Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1772 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

ברצוני לקנות קיה סיד סטיישן 2016 LX

יד ראשונה ליסינג

יד שניה פרטי

87k קילומטרז.

הוחלף גלגל תנופה והגיר נבדק ונמצא במצב מצוין (כך עפ המוסכניק שעשה את העבודה)

מצרף בדיקה שנעשתה עי מכון בדיקה.

השאלה שלי היא:

קראתי בכמה פורומים שחלק מהסעיפים שרשומים כאן הם כסתח.

איך אני יכול לדעת האם מדובר בדברים שיש להתרחק מהם או שהם כותבים את זה בכל רכב שני?

תודה

SAVE_20210814_203916.jpg

IMG-20210813-WA0005.jpg

IMG-20210813-WA0006.jpg

פורסם

אם זה גיר רובוטי ורוב הנסיעה היא בעיר פחות כדאי.

גם אם הוחלף גלגל תנופה,המצמדים יישחקו מהר יותר בתוואי נסיעה כזה.

אם אתה תסע לרוב בבינעירוני (ובהנחה שאתה הזמנת את הבדיקה) אין פה משהו ממש חריג שפוסל קנייה.

כדאי לגשת למוסך מתמחה בדגם-שיבדקו את הליקויים ויאמתו מה כסת"ח ומה יש לתקן בדגש על מע' הקירור שלא כדאי להזניח- בדיוק יום חמישי חזרתי מאילת ומנוע של רכב כזה משנתון 2014/15 התחמם ,הנהג נאלץ לעצור בצד- לא ממש אידיאלי לתנאי מזג האוויר.

ד"א- אצלי בבדיקת הרכב כתבו שהבולמים האחוריים חלשים- הרכב אצלי מעל 3 שנים,כל שנה נכנס למורשה היבואן והם טוענים שהכל תקין.

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

@colauti 9

תודה רבה על המענה

רוב הנסיעה מחוץ לעיר האמת.

 

האם כל מוסך מורשה קיה הוא מוסך מתמחה בדגם?

אם לא - מכיר כזה באיזור המרכז?

תודה.

@colauti 9

בנוסף, הוא דורש 40k

היה והצלחתי להוריד ל 35k,

האם שווה תמורה ביחס למחיר?

תודה.

פורסם (נערך)
לפני 11 דקות, GABIUBOGI כתב:

למה שלא תיקח פורטה במקום?

 

אותו מנוע רק גיר יותר אמין.

 

הנה למשל מודעה של רכב טוב (אין לי קשר אליו) סתם חיפשתי לך.

היי

אני מחפש דווקא סטיישן עקב התרחבות המשפחה.

 

השאלה היא על הרכב הספציפי הזה עם הבדיקה הזאת.

האם 87k קילומטר ל 2016 זה לא קילומטרז סביר? לדעתי כן.

 

האם בבדיקה של הרכב שהצעת לא יכולות להיות בדיוק אותן התקלות שרשומות בדוח שפרסמתי? לא יודע.

עריכה אחרונה על ידי idomashia
פורסם

האם בדקת היסטוריית טיפולים ודו"ח סליקה?  
לטעמי זה שהמוכר לא תיקן את הפנס השבור (אני מניח שזה לא כסת"ח) מעיד על כך שלא כל כך אכפת לו מהרכב ואני תוהה כמה הוא שמר עליו

87K לרכב 2016 זה קילומטרז' סביר - במיוחד לרכב שהיה בליסינג

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם
לפני 24 דקות, motior כתב:

האם בדקת היסטוריית טיפולים ודו"ח סליקה?  
לטעמי זה שהמוכר לא תיקן את הפנס השבור (אני מניח שזה לא כסת"ח) מעיד על כך שלא כל כך אכפת לו מהרכב ואני תוהה כמה הוא שמר עליו

87K לרכב 2016 זה קילומטרז' סביר - במיוחד לרכב שהיה בליסינג

היי
הפנס השבור זה שבר ממש קטן פנימי
יש לי משהו דומה במאזדה 3 שלי שלא תיקנתי כבר 3 שנים ואני שומר על הרכב כך שזה לא נראה לי בעיה
טיפולים יש , נעשו בזמן
דוח סליקה- ללא תאונות
היה ביטוח מקיף בשנתיים האחרונות

image.thumb.png.d4ba5a1abd9d22ccec4bfc45187b87a0.png

פורסם

חברות הליסינג ברובן אינן מבטחות רכב בביטוח מקיף כך שלא ניתן לדעת,האם הרכב עבר תאונה כזו או אחרת במהלך הליסינג ואם עבר -היכן ואיך תוקנה התאונה.

לכן במקרה הזה,דו"ח הסליקה לצערך אינו תעודת ביטוח לשום דבר.

אם אתה הזמנת את הבדיקה- הרכב עבר תיקוני פח וצבע (אין חלילה פגיעת שילדה/קצה) וחוץ מזה,עניין החלפת השמשה גם דורש חקירה קטנה כדי לוודא,שלא היה משהו ממש רציני בחלק הקדמי של הרכב.

אם הבדיקה לא שלך,קח לבדיקה משלך ואם התוצאות זהות,לא רואה סיבה לפסול את הרכב ככל שאתה מודע לחסרון ענין הגיר.

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
לפני 2 דקות, colauti 9 כתב:

חברות הליסינג ברובן אינן מבטחות רכב בביטוח מקיף כך שלא ניתן לדעת,האם הרכב עבר תאונה כזו או אחרת במהלך הליסינג ואם עבר -היכן ואיך תוקנה התאונה.

לכן במקרה הזה,דו"ח הסליקה לצערך אינו תעודת ביטוח לשום דבר.

אם אתה הזמנת את הבדיקה- הרכב עבר תיקוני פח וצבע (אין חלילה פגיעת שילדה/קצה) וחוץ מזה,עניין החלפת השמשה גם דורש חקירה קטנה כדי לוודא,שלא היה משהו ממש רציני בחלק הקדמי של הרכב.

אם הבדיקה לא שלך,קח לבדיקה משלך ואם התוצאות זהות,לא רואה סיבה לפסול את הרכב ככל שאתה מודע לחסרון ענין הגיר.

 

היי תודה על המענה.
הבדיקה שלי, אני לקחתי את הרכב לבדיקה.
העניין עם השמשה קרה בליסינג, לא בשנתיים שזה היה בידיים הפרטיות.
נראה שלא היתה לזה השפעה בשנתיים שהרכב היה בידיים פרטיות.
בכל מקרה אני לוקח היום למוסכניק שלי למבט שני. אם יגיד שהדברים הרגיליפ שכתובים הם כסתח לדעתי אלך על זה.
תודה

פורסם (נערך)

לפעמים שמשה מוחלפת כתוצאה מסדק בגלל אבן שנפלה ממשאית ולפעמים מתאונה- לא ניתן לדעת.

לגבי המחיר- קח בחשבון שהרכב היה בליסינג והגיר הזה הוא מעט "שור מועד"- זה יעזור לך במו"מ מול המוכר.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
לפני 7 דקות, colauti 9 כתב:

לפעמים שמשה מוחלפת כתוצאה מסדק בגלל אבן שנפלה ממשאית ולפעמים מתאונה- לא ניתן לדעת.

לגבי המחיר- קח בחשבון שהרכב היה בליסינג והגיר הזה הוא מעט "שור מועד"- זה יעזור לך במו"מ מול המוכר.


אפילו אם מכון גירים פתח את הגיר ואמר שהוא במצב מצוין?
מה העלות של החלפת גיר במידה ויזדקק ח"ו?

פורסם (נערך)
לפני 35 דקות, idomashia כתב:


אפילו אם מכון גירים פתח את הגיר ואמר שהוא במצב מצוין?
מה העלות של החלפת גיר במידה ויזדקק ח"ו?

מכון גירים פתח את הגיר לתיקון,תחקן את הדרוש וסגר.

מכון בדיקה לא יכול לדעת מה קורה בתוך הגיר.

מצמדים הם בלאי טבעי/שחיקה שוטפת- בנסיעה עירונית כנראה תצטרך להחליף פעם באיזור ה 4 -3 שנים מצמדים אם אתה נוסע הרבה בעיר -לא יודע עלויות אבל איזור ה 4000 הגיוני במכון גירים (אם נלך לפי רכבי ואג).

גלגל תנופה/מפעיל מצמדים מייקר משמעותית את התיקון- יש כאן שרשור על נהג מונית,שהחליף ושילם על הכל קרוב ל 15,000 ש"ח.

לרכב שלך ככל הנראה כבר אין אחריות יבואן (בליסינג האחריות קצרה לעומת הלקוח הפרטי שמקבל 7 שנות אחריות מלאות).

 

 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
לפני 6 דקות, colauti 9 כתב:

מצמדים - שחיקה שוטפת- בנסיעה עירונית כנראה תצטרך להחליף פעם באיזור ה 3 שנים מצמדים -לא יודע עלויות אבל איזור ה 4000 הגיוני (אם נלך לפי רכבי ואג).

גלגל תנופה/מפעיל מצמדים מייקר משמעותית את התיקון- יש כאן שרשור על נהג מונית,שהחליף ושילם על הכל קרוב ל 15,000 ש"ח.

לרכב שלך ככל הנראה כבר אין אחריות יבואן (בליסינג האחריות קצרה לעומת הלקוח הפרטי שמקבל 7 ששנות אחריות מלאות).

 

 

אבל לפני יומיים החליפו לו גלגל תנופה.... יכול להיות שמחר יצטרך החלפת גיר?

פורסם
לפני 7 דקות, idomashia כתב:

אבל לפני יומיים החליפו לו גלגל תנופה.... יכול להיות שמחר יצטרך החלפת גיר?

אם היינו בפורום נביאים אז היינו אליהו/יחזקאל וכו'.

זה שהחליפו גלגל תנופה לא אומר,שמפעיל מצמדים תקין ולא אומר,שאין שחיקה במצמדים שהיא בלאי טבעי.

אם אתה עד כדי כך נעול לקנות דווקא את הרכב עם סוג הגיר הזה,כדאי לגשת למכון גירים לבדיקה שיבצע הבוחן בנסיעה והוא יוכל להגיד אם תקין /לא.

לגבי מצמדים- אם הרגשת רעידות בתחילת הנסיעה זה לא מבשר טובות.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
לפני 9 דקות, colauti 9 כתב:

אם היינו בפורום נביאים אז היינו אליהו/יחזקאל וכו'.

זה שהחליפו גלגל תנופה לא אומר,שמפעיל מצמדים תקין ולא אומר,שאין שחיקה במצמדים שהיא בלאי טבעי.

אם אתה עד כדי כך נעול לקנות דווקא את הרכב עם סוג הגיר הזה,כדאי לגשת למכון גירים לבדיקה שיבצע הבוחן בנסיעה והוא יוכל להגיד אם תקין /לא.

לגבי מצמדים- אם הרגשת רעידות בתחילת הנסיעה זה לא מבשר טובות.

חחח
לא בקטע נבואי.

בקטע שמוסכניק של מכון גירים מקצועי בחולון נסע עליו לפני ואחרי החלפת גלגל תנופה + פלוס פתח שם 
ואמר שהכל במצב מצוין
מנסה להבין למה זה לא מספיק.
אני לא נעול פשוט לא רואה אופציה אחרת ל ערך לכסף כמו כאן בצירוף השנתון , קילומטרז ומחיר.

×
×
  • תוכן חדש...