Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ ברכישת רכב משפחתי בטיחותי חדש, כ 150K ש"ח


Ben Gordon
 שיתוף
עוקבים 9

פוסטים מומלצים

אין לדעת לגבי הגיר. 

יש לסגל סגנון נהיגה קצת שונה בפקקים על מנת למנוע שחעקת מצמדים. 

כן, האחזקה יקרה יותר. גם במוסך וגם בעלות הביטוח. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 1500 00׳,לאנסר 1600 04׳,סוזוקי קרוסאובר 2014

היום:kia sportage 2000 urban top 2017

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי, תודה, אם כך אעדכן את הרשימה ואוסיף שאלה:

 

להוריד מהרשימה

  • סנטרה ואלנטרה - רכבים מיושנים בלי שום יתרון על פני השאר..
  • פוקוס ומגאן - חביבות ציי רכב, בעיית תדמית ושמירת ערך.
  • סקודה אוקטביה - כנראה הרכב הכי איכותי (למעט בעיית אמינות גיר), אבל אחזקה יקרה (מוסך וביטוח).

בראש הרשימה

  • טויוטה קורולה היברידית (וגם יונדאי איוניק או קיה נירו באותה קטגוריה).
  • מאזדה 3 - תא נוסעים איכותי.

תחרות בין טויוטה קורולה סדאן היברידית לבין מאזדה 3 סדאן.
יש אולי לינק להשוואה ספציפית בין שני הרכבים הללו?
לחילופין, יש כאן מישהו עם ידע שיכול להרחיב עם יתרונות/חסרונות רק בין שני הרכבים הללו?

 

תודה רבה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, Ben Gordon כתב:

 

תודה רבה.

 

בנוגע לסקודה, לפני מספר שנים היתה לנו סקודה סופרב, היתה לה בעיה קשה עם הגיר,

אני לא זוכר את הסיפור כולו, אבל זו היתה תקלה בעיה ידועה בשנתונים מסויימים, היתה פשרה לאור הגשת בקשה לתביעה ייצוגית,

למיטה זכרוני הבעיה טופלה חינם, אבל זה היה כאב ראש.

בנוסף, עם או בלי קשר למקרה, היתה גם בעיה קשה בשסתומי המנוע והמנוע בעצם היה צריך שיפוץ כללי,

סקודה השתתפה גם בחלק מהטיפול הזה.

 

הנ"ל אמור להוות פרמטר כלשהו, או שהבעיות בגיר והמנוע היו ייחודיות לפס הייצור ההוא, ואין לכך שום קשר לרכבים החדשים?

 

סיכום וסטטוס לאחר קבלת הפידבקים:
 

להוריד מהרשימה

  • סנטרה ואלנטרה - רכבים מיושנים בלי שום יתרון על פני השאר..
  • פוקוס ומגאן - חביבות ציי רכב, בעיית תדמית ושמירת ערך.
     

בראש הרשימה

  • טויוטה קורולה היברידית (וגם יונדאי איוניק או קיה נירו באותה קטגוריה).
  • מאזדה 3 - תא נוסעים איכותי.
  • אוקטביה - מרווחת ואיכותית, בעיה של אמינות גיר ועלויות אחזקה גבוהות מהממוצע.
     

כנראה שמדובר בתחרות בין טויוטה קורולה סדאן היברידית לבין מאזדה 3 סדאן.
אם יש למישהו מידע נוסף להוסיף, אשמח לקרוא.

לגבי המאזדה הייתי מעדיף יותר את ההאצ, יותר פרקטית, יותר יפה(לדעתי),

לא יודע אם זה מאוד רלוונטי אבל לפי ההסטוריה נראה שההאצ גם הרבה יותר מבוקש ביד השניה, לעומת הסדאן

peugeot 208

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תא הנוסעים של הטויוטה מרגיש קצת פחות איכותי מזה של האיוניק או של הנירו, ההבדל לא גדול אבל ככל שיושבים יותר ברכב מגלים עוד ועוד מקומות עם פלסטיקים לא הכי נעימים למגע. גם לאיוניק וגם לנירו יש תא נוסעים נעים יותר ואיכותי יותר משל הקורולה. כשיוצאים מהעיר עם הקורולה היא תהיה יותר רועשת ופחות נעימה מהאיוניק והנירו, זה בגלל תיבת ההילוכים הרציפה. 

המאזדה 3 פחות מרווחת מאחור ביחס לאלו שציונו למעלה, תא הנוסעים שלה מרגיש יותר איכותי והנהיגה בה יותר ספורטיבית אך מאחר וציינת שנהיגה ספורטיבית וכוח זה לא פרמטרים חשובים, נשארת רק עם איכות תא הנוסעים של ה3 מול מרווח תא הנוסעים בשאר. 

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 10 שעות, The Greek Freak כתב:

תא הנוסעים של הטויוטה מרגיש קצת פחות איכותי מזה של האיוניק או של הנירו, ההבדל לא גדול אבל ככל שיושבים יותר ברכב מגלים עוד ועוד מקומות עם פלסטיקים לא הכי נעימים למגע. גם לאיוניק וגם לנירו יש תא נוסעים נעים יותר ואיכותי יותר משל הקורולה. כשיוצאים מהעיר עם הקורולה היא תהיה יותר רועשת ופחות נעימה מהאיוניק והנירו, זה בגלל תיבת ההילוכים הרציפה. 

המאזדה 3 פחות מרווחת מאחור ביחס לאלו שציונו למעלה, תא הנוסעים שלה מרגיש יותר איכותי והנהיגה בה יותר ספורטיבית אך מאחר וציינת שנהיגה ספורטיבית וכוח זה לא פרמטרים חשובים, נשארת רק עם איכות תא הנוסעים של ה3 מול מרווח תא הנוסעים בשאר. 

 

1. אם אני מבין נכון, תא הנוסעים של מאזדה 3 (לעומת הקורולה) הוא איכותי יותר ורמת גימור גבוהה יותר, אבל הקורולה מרווחת יותר, הבנתי נכון?
אם כן, מה הכוונה שהמאזדה פחות מרווחת? אם יושבים מאחור 2 ילדים (גילאי 9 ו 12), ההבדל מורגש?

 

2. מבחינה בטיחותית, יש הבדל (כוכבי בטיחות, מבחני ריסוק וכו') בין המאזדה 3 לטויוטה קורולה?

 

3. מישהו יודע להשוות את המרחב הפנימי בין מאזדה 3 סדאן החדשה, לבין קיה אופטימה LX 2.0 שנת 2015?
יש לנו את הקיה (בארה"ב, לא בישראל, אם זה משנה) ואנחנו תוהים עד כמה המאזדה פחות מרווחת.
 

4. לא שזה פרמטר חשוב, אבל יש ברשימה רכבים שלא צריך להתקין מעמד לסלולארי?
הכי טוב זו אופציה של משטח טעינה אלחוטי מובנה ברכב ומסך מגע גדול שיכול להציג ניווט וייז מסונכרן לטלפון.

עריכה אחרונה על ידי Ben Gordon
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האופטימה גדולה מכל רכב ברשימה. 

היחידה שמתקרבת למרחב של האופטימה היא האוקטביה. 

מאזדה 3 מהפחות מרווחות ברשימה. 

אני חושב שכל הביסיון שלך להגיע למועמדות סופיות דרך ההתכתבות כאן, שגויה. 

מרווח ופרקטיקה ניתן לקבל בין היתר בג'יפון. 

ברשימה מופיע הספורטאז' שנמצא בסוף דרכו. 

רכבים כמו cx5, פיג'ו 3008,יונדאי טוסון או סיאט אטקה יכולים בקלות לענות על הדרישות הצנועות שלכם. 

יהיה צורך במתיחת התקציב או קניה מליסינג 0 קילומטר. 

אם אתם כבר בארץ, גש למספר סוכנויות ותתרשם מהסחורה. 

על רכב לא מחליטים בצורה אחרת. בטח שלא ברכב חדש ויקר. 

התאקלמות מהירה ובהצלחה. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 1500 00׳,לאנסר 1600 04׳,סוזוקי קרוסאובר 2014

היום:kia sportage 2000 urban top 2017

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...