Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1817 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן, אל תשכח שכדי שהטורבו יעשה עבודה טובה אתה חייב גזי פליטה, ואם אתה 'מלטף' את הדוושה - אתה לא באמת גודש מספיק.

  • מעניין 1
פורסם (נערך)

אנשים לא מבינים שלהוריד שנייה הילוך ולהשאיר את הדוושה ב-15% לחוצה יותר חסכוני מאשר להישאר בהילוך גבוה וללחוץ ל-50% דוושה כדי להאיץ.

המחשבה על הקורלציה בין סל"ד לצריכת דלק היא הרגל שגוי (לא לגמרי) שהוטמע המון דורות, לכן טוב ששאלת וטוב שענה לך שישקבאב תשובה מדויקת.

אם אתה רוצה להאיץ, מוריד הילוך (אפילו שניים) עם גז קבוע כמו שהיית, מאיץ ומעלה חזרה. זו הצורה הכי חסכונית. 

להוריד הילוך ולתת גז עד הסוף זו הצורה הכי מהירה, לרוב.

להישאר בהילוך גבוה, לתת יותר גז ולגעת בעצמנו תוך כדי שאנו מתענגים שעלינו רק מ-1500 סל"ד ל-2200 זו הצורה האטית והבזבזנית יותר :)

לסיכום: המטרה של הילוכים היא להעמיד אותך בסל"ד הרצוי, שנקבע לפי עקומת הכח של הרכב שלך.

המטרה של הדוושה הימנית היא לשפוך דלק למנוע. 

הראשון לא קובע כמעט צריכת דלק בנהיגה סבירה.

השני קובע 99.99% ממנה. 

זה פשטני ולא מאה אחוז מדויק, אבל אלו עיקרי הדברים.

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אם אתה רוצה למצוא את הנק' שמתחתיה המנוע לא אוהב להיות ואתה צריך לתת לו יותר דלק מהרגיל כדי להאיץ (להבדיל מלשמר מהירות), תמצא כביש קצת פתוח בשעות רגועות, תוריד מהירות מבלי להוריד הילוכים ותן הרבה גז (תתחיל ממצב שבו אתה נגיד ב1200-1300 סל"ד) אתה תראה שתהיה נקודה (לפי ה'ספר' הרכב שלך נמצא בשיא המומנט בין 1500 ל 3500 סל"ד) שבה הרכב פתאום יתחיל להאיץ יותר טוב, נסה לשים לב לסל"ד שלך בשלב הזה ותדע שאם אתה מתחתיו בשיוט ואתה ממש אנאלי על צריכת הדלק, תצטרך להוריד הילוך כדי להאיץ אופטימלית.

אבל אם נתאפס רגע - האוטו שלך חזק, לא אמורה להיות לו בעיה להאיץ סביר מכל הילוך, כל עוד תבין שכמה שתלחץ פחות על הגז כך אתה חסכוני יותר ותתאים את ההילוכים לזה - אתה בסדר.
בינינו? אחד היתרונות של רכב חזק הוא שלא צריך להוריד הילוך בכל האטה, בטח ברכב עם טורבו שסוחב כבר מלמטה.
 

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לפני 10 שעות, shellcase כתב:

אבל אם נתאפס רגע - האוטו שלך חזק, לא אמורה להיות לו בעיה להאיץ סביר מכל הילוך, כל עוד תבין שכמה שתלחץ פחות על הגז כך אתה חסכוני יותר ותתאים את ההילוכים לזה - אתה בסדר.
בינינו? אחד היתרונות של רכב חזק הוא שלא צריך להוריד הילוך בכל האטה, בטח ברכב עם טורבו שסוחב כבר מלמטה.
 

כן אתה צודק.. כנראה שזאת הנקודה העיקרית.

אני לא אהפוך את הרכב לחסכוני יותר ממה שאפשרי, כנראה שאני צריך ללמוד לנהוג בו בזרימה וזה יתקרב למצב האופטימלי.

פורסם

אחרי חצי שנה עם טורבו ידני לראשונה בחיי, הייתה לי עקומת הסתגלות קטנה כי כל הידניות שנהגתי בהן היו אטמפספריות.

הטורבו לא ליניארי, מחוץ לעיר מרגיש חלק ודי חזק ובתוך העיר ובפקקים לקח לי קצת זמן להתרגל לטורבו-לאג ולוויסות הכוח שמגיע ״פתאום״. 

 

לגבי צריכת דלק, כמו שהסבירו היטב מעלי, נהיגה מתונה בשילוב הילוכים וסל״ד נכונים יתנו צריכה טובה מאוד - תתחיל ללחוץ, שזה כייף לפעמים,

רק אז התצרוכת תהיה גבוהה משמעותית.

תתחדש, תהנה וסע זהיר.

  • אהבתי 1

I shall explain: dialog it is exactly like monolog, except in the case of monolog, it is one person talking to himself; in dialog - two persons talking to themselves

Shaike Ophir שייקה אופיר

 

×
×
  • תוכן חדש...