Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סתם משתף.

 

פורסטר 2010 (לא הפרטית שלי אבל של המשפחה), הוחלפה רצועה לפני 83,000 ק"מ ו4.5 שנים. הרצועה שהורכבה היא של Gates, יצרן מכובד ולא משהו סיני. הוראות יצרן מדברות על החלפה כל 105,000 ק"מ או 7 שנים.

 

בדרך לאילת נכבה הרכב. הרכב נגרר למוסך ושם גילו שהשיניים של הרצועה התפרקו. במזל גדול אין נזק למנוע. הורכב קיט טיימינג חדש.

 

הזוי בעיניי שחלק כזה קריטי קורס בשלב כל כך מוקדם, תמיד שיערתי שיש גם מקדם ביטחון.

 

 

 

 

IMG-20210531-WA0003.jpg

IMG-20210530-WA0002.jpg

IMG-20210531-WA0004.jpg

IMG-20210530-WA0000.jpg

פורסם

הנחיות היצרן יותר מדוייקות כלפי חלפים מקוריים.

יתכן מאוד וכי הרצועה שלך התפרקה בכלל שהיא הותקנה מלכתחילה כאשר היא ישנה ועומד זמן רב על המדף.

אילו היית מתקין רצועה מקורית חדשה ותקינה היית יכול להיות בראש שקט כלפי הנחיות היצרן. 

כאשר מתקינים חלפים לא מקוריים מדובר בניסוי וטעיה, וכל השם של המותג מה מומלץ ומה לא מגיע ממידע מלקוחות מרוצים של המותג וגם להיפך. 

פורסם

אם אני לא טועה, מנועי הבוקסר של סוברו לא יכולים להינזק מקריעת רצועת טיימינג כי בניגוד לרוב המנועים בטור, השסתומים והבוכנות לא נכנסות לאותו תא שטח.

 

לאור הסיפור שלך אני מוצא קצת יותר הגיון בהנחית טיפול של רכב אחר, שכתוב להחליף רצועה ראשונה אחרי מספר שנים או ק"מ, ורצועה הבאה להחליף בטווח הרבה יותר קצר.

  • רעיון טוב! 2

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

לדעתי השאלה גם מה ההנחיות של היבואן ולאו דווקא יצרן.

ובכל זאת, אחרי הרבה שנים ורצועה חליפית (כן, אמורה להיות איכותית), יש מצב שההנחיה קצת שונה.

אני בכל אופן תמיד לוקח מקדם ביטחון, אבל 22 אלף לפני הזמן זה הרבה אפילו בשבילי.

פורסם

זה לא אמור לקרות.

או שהרצועה היתה ישנה, או שכנראה הייתה בעיה באחת הגלגלות שגרמה להתנגדות שהובילה לשחיקה, אני מקווה שבדקו את כל הגלגלות והמיסבים.

פורסם
לפני 13 שעות, amosbmw כתב:

אם אני לא טועה, מנועי הבוקסר של סוברו לא יכולים להינזק מקריעת רצועת טיימינג כי בניגוד לרוב המנועים בטור, השסתומים והבוכנות לא נכנסות לאותו תא שטח.

 

מעניין, חיפשתי מידע בנושא אבל לא הצלחתי למצוא משהו חד משמעי.

כן שמעתי כבר על מס' מקרים שהרצועה נקרעה בלי נזק.

פורסם

יש עוד דגמים עם מנוע ללא מפגש, יש שרשור יעודי על כך, אם זה מעניין מישהו.

 

לעיניינו, יש לבחון בקפידה האם יש הנחיות היצרן להחלפת רצועת התזמון בתנאים מסויימים.

לדוגמא, לקצר את אינטרוול ההחלפה המקרים של נסיעה עירונית לרוב וכדומה.

 

יתכן גם כשל מיסב מותח או סרק כלשהו וזה לאו דווקא הרצועה עצמה. 

יכול להיות גם שהייתה נזילת שמן או נוזל קירור שחדרו לרצועה, הנזילה תוקנה אך לא החליפו רצועה. 

 

פורסם

מעניין למה ההנחיות של כול יצרן שונות לגבי מועד ההחלפה של הטיימינג...
איזה כבר הבדלים יכולים להיות?
אצלי באודי q3 היצרן קבע שצריך להחליף רצועה כול 120אלף ללא קשר לשנים.
דיברתי עם רון, הוא ממליץ מניסיון להחליף כול 5 או 6 שנים ללא קשר לקילומטרים.

Sent from my SM-G985F using Tapatalk



772fea2f469d00dd51a269b36f29c620.jpg

פורסם

כי יש הבדלים טכניים בין מנועים, טמפרטורה עבודה שונות באזור התזמון, מבנה של החלקים, יצרן החלק ותכונותיו ועוד. 

פורסם
בתאריך 5.6.2021 בשעה 11:27, danniel כתב:

יש עוד דגמים עם מנוע ללא מפגש, יש שרשור יעודי על כך, אם זה מעניין מישהו.

 

אשמח לקישור לשרשור המדובר.

  • רעיון טוב! 2
×
×
  • תוכן חדש...