Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ ברכישת רכב משפחתי בטיחותי חדש, כ 150K ש"ח


Ben Gordon
 שיתוף
עוקבים 9

פוסטים מומלצים

משפחה של 4 נפשות, נוסעים מספר ק"מ ממוצע בשנה, לא קריטי האם בנזין/היברידי,
אין לנו דרישות מיוחדות, מחפשים רכב חדש, משפחתי, בטיחותי, מרווח יחסית ונוח.
אין תקציב ספציפי, אני מניח שבסביבות כ 150K ש"ח לרכב חדש.

להבנתי, הכי כלכלי זה לרכוש רכב בן שנתיים/שלוש ולהחזיק אותו כשלוש שנים,
אבל הפעם אנו רוצים לרכוש רכב חדש וגם להנות מראש שקט ואחריות למספר שנים.
שקלנו גם ליסינג ופסלנו זאת, כי ליסינג מימוני זו פשוט הלוואה שעולה כסף,
וסוג של ליסינג תפעולי שמאוד נוח, הוא כבר יקר ללא הצדקה.

 

שליפה מהירה מהזכרון וגם גיגול קצר, העלה את המשפחתיות הבאות,
לטובת סינון ראשוני, אשמח לדעת אילו רכבים כדאי כבר בשלב הזה למחוק מהרשימה (ומדוע),
אלו רכבים מהרשימה כדאי לשקול (ומדוע) וכמובן האם יש המלצה לרכב שלא ברשימה.

  • מאזדה 3 סדאן
  • טויוטה קורולה/פריוס
  • פורד פוקוס סדאן/אקטיב אקס
  • רנו מגאן גראנד קופה
  • סקודה אוקטביה
  • ניסאן סנטרה
  • יונדאי אלנטרה/איוניק
  • קיה ספורטאז'/נירו

תודה רבה!

עריכה אחרונה על ידי Ben Gordon
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טויוטה קורולה סטיישן היא משפחתית מצויינת וסולידית, בהנחה שביצועים חזקים לא בראש סדר העדיפויות שלך.

ציינתי בכוונה את הסטיישן, כי היא עדיפה משמעותית על הסדאן בכל הקשור לשימושיות. 

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כתבת 4 נפשות, אבל לא פירטת האם מדובר במשפחה צעירה או שכבר יש בני עשרה (הבדל מבחינת הדרישות לגישה) לא ציינת האם עיקר הנסועה עירונית או בינעירונית. לא ציינת דרישות מבחינת מטען ואולי דברים שלא הזכרתי.

 

בקיצור, חשוב עוד קצת על הצרכים והגדר אותם באופן יותר מדוייק.

 

וכאן אני רוצה לחזור על ההמלצה הקבועה שלי לאנשים שטרם התמקדו: מצא כמה שעות פנויות וקח את האשה (ואולי גם הילדים, אם הם בגיל המתאים) לריכוז סוכנויות הרכב שבעירך. בסיבוב כזה תתרשם ממבחר הדגמים המוצעים, כטלל רבים שעדיין לא עלו במחשבותיך, מהתאמתם לצרכיך, תנוחת הישיבה ואולי גם התפעול, וכמובן מהמחיר. כך תיצור רשימה קצרה של המועמדות הסופיות. עם רשימה זו עשה שני דברים: הזמן נסיעות מבחן, וחזור לייעוץ כאן.

 

 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לכל אחת ברשימה שלך יתרונות וחסרונות. 

מאזדה 3 בעלת תא נוסעים איכותי על גבול הפרמיום, יכולת דינמית גבוהה. המסך הוא ללא מגע , צריך לבדוק שזה נוח לכם.

לפוקוס מנוע חזק , לאקטיב כדאי לבדוק את גרסת הטורר לתא מטען גדול יותר. יש לה גם יכולת שבילים מסוימת. תא הנוסעים פשוט יותר. 

לאוקטביה מנוע חסכוני מהפוקוס ועדיין חזק, תא מטען גדול ותא נוסעים סולידי ואיכותי.  מיקום פתחי מיזוג נחשב לבעייתי, צריך לבדוק שזה מתאים לכם. 

הפריוס יקרה מהקורולה, אם לא רוצים אל העיצוב המיוחד והתדמית הקורולה תמורה טובה יותר.

במקום הספורטאז' עדיף לבדוק את הטוסון, דור חדש שרק עכשיו נחת .

 

כדאי להשוות מפרטי בטיחות.

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 7 שעות, menir1 כתב:

טויוטה קורולה סטיישן היא משפחתית מצויינת וסולידית, בהנחה שביצועים חזקים לא בראש סדר העדיפויות שלך.

ציינתי בכוונה את הסטיישן, כי היא עדיפה משמעותית על הסדאן בכל הקשור לשימושיות. 

 

תודה, אכן ביצועים חזקים לא בראש סדר העדיפויות שלי.
מדוע הסטיישן עדיפה משמעותית? מכיוון שמפתח תא המטען גדול יותר ואפשר להעביר ציוד ארוך אם צריך?

 

לפני 5 שעות, sperial כתב:

כתבת 4 נפשות, אבל לא פירטת האם מדובר במשפחה צעירה או שכבר יש בני עשרה (הבדל מבחינת הדרישות לגישה) לא ציינת האם עיקר הנסועה עירונית או בינעירונית. לא ציינת דרישות מבחינת מטען ואולי דברים שלא הזכרתי.

 

בקיצור, חשוב עוד קצת על הצרכים והגדר אותם באופן יותר מדוייק.

 

וכאן אני רוצה לחזור על ההמלצה הקבועה שלי לאנשים שטרם התמקדו: מצא כמה שעות פנויות וקח את האשה (ואולי גם הילדים, אם הם בגיל המתאים) לריכוז סוכנויות הרכב שבעירך. בסיבוב כזה תתרשם ממבחר הדגמים המוצעים, כטלל רבים שעדיין לא עלו במחשבותיך, מהתאמתם לצרכיך, תנוחת הישיבה ואולי גם התפעול, וכמובן מהמחיר. כך תיצור רשימה קצרה של המועמדות הסופיות. עם רשימה זו עשה שני דברים: הזמן נסיעות מבחן, וחזור לייעוץ כאן.

 

 

 

אתה צודק, בבקשה:

זוג הורים + ילדות בנות 9 ו 12, עיקר הנסיעה היא עירונית, אין דרישות מבחינת מטען, אין חשיבות לביצועים מאוד חזקים,

למעשה, אין דרישות מיוחדות כלל - רכב משפחתי, בטיחותי ואמין (ככל שניתן), מעבר לכך, אין עוד דרישות.

 

אני מנסה להמנע מלבצע נסיעות מבחן על 8-10 רכבים, בדיוק לשם כך אני מנסה לצמצם את הרשימה ל 2-3 רכבים מקסימום,

שאותם כמובן נבדוק לעומק.

לשם כך אשמח מאוד אם אוכל לקרוא כאן יתרונות/חסרונות של הרכבים שציינתי, זה יעזור למקד את הרשימה.

 

לפני 5 שעות, mcshmupi כתב:

לכל אחת ברשימה שלך יתרונות וחסרונות. 

מאזדה 3 בעלת תא נוסעים איכותי על גבול הפרמיום, יכולת דינמית גבוהה. המסך הוא ללא מגע , צריך לבדוק שזה נוח לכם.

לפוקוס מנוע חזק , לאקטיב כדאי לבדוק את גרסת הטורר לתא מטען גדול יותר. יש לה גם יכולת שבילים מסוימת. תא הנוסעים פשוט יותר. 

לאוקטביה מנוע חסכוני מהפוקוס ועדיין חזק, תא מטען גדול ותא נוסעים סולידי ואיכותי.  מיקום פתחי מיזוג נחשב לבעייתי, צריך לבדוק שזה מתאים לכם. 

הפריוס יקרה מהקורולה, אם לא רוצים אל העיצוב המיוחד והתדמית הקורולה תמורה טובה יותר.

במקום הספורטאז' עדיף לבדוק את הטוסון, דור חדש שרק עכשיו נחת .

 

כדאי להשוות מפרטי בטיחות.

 

מעולה, זה בדיוק מה שאני מחפש.

יש עוד יתרונות/חסרונות חשובים שתוכל לציין גם עבור שאר הרכבים?

מה בנוגע ליונדאי אלנטרה?

עריכה אחרונה על ידי Ben Gordon
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 43 דקות, Ben Gordon כתב:

מדוע הסטיישן עדיפה משמעותית? מכיוון שמפתח תא המטען גדול יותר ואפשר להעביר ציוד ארוך אם צריך?

 

בין היתר - תצורה הרבה יותר שימושית שמאד תעריך בחופשה המשפחתית ו/או שתקנה איזה רהיט באיקאה.

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הסטיישן  של קורולה די טובה (לאחר נסיעת מבחן על הרכב). 

רק חבל שלא השקיעו קצת יותר בתכנון המושבים ולא הוסיפו תמיכה לגב תחתון או עיסוי כמו שלמשל עשו הגרמנים עם הגולף- מעניין האם לפחות תמיכה לגב תחתון ניתן להוסיף לאחר רכישת הרכב מה שקנרא Aftermarket? 

גם עיסוי וקירור למושבים היו יכולים להעלות את רמת האבזור כמה רמות למעלה. 

 

עריכה אחרונה על ידי Uri-V

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה לכולם!

אני מנסה לצמצם את האופציות ולהמנע מלבצע נסיעות מבחן על 8-10 רכבים,אלא על 2-3 רכבים מקסימום,

לכן, אשמח מאוד אם מישהו יוכל לכתוב כאן יתרונות/חסרונות של הרכבים שציינתי, זה יעזור למקד את הרשימה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עיקר נסיעות בעיר - יתרון לרכב היברידי בגלל צריכת דלק נמוכה.
כן הייתי שוקל את קיה נירו ( גם פלאג אין - אולי תנצלו הזדמנות להטעין את הרכב מדי פעם בעמדת טעינה ציבורית, בתקוה שיהיו מפוזרות כאלה בעתיד ) . הישיבה בנירו יותר גבוהה ( למי שאוהב ), היא קצת יותר נמרצת מאשר קורולה היברידית.
אני כן ממליץ לא לפסול קניה מליסינג 0 קילומטרים בהנחה של כ 12- 16 אלף שקלים ביחס למחיר הרשמי, אם יש כוונה להחזיק ברכב 5 שנים לפחות.


https://www.carcost.co.il/deals/deal/2518/%D7%98%D7%95%D7%99%D7%95%D7%98%D7%94-%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9C%D7%94-%D7%A7%D7%95%D7%9E%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%98-H-%D7%94%D7%99%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%93%D7%99-1798-%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95%D7%9E%D7%98%D7%99-2021
https://www.carcost.co.il/deals/deal/2441/%D7%A7%D7%99%D7%94-%D7%A0%D7%99%D7%A8%D7%95-LX-PHEV-%D7%91%D7%A0%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%97%D7%A9%D7%9E%D7%9C%D7%99-1580-%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95%D7%9E%D7%98%D7%99-5-%D7%93%D7%9C%D7%AA%D7%95%D7%AA-2021

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על המידע, בהחלט יש כוונה להחזיק ברכב 5 שנים לפחות,
אבל את השיקול של האם רכב חדש או אפס ק"מ אשאיר לשלב מאוחר יותר,

כרגע אני מנסה להבין אילו רכבים מהרשימה כדאי לפסול ואיזה 2-3 רכבים כדאי להתמקד, כדי שאבדוק אותם לעומק.

לשם כך אני מנסה לדלות את כל המידע בנוגע ליתרונות/חסרונות של כל רכב שהוזכר,

אז אם מישהו יכול לתרום עוד מהידע שלו, אשמח מאוד.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מהרשימה יורדות ראשונות הסנטרה ואלנטרה. רכבים מיושנים בלי שום יתרון. 

אחריהן יואדות הפוקוס והמגאן בשל היותן חביבות ציי רכב (רנו), תדמית ושמירת ערך. 

את המאזדה 3 הייתי מחליף ב cx30 שיהיה יותר אופנתי ונוח לכניסה, העמסה ונהיגה. 

אוקטביה מצויינת. מאוד מרווחת ואיכותית. החיסרון הוא מוניטין אמינות גיר (במיוחד למי שמרבה ליסוע בעיר/פקקים) ועלויות אחזקה גבוהות מהממוצע. 

נשארנו עם באופציות ההיברידיות. נירו, איוניק וקורולה. 

כל בחירה של אחת מהן תהיה בחירה נכונה. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 1500 00׳,לאנסר 1600 04׳,סוזוקי קרוסאובר 2014

היום:kia sportage 2000 urban top 2017

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעתיים, markb205 כתב:

מהרשימה יורדות ראשונות הסנטרה ואלנטרה. רכבים מיושנים בלי שום יתרון. 

אחריהן יואדות הפוקוס והמגאן בשל היותן חביבות ציי רכב (רנו), תדמית ושמירת ערך. 

את המאזדה 3 הייתי מחליף ב cx30 שיהיה יותר אופנתי ונוח לכניסה, העמסה ונהיגה. 

אוקטביה מצויינת. מאוד מרווחת ואיכותית. החיסרון הוא מוניטין אמינות גיר (במיוחד למי שמרבה ליסוע בעיר/פקקים) ועלויות אחזקה גבוהות מהממוצע. 

נשארנו עם באופציות ההיברידיות. נירו, איוניק וקורולה. 

כל בחירה של אחת מהן תהיה בחירה נכונה. 

 

תודה רבה.

 

בנוגע לסקודה, לפני מספר שנים היתה לנו סקודה סופרב, היתה לה בעיה קשה עם הגיר,

אני לא זוכר את הסיפור כולו, אבל זו היתה תקלה בעיה ידועה בשנתונים מסויימים, היתה פשרה לאור הגשת בקשה לתביעה ייצוגית,

למיטה זכרוני הבעיה טופלה חינם, אבל זה היה כאב ראש.

בנוסף, עם או בלי קשר למקרה, היתה גם בעיה קשה בשסתומי המנוע והמנוע בעצם היה צריך שיפוץ כללי,

סקודה השתתפה גם בחלק מהטיפול הזה.

 

הנ"ל אמור להוות פרמטר כלשהו, או שהבעיות בגיר והמנוע היו ייחודיות לפס הייצור ההוא, ואין לכך שום קשר לרכבים החדשים?

 

סיכום וסטטוס לאחר קבלת הפידבקים:
 

להוריד מהרשימה

  • סנטרה ואלנטרה - רכבים מיושנים בלי שום יתרון על פני השאר..
  • פוקוס ומגאן - חביבות ציי רכב, בעיית תדמית ושמירת ערך.
     

בראש הרשימה

  • טויוטה קורולה היברידית (וגם יונדאי איוניק או קיה נירו באותה קטגוריה).
  • מאזדה 3 - תא נוסעים איכותי.
  • אוקטביה - מרווחת ואיכותית, בעיה של אמינות גיר ועלויות אחזקה גבוהות מהממוצע.
     

כנראה שמדובר בתחרות בין טויוטה קורולה סדאן היברידית לבין מאזדה 3 סדאן.
אם יש למישהו מידע נוסף להוסיף, אשמח לקרוא.

עריכה אחרונה על ידי Ben Gordon
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המנועים החדשים אמינים. 

הגיר שופר עם השנים. אבל עדיין נשמעות תלונות גם בשנים האחרונות. 

האוקטביה ללא ספק היא הטובה שברשימה שלך. 

אבל אתה צריך להיות מודע לחסרונות שבאחזקת אחת כזו. בניגוד למקבלי רכב צמוד ממקום העבודה למשל. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 1500 00׳,לאנסר 1600 04׳,סוזוקי קרוסאובר 2014

היום:kia sportage 2000 urban top 2017

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 20 דקות, markb205 כתב:

המנועים החדשים אמינים. 

הגיר שופר עם השנים. אבל עדיין נשמעות תלונות גם בשנים האחרונות. 

האוקטביה ללא ספק היא הטובה שברשימה שלך. 

אבל אתה צריך להיות מודע לחסרונות שבאחזקת אחת כזו. בניגוד למקבלי רכב צמוד ממקום העבודה למשל. 


תוכל לפרט בבקשה על החסרונות שבהחזקת הרכב? הכוונה שהטיפולים והחלקים יקרים?

ובנוגע לגיר, איך להתייחס לנושא? יש סטטיסטיקה של גירים שמתקלקלים בשנתונים האחרונים?

עריכה אחרונה על ידי Ben Gordon
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...