Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

IMG_20210413_170824.thumb.jpg.0e95749fc5388b4ce06a1494f0f06b82.jpgשלום לכולם : לםני כמה זמן קיבלתי דוח על נסיעה ברכב שרשום על תו סחר כי לא שמתי שלטים "במבחן*" 1000 שקל בלי נקודות עכשיו השוטר רשם בדוח שגם החזקתי טלפון מה שלא קרה , והמיקום של הדוח שהוא רשם היה בכלל במקום אחר לא איפה שהוא עצר אותי מה יש לעשות? 

עריכה אחרונה על ידי שרון רפאל
פורסם

להבנתי הקנס הוא רק על העבירה של לוחות הרישוי. החזקת הטלפון מופיעה רק בתאור המילולי ולא כעבירה.  האם מעבר למיקום כך קרה?

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם
לפני שעתיים, motior כתב:

להבנתי הקנס הוא רק על העבירה של לוחות הרישוי. החזקת הטלפון מופיעה רק בתאור המילולי ולא כעבירה.  האם מעבר למיקום כך קרה?

ממש לא, לא נגעתי בטלפון אפילו 

פורסם

לטעמי אתה יכול לנסות לבטל את הדוח. 

אחרי הכל, נרשמה לחובתך עבירה, אך אין עדות. כלומר, ישנה עדות, אך היא אינה מתאימה לעבירה, וממילא היא לוקה בחסר (היה עם ניידת או רגלי, היה בתנועה או סטטי, מה גרם לו לעצור אותך, ועוד...)

פורסם
בתאריך 15.4.2021 בשעה 20:02, Keyser Söze כתב:

לטעמי אתה יכול לנסות לבטל את הדוח. 

אחרי הכל, נרשמה לחובתך עבירה, אך אין עדות. כלומר, ישנה עדות, אך היא אינה מתאימה לעבירה, וממילא היא לוקה בחסר (היה עם ניידת או רגלי, היה בתנועה או סטטי, מה גרם לו לעצור אותך, ועוד...)

מה זאת אומרת , לגבי הטלפון לא נחשב עבירה ? אם הוא טוען שהייתי בטלפון אס למה לא נתן דוח על טלפון ?

פורסם
לפני 10 שעות, שרון רפאל כתב:

אם הוא טוען שהייתי בטלפון אס למה לא נתן דוח על טלפון ?

 

למה זה משנה למה? עובדה שלא נתן. אתה רוצה ללכת לבקש שיתנו לך דו״ח גם על טלפון?

אתה רוצה להלחם בדו״ח הזה, תתמקד בו. הדו״ח חסר פרטים רבים ונראה שנרשם ע״י מי שאינו בקיא ברישום דו״חות תנועה.
מצד שני, או שיש לוחית או שאין. זה לא שכשהוא עצר אותך התברר שיש לוחית והוא פשוט לא הבחין בה. כך שלדעתי, תגיד תודה שיצאת עם דוח בודד, ושלם.

פורסם

הדו"ח קטוע בכל החלק של פרטי המקרה לכן תלונות הקיסר והדבורה בנויות על בלימה

 

יתכבד כבודו ויעלה אותם גם , כך נוכל לתת עצה "חכמה"

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

האם הדו"ח ניתן ביד ע"י השוטר? האם הרכב צולם ע"י השוטר ? (אם כן, אין שום חשיבות למלל שבתוך הדו"ח)

  • רעיון גרוע 1

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם (נערך)
לפני 15 דקות, fatboy1340 כתב:

האם הדו"ח ניתן ביד ע"י השוטר? האם הרכב צולם ע"י השוטר ? (אם כן, אין שום חשיבות למלל שבתוך הדו"ח)

המואדם הוא התגלמות של בורות

 

לך לחנ"א ותקרא שם

עריכה אחרונה על ידי ישה
  • רעיון טוב! 1

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לקרוא בחנ"א מה בדיוק?  דגשים לרישום  הדו"ח (עמ' 6 בחנ"א האחרונה שפורסמה)? זה נכתב לפני מספר רב של שנים, לא התעדכן מאז שנכנסו מצלמות גוף וטאבלטים עם מצלמות לשירות המשטרה. במקרה דנן מדובר על דוח של לוחית רישוי - מספיק צילום של הרכב מקדימה ומאחורה +ציון סמל עבירה עם שעה ותאריך. רשמתי יותר מ40 דוחות מבוססים צילום בשנה שעברה , רק 3 ביקשו להשפט, שלושתם הורשעו בעבירות שייוחסו להם (2 מתוכם התקפלו במעמד ההקראה).

 

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

החנ"א האחרונה שבידי היא מדצמבר 2020. ועדיין העמוד מופיע

 

נניח שצילמת את הרכב . האם אתה לא צריך לציין בפרטי המקרה שמדובר ברכב עם תו סוחר?

 

כי אם כך אין צורך בפרטי האירוע לשיטתך צילום וסמל עבירה מספיק

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

העמוד יופיע גם בחנא של 2030, אלא אם כן משטרת התנועה תבוטל עד אז בשל כניסת רכב אוטונומי😀

הדו"ח שפורסם כאן זה העתק מצומצם שנשלח בדואר לפות"ש. איננו יודעים מה בדיוק תוכן הדו"ח המקורי על מזכריו השונים .

יחד עם זאת, מדובר על עבירה טכנית של רשיונות. מבחינת תיעוד מספיק לצלם את הרכב , לצלם/לתעד בכתב את עניין רשיון/ביטוח סחר ולהוסיף תגובת נהג (שאף היא הייתה יכולה להיות מצולמת במצלמת גוף). ברוך הבא למאה ה-21.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
בתאריך 19.4.2021 בשעה 12:47, fatboy1340 כתב:

העמוד יופיע גם בחנא של 2030, אלא אם כן משטרת התנועה תבוטל עד אז בשל כניסת רכב אוטונומי😀

הדו"ח שפורסם כאן זה העתק מצומצם שנשלח בדואר לפות"ש. איננו יודעים מה בדיוק תוכן הדו"ח המקורי על מזכריו השונים .

יחד עם זאת, מדובר על עבירה טכנית של רשיונות. מבחינת תיעוד מספיק לצלם את הרכב , לצלם/לתעד בכתב את עניין רשיון/ביטוח סחר ולהוסיף תגובת נהג (שאף היא הייתה יכולה להיות מצולמת במצלמת גוף). ברוך הבא למאה ה-21.

אז רק צלם את הרכב בלי לכתוב כלום בנסיבות.

בבימ"ש הנהג יטען שהרכב לא היה בנסיעה.

×
×
  • תוכן חדש...