בתחום ומסתובב בפורום יודע שהוא אמור לשלם יותר מהסטנדרט כי הוא מחפש משהו שכמעט לא נמצא.

עבר: מציבושי כריזמה אייר 2002

הווה: ניסן אלמרה 2002

עתיד: רכב יפני עתיק ואמין מודל 2023

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 942 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...