Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש מגבר דיגיטלי למרצדס E350 2008 תואם HARMAN/KARDON 9071 LKQ


Haim_gds
שימו לב! השרשור הזה בן 954 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

טוב, אז איך אפשר בלי הפתעות חדשות😒

אתמול, בחזרה הבייתה, הזבל הנוכחי החליט שבא לו לשנות את הווליום כרצונו בזמן נסיעה... אחרי ששלוש פעמים הייתי צריך למצוא מקום לעצור בצד ולכבות את הרכב (הזבלה הזה לא ממש מגיב טוב לכפתורים מפעם לפעם ואין שיטה אחרת לכבות אותו) החלטתי שהיום אני חייב להרכיב את המערכת החדשה באופן זמני כדי להמנע מהבושות של מוזיקה מצרצרת בפול-ווליום.

 

פירקתי את הזבל הנוכחי וניסיתי להרכיב את הרדיו החדש עם הצמה המקורית הקיימת ברכב. אלא מה, הצמת תיאום שהסינים שלחו לא נראית ממש מתאימה.... אני מפספס אולי משהו? ישנה אזושהי דרך לחבר את הצמה המקורית (היא הייתה מחוברת ל Audio20 המקורי ולזבל המותקן הנוכחי) לשלושת המחברים המופיעים בצמה של הרדיו החדש?

הצמה המקורית היא השמאלית, המתאם של הרדיו החדש עם שלושת המחברים שלו מופיעים בצד ימין בתמונות.

IMG_20210618_171952_1.JPG

IMG_20210618_172001_1.JPG

  • מבאס 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 119
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

קיבלתי "תשובה" מהסיני וכנראה שנפתרה התעלומה (כלומר, אני לא אידיוט שלא מצליח לדחוף מחבר A לשקע B...).

הכבל תיאום שנשלח אלי הוא מק"ט XC950Benz07

מהתמונה שהסיני שלח הכבל תיאום אמור להיות  XC946B....

 

ביקשתי שישלח את הכבל הנכון מהר ככל האפשר אבל אני לא ממש אופטימי. כרגיל, ברדק איתם, כששאלתי על הוראות הרכבה לא יכלו אפילו להפנות אותי לסרטון יו-טיוב חובבני שרק מראה את הבסיס. מפרט/רשימת חלקים לא מופיעים אצלם (וזה היצרן אחרי הכל))

הדבר היחידי שניתן לאמר לזכותם (או לפחות לזכות הסיני איתו אני מתקשר) שלפחות הם דוברי אנגלית ומנסים לסייע. מהניסיון המזוויע שלי עם האוויאן המזורגגים לא משנה מה הייתה הבעייה שהועלתה תמיד נאמר לי לפנות לחשמלאי רכב שיאשר/יחליף מצבר....

Ali190621_1.jpg

IMG_20210619_114250.jpg

עריכה אחרונה על ידי Haim_gds
תמונה לא עלתה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי עוד קצת חיטוט ראיתי משהו מעניין, הקונקטור המקורי מתחבר לעוד קונקטור מקורי(...) באותה תבנית למעט החיבורים הספציפיים ל Audio50 כגון החיבורים האופטיים של ה most וחיבור שליטה נוסף. יכול להיות לזה איזושהו שימוש?

הכוונה היא כי אם ישנה כבר תשתית ל Audio50 אז חוטי המידע/אופטיקה מגיעים בעצם למיקום האמור של המגבר הדיגיטלי מאחורה ואוכל לחסוך חלק מהחיווט מחדש.

 

IMG_20210619_134916.jpg

IMG_20210619_135105.jpg

עריכה אחרונה על ידי Haim_gds
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק, אבל כל התהליך מתחיל להתערבב כאן...

-אם אני הולך ליוסי בלי מתאם אין ממש מה להמשיך. אחרי הכל הוא לא יוכל לבצע בדיקה זמנית לאישור הקונפיגורציה בלי לחבר את הרדיו (אני לא מאמין שהוא יעבוד עם קאטר וסרט בידוד כמו מתקין סוג ב)

-אני רוצה להזמין כבר את הפיקו אבל לא אוכל לפני שיגמר השלב הקודם.

 

משהו שרציתי לשאול, ישנה דרך לוודא כי הסיגנלים הדיגיטליים של האודיאו (חשמלי ואופטי) מעבירים את האותות הנכונים לפני שהפיקו נרכש? לא הייתי רוצה שאחרי כל המאמץ הזה אגלה שאני לא שולט על הווליום וכל ההשקעה תלך לפח...

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסט תמונות האחרון, החלק הצהוב נראה כי יכול להתנתק "מהחבילה" שם ולדעתי מדובר במחבר ISO נפוץ (ובכלל כל המחבר הזה, Quadlock Fakra גם הוא משהו יחסית סטנדרטי, עם משתנים קלים). הוא למעשה כל חיבורי הרמקולים. לצידו, שני הפינים הקייימים הם הפלוס והמינוס למכשיר.

ראה כאן: https://pinoutguide.com/Car-Stereo-Mercedes-Maybach-Smart/Mercedes_Benz_MF2310_pinout.shtml

 

מאחר וקודם לכן צירפת תמונה עם עוד מחבר דומה אבל שונה, לא מובן לגמרי מה קורה שם מבחינת חיווט ולדעתי יוסי ( @alpine ) כן יכול לכל הפחות לפענח זאת ולהחליט מה צריך או לא. כמדומני בעבר הוא גם ביצע Re-Pinning  למחברים שכאלו. אולי גם ניתן להשיג דרכו או בקירוב מתאמי משנה (סתם דוגמה).

 

לגבי החלק השני של הודעתך, נכון לרגע זה לא עולה לי פתרון למעט למצוא מוצר דומה לפיקו שיוכל לשמש להדגמת יכולות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיני עידכן שהוא מוציא היום את הקונקטור הנכון, צפי הגעה יותר משבוע.... אוקצור, אין ממש סיכוי שאוכל להאזין למוזיקה החודש הזה😬

 

תודה טום, לא חשבתי על זה. בעצם לא ידעתי כי קוננקטור צד הרכב הוא סטדנרטי ולא ספציפי לדגם. משום מה במרצדס החליטו להשתמש בפורמט מארז/פינים של ה Quadlock Fakra יחד עם צמה מלאה אולם כדי להפריד בין הפונקצינליות של ה Audio20 לזו של ה Audio50 הוסיפו את הצמת תיאום המנווונת 

 

אני לא מוצא טעם לפרק את הקונקטור המקורי כי אף אחד משלושת המתאמים שנשלחו אלי יוכל להתחבר ישירות למחבר ISO. בכל מקרה ב worst case scenario ניתן יהיה לחתוך ולהלחים את החוטים אבל זה באמת רק אם לא יהיה ניתן למצוא מתאמי משנה.

 

נראה לי שאחכה קודם כל לקונקטור תיאום של הסיני לפני שאנסה למצוא פיתרונת חליפיים.

 

שוב תודה.

עריכה אחרונה על ידי Haim_gds
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני "מצ'וטט" עם הסיני דרך ההדעות של עלי כרגע. הוא מצא (היום) את הקונקטור הנכון וישלח אותו מחר (דרך השירות דואר של עלי) כך שאני לא בטוח כי זה יגיע תוך שבועיים🥴

השמוק הזה דורש תשלום נוסף של 10 סנט עבור החלק/משלוח, ה 35 אגורות זה לא מה שישבור אותי אבל קופץ לי הסעיף שאני חושב שאני מממן את הפשלה שלהם...

 

אפשר למצוא מתאם כזה בארץ? מישהו נתקל בו? פשוט חבל לי לשרוף עוד שבועיים כמו אדיוט בגלל הפשלה שלהם ואספוג עוד כמה שקלים רק כדי שסוף סוף אוכל לשמוע משהו בנסיעות שלי.H97ef87152e5745c992d9e0d6cf94834dH.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא בטוח חיים שרק המתאם כאן זה הסיפור אלא גם סדר החיווט - אם אתה כן מוצא מתאם פקרה כזה תיקח בחשבון לבדוק פינינג. 

 

תכלס אם זה חלק שמתאים לרכב שלך, תבלע את הצפרדע במקום אחר כך להתקוטט עם קרפדה הרבה יותר גדולה. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק...

בכל מקרה אני איש חומרה ואני מניח שהייתי יכול לחווט בין ה Quadlock Fakra למולקס אם הייתי שם את הידיים אל אחד כזה אבל אם הם כבר שולחים אז אנסה לעצור קצת את הנשימה ולחכות (בהנחה האופטימית שגם כאן לא יפשלו😁)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא נקווה שלא תגלה את ההבדל בין מפגר אבל אופטימי לבין אופטימי אבל מפגר. 

 

מחזיק אצבעות בשבילך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

אתמול היה לי סוף סוף קצת זמן.

ברכב שלי מותקנת מגירת דיסקים עם מקשי הדלתות/ESP עליה מעל המאפרה ומתחת לרדיו, המגירה מוברגת עם שני ברגים שינתן לפרק לאחר הוצאת המאפרה. אתמול השתגעתי בלנסות לפרק אותם, אחרי חצי שעה באוטו מזיע בחום (חנייה מקורה אך עדיין חום אימים ברכב...) אני רואה שאני משתמש בביט הלא נכון... למה לעזאזל הם שמים טורקס לבורג עם תבריג גס כדי לחבר פלסטיק לפלסטיק? מה רע בפיליפס סטנדרטי?

 

חיברנו (אני והילדה, הגמישות+אצבעות שלי כבר לא מספיקות כדי להתפתל במושב הנוסע כדי להעביר את אוסף כבלי ה USB למינהם) את היחידה החדשה. החיבורים עברו מהר, תודות לכך שהשקעים לא זהים כך שלא ניתן לטעות, ואחרי חיבור אנטנת הרדיו נראה כי הדברים עובדים. הרדיו מגיע עם חיבור אנטנה ישן (קלאסי, בעובי/צורה של מארקר🙂) שאינו תואם לחיבור של מרצדס ולכן הוספה יחידת תיאום בין השקעים. החיבור האנטנה הישן לא ממש נתקע טוב בשקע שביחידה ואולי זה מסביר למה קליטת הרדיו גרועה אצלי. 

בכל מקרה ההרכבה של היחידה במקומה יחסית פשוטה, היא נלחצת פנימה והכנסת מגירת הדיסקים תופסת אותה במקום. כרגע המגירה לא מוברגת אך שתי היחידות מהודקות היטב.

 

התמיכה בהתקנה/שימוש היא 'סינית' לחלוטין, שום תיעוד או הסבר כלשהו. באתר של ownice הדגם הספציפי הזה לא מופיע ובדף המכירה לא מופיע PDF של התקנה/שימוש. בזמנו כשביקשתי הם 'שלחו' (לא בדוא"ל אלא לינק בתכתובת שלי איתם לאתר איחסון קבצים... בחייאת) איזשהו קובץ (C970 USER MANUAL.pdf) אבל איכות ההדפסה בדיאגרמת החיבורים כל כך גרועה שמאוד קשה להשתמש בה. כמובן, איך אפשר בלי לציין כי מה שמופיע בקובץ לא ממש זהה למה שמופיע ביחידה....

image.thumb.png.6c556ab1eb1052244e79e9ca40a8a1d0.png

 

הממשק מחורבש קשות. במסך הראשי מוצג ניווט, רדיו/נגן וציור של האוטו עם מהירות הנסיעה (בעההה...). נכון לעכשיו לא הצלחתי למצוא דרך לשנות את זה. מפריעים כל הדברים שזזים לי בזווית העיין ללא כל צורך כשאני נוהג.

 

-אני מתפלל שפספסתי משהו בהגדרות תצוגה, תאורת המסך טובה יותר מהזבל הקודם שהותקן לי אך עדיין היום בבוקר בקושי הצלחתי לראות משהו עם השמש בבוקר.

-חיבור של דיסק-און-קי לא מזוהה ע"י היחידה, ניסיתי שנייים שונים בכל הפורמטים הרגילים (FAT, FAT32, NTFS) ויחידה לא רואה אותם.

-אין כפתור/אופציה לכיבוי היחידה....

-בזמן הרכבת היחידה (ובזמן שלא נשמע סאונד) כשהיא הייתה מונחת חשופה היא הייתה חמה מאוד. בדיקת טמפרטורה באמצעות האפליקצייה הפנימית מראה יותר מ 45 מעלות (טמפרטורת אוויר מן הסתם, הווה אומר כי טמפרטורת הרכיבים היא יותר מ 60 מעלות). לא הצלחתי למצוא להכן לחבר את חיבור המאוורר...

-לא מוצא את הקוד איפשור ל developer option ול enable install APK for files manager. 

-פניתי אתמול לסיני אך מכיוון שהיום יום ראשון אני לא מצפה לתשובה עד מחר בליילה.

-היחידה נדלקת במהירות מדהימה, בבוקר אחרי שאני נכנס לרכב, אני תוקע מפתח, מקיש קוד+מתניע ומשלב לרברס. כאן כבר בשילוב לרוורס היחידה מציגה את ה(אין) מצלמה אחורית. מצד שני, ראיתי בהגדרות שישנה הגדרה בשם Sleep time שכרגע מוגדרת ל 3 ימים, יכול להיות כי היחידה פשוט לא מתכבה?

עריכה אחרונה על ידי Haim_gds
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עידכון קצר.

-חיבור הדיסק-און-קי הסתדר, הכנסתי/הוצאתי את הקונקטורים מאחורי הרדיו (שהם קונקטורים ננעלים ד"א, לא יכול להיות שלא היו מחוברים כראוי) ואיפסתי את היחידה. כעת הדיסק-און-קי נראה ע"י היחידה ואני יכול לשמוע ממנו מוזיקה.

-תאורת המסך עדיין לא חזקה מספיק עם השמש בבוקר או אחה"צ (ואלו השעות בהן אני נוסע). כל ישום הדורש מבט במסך לא  ממש שימושי לי....

-עדיין לא הצלחתי למצוא להכן לחבר את חיבור המאוורר, הסיני שלח תמונה ברורה של הכבל והקוננקטור אך משום מה הוא לא נשלח אלי בחבילה ולא מופיע ב"חוברת" הרכבה. ביקשתי ממנו שיבדוק שוב אם המארז שקיבלתי מעודכן בהתאם למפרט ששילמתי עליו.

-הסיני מסרב למסור את הקוד איפשור ל developer option.  פעם שלישית שאני שואל אותו בנוגע לקוד איפשור ל enable install APK for files manager והוא לא עונה לי. משום מה אני לא מצליח להתקין אפליקציות ע"י קבצי APK מהדיסק-און-קי אלא חייב להעתיק לזיכרון הפנימי ומשם להתקין.

-הצלחתי להעיף את הנווט של Yandex (לא ידעתי בכלל שקיים דבר כזה) מהמסך הראשי ע"י הסרת האפליקצייה, לא ניתן לקבוע את הוויז כברירת המחדל אז כרגע 3/4 מהמסך לא בשימוש.

-אמור להיות לי אנדרואיד-אוטו וקופץ לי משהו בטלפון כשאני מחבר אותו וזהו, איך/מאיפה מפעילים את הדבר הזה? יש אפשרות לחבר את האפליקצייה רק דרך כבל ה USB ולא WiFi?

 

איכות הקול לא ממש מדהימה (האקוליזר מאופס כברירת מחדל ולא שיניתי אותו) והוא נשמע "שטוח", תוספת מעט באס שיפרה את האיכות אך לא בהרבה. בדקתי עם מספר טראקים של מוזיקת Ambient (של Koan) וקלסיקות כגון Wish you were here של ה Pink Floyd בפורמאט FLAC. אם יתמזל לי אצליח לקפוץ ליוסי אלפין השבוע לוודא כי היציאות הדיגיטליות עובדות ונשלטות כפי שצריך ואזמין אצלו את העבודה (לאחר שאקבל את המגברים...)

 

שאלה בנושא אנדרואיד, ישנה תוכנה מומלצת לניגון מוזיקה? מה שמגיע עם המערכת לא יכול לראות דווקא את את הזיכרון הפנימי ועקב המחסור בדיסק-און-קי אני מעתיק לשם את המוסיקה שלי (128 ג'יגה, זה אמור להספיק). ד"א, הפסקת אפליקציית הנגן שמגיעה עם המערכת (אפילו בזמן שמוכנס רוורס) גורמת לה לאבד את השיר המנוגן באותו רגע. מה שאני מחפש הוא תוכנה יחסית פשוטה עם גישה לתיקיות וממשק הכולל מעט כפתורים גדולים וברורים. אני לא מעונין ב"רשימת השמעה" כמו בכל האפליקציות נגן שנתקלתי (מה זה בכלל) אלא לגשת ישר לתיקיייה ולנגן את כל מה שבה. בטלפון אני משתמש ב Music Folder Play אבל בהתקנה ביחידה זה מציג את רשימת השירים בפונטים קטנים והכפתורים לא מופיעים במסך.

עריכה אחרונה על ידי Haim_gds
  • מבאס 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...

עדכון קצר נוסף.

עדכנתי גרסת תוכנה (תודה לאל, לא היה צורך לפרק את היחידה) ובעיית ה USB הפסיקה להופיע. המערכת יציבה ומהירה לא נתקלתי בבעיות מערכתיות כלשהן. קיבלתי היום הודעה מהדואר ש(כנראה) הכבל לחיבור המאוורר הגיע, אמנם שילמתי רק 30 אגורות על המשלוח אך לא ציפיתי לחכות חודש.😬 אתקין ואבדוק בסופ"ש.

 

התסכול שלי נובע בעיקרו מיישומי האנדרואיד על היחידה, הלאונצ'ר המגיע עם היחידה דיי דפוק ואני חושב לעבור למשהו יותר גמיש (Car Launcher Pro או אחר). לניגון מוזיקה אני משתמש כרגע ב Pro Music Folder Play  שמאפשר לי להגדיל את הפונטים כך שניתן לקרוא את שם השיר בזמן נסיעה ללא צורך ב"לופה" של שענים. החיסרון העיקרי שלו הוא שבזמן כיבוי התוכנה התיקייה/שיר/מקום בשיר נמחקים וצריך לדפדף הכל מחדש. העברת שירים באמצעות מקשי ההגה נתמכת אך לא תצוגת מספר השיר/זמן ניגון.

הייתי שמח להשתמש בתוכנה הג'נרית המגיעה עם הרדיו שזוכרת את הפרמטרים אך אע"פ שהיא "תומכת" בתיקיות (מציגה את כולן בסדר א"ב, לא תיקיות בתוך תיקיות כפי שאני מעדיף) לא ניתן לבחור את התיקיה הראשית ממנה התוכנה תתחיל... העברת שירים באמצעות מקשי ההגה נתמכת אך לא תצוגת מספר השיר. זה אמנם קצת טיפשי ולא ישים (יש לי קצת יותר מ 2000 שירים על הדיסק און קי של רבע טרה) אבל קצת חסר לי.

שיחקתי קצת עם האיקוולייזר והצבה שלו במצב "פופ" משפרת את ההאזנה לשירי פופ/רוקנרול של פעם, כשאני שומע את האוסף של ACDC עם קצת ווליום הבאסים מרעידים את דופני הדלתות (ואני פתאום משייט במהירות שלילת רישיון משום מה😏)

 

 הייתי אתמול אצל יוסי אלפיין. הוא מרשים מבחינת ידע, מקצועיות וציוד (לא ראיתי איזולירבאנד בשום מקום) כדי לקבל הצעת מחיר להתקנה. מה שקצת מפריע לי הוא שאצטרך לרכוש את כל החלקים בעצמי, הייתי מעדיף שהרכישה, בדיקה, אישור והרכבה יבוצעו ע"י אדם אחד כדי להימנע מאי הבנות ו/או חוסר התאמה אך איך שזה נראה כנראה שאצטרך לבצע את כל הרכש בעצמי.

 

לדברי יוסי יש לחבר את צמדי הרמקולים בדלתות (מיד+טוויטר) לערוצי המגבר כך שאשתמש בארבעה ערוצים, רמקול הסנטר ישתמש בעוד ערוץ (סה"כ 5 ערוצים בשימוש) כך שהשימוש בפיקו 8 ערוצים יהיה מספק. יוסי אמר כי מניסיונו לא צפויה בעיה עם החיבורים הדיגיטליים בין היחידה למגבר.

כרגע אני מחכה להצעת המחיר ולמועד ההתקנה (רק עוד חודשיים כנראה)

 

הסאב הוא עדיין סיפור שאני לא יודע איך לגמור אותו.

יוסי טוען כי לא כדאי להתקין סאב Free Air אצלי וכל סאב שיהיה מחובר למגש האחורי ידרוש חיתוכים והרכבות, מה שעושה לי צמרמורת, הפתרון לדבריו הוא סאב בקופסה שיונח בתא המטען. אני לא אוהב את הרעיון הזה, לא נשמע נכון ואני חושש מקופסה גדולה מאחורה שתתפוס מקום ואולי גם תתגלגל (אע"פ שתחוזק לשטיחון) בזמן תמרונים חריפים. לא מרגיש לי נכון להעביר את הצליל דרך המושבים האחוריים (האורך גל של הסאב גדול בהרבה מהמדף האחורי).

 

הסתכלתי שוב בתמונות של סט הרמקולים האחורי המקורי שמגיע עם ה Audio50 ושמתי לב כי מדובר בשלושה רמקולים נפרדים, אחד סאב/סנטר ושני מיד, נראה שלכל אחד מהרמקולים ישנו חיבור נפרד ולא חיבור בודד עם פילטר להפרדה כפי שחשבתי. האופציה שאני עליה היא רכישת סט הרמקולים האחורי המקורי, משומשים כמובן, ב 600 ₪ מאיביי ושימוש ברמקול המרכזי בלבד. אם יתגלו בו בעיות אחליף אותו לרמקול חדש באותו קוטר/עכבה שיתאים למסגרת, מאוד חשוב לי לשמור על המראה האלגנטי של הרכב.

מטריד אותי הוא שאני לא מוצא את הפרמטרים של סט הרמקולים כמו גודל פיזי (אני לא בטוח כיצד זה יורכב על המדף מאחורה, הדבר היחידי שמצאתי הוא שהמידה היא 320x110x660 שלא אומרת מה ממש נמדד), עכבה של הסנטר בלבד (כדי לדעת אם אוכל לדחוף אותו בגשר עם שניים מהערוצים הנותרים בפיקו) ומה תחום התדרים שלו (האם הוא גדול מספיק להוות סאב או שהוא סנטר אחורי בלבד)

אני אפילו לא בטוח היכן הוא יורכב כי בשיטוט ברשת ראיתי את זה ואני לא ממש מבין כיצד הוא מתחבר .image.png.c014f1bde9f67f3c8e844b1e0372e723.png

 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 954 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...