Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי נהיגה במספר מכוניות מיני, שתי אלו היחידות שנוחות לנ ולנהיגה, אנשים גדולים למדי אבל c1 הספיקה לנו מבחינת נוחות, גם אם היינו מעדיפים יותר גדול אלמלא התקציב. קיה יש ex מהיבואן ב-85 אלף סופי או 0 קמ' דגם lx  ב-72 אלף סופי. מיצובישי ב-81 אלף מהיבואן או 74 אלף מיד 0 כי מדובר בדגם יותר "מפואר". כמו כן שקלתי ליסינג תפעולי שהקיה ב-1330 לחודש והמיצובישי ב-1450 לחודש. דבר נוסף- הסיטרואן c1  שלי, מה הסיכוי למכור בפרטי, מהחברות מגיעים לכמעט 50 אחוז ממחיר המחירון, אפילו אם מסתכלים על יד 2 ולא על יצחק לוי המגזימן.

פורסם

את הרכב שלך תנסה למכור לבד, מניח שאם הוא במצב סביר ומתוחזק טוב תצליח למכור ביותר מ50% מהמחירון.

לטעמי הפיקנטו יותר מוצלחת מהספייס סטאר, הספייס תהיה יותר חבכונית (ופחות סחירה בהמשך)...

אם יש לך את הכסף תקנה את הEX מהיבואן גם כאן החיים פשוט יותר נוחים עם עוד איבזור ובמכירה גם מניח שהביקוש יהיה מעט גבוהה יותר לדגם זה.

פורסם

ממליץ למכור באופן עצמאי. 

כנראה תוכל לקבל גם הנחה גדולה יותר ברכישה.

 

מבין שתיהן הייתי בוחר בפיקנטו, אבל רוכש אותה בקרוב, שכן מתישהו יגיע הדגם הרובוטי החד מצמדי.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הפינקטו נראית מודרנית יותר, שקטה יותר עם מושבים עדיפים.

הספייס תהיה חסכונית יותר, מרווחת יותר מאחור.

אם צריכת הדלק לא קריטית הייתי בוחר בפינקטו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

השאלה כמה הם נוסעים בשנה. אם הם נוסעים 7000-8000 ק"מ, לצריכת הדלק אין משמעות מאוד גדולה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הספייס סטאר מרשימה ומרווחת יותר, דגם חדיש יצא לא מזמן, אביזרי בטיחות, דגם עם הרבה יותר תוספות, סופרים. אמינה, צריכת דלק טובה ואני בטוח שגם שוק יד שניה טוב לפחות כמו פיקנטו.

פורסם
לפני 25 דקות, eli1801 כתב:

הספייס סטאר מרשימה ומרווחת יותר, דגם חדיש יצא לא מזמן, אביזרי בטיחות, דגם עם הרבה יותר תוספות, סופרים. אמינה, צריכת דלק טובה ואני בטוח שגם שוק יד שניה טוב לפחות כמו פיקנטו.

 

נכון לכרגע אתה לא מדייק בלשון המעטה,

הפיקנטו עם שוק חזק ויציב (רכבים עם נתונים טובים ובינוניים נמכרים היטב למרות שוק יחסית רווי), לספייס יצא שם של רכב אמין אבל לא בטוח רועש ולא נעים וזה משפיע על השוק

הדגם החדש אכן שיפר חלק מנקודות התורפה אבל לא מספיק.

האם השוק שלו יתאושש ויהיה חזק -אי אפשר לדעת כרגע זה פחות הכיוון.

פורסם
לפני כשעה, eli1801 כתב:

הספייס סטאר מרשימה ומרווחת יותר, דגם חדיש יצא לא מזמן, אביזרי בטיחות, דגם עם הרבה יותר תוספות, סופרים. אמינה, צריכת דלק טובה ואני בטוח שגם שוק יד שניה טוב לפחות כמו פיקנטו.

 

"חדיש", זה בסה"כ (עוד) מתיחת פנים לדגם שכבר נחשב ל"סבתא" במונחים של רכבים מודרניים

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, dorsht כתב:

השאלה כמה הם נוסעים בשנה. אם הם נוסעים 7000-8000 ק"מ, לצריכת הדלק אין משמעות מאוד גדולה.

בסביבות 18000 בשנה

 

לפני כשעה, The Greek Freak כתב:

מה עם השברולט ספארק? בדקתם אותה? 

הרכב הקודם היה שברולט ונתנו לי עליו מעט מאד בטרייד אין בטענה שלשברולט אין שוק.לא בא לי להתקרב שוב לשברולט

עוד שתי שאלות ברשותכם:

1. האם ב-0 קמ' יש הבדל בקניה משלמה סיקסט/אלדן/אלבר 

2. האם יש משמעות גם לתוספת שנות אחריות לקיה מהיבואן?

 

עריכה אחרונה על ידי little sparrow
×
×
  • תוכן חדש...