Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1774 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן, התייחסתי למודול המקורי.

 

וכן, התקנה של סאב אחר יכולה להתבצע כפי שתיארת, מלמטה.

גם במקרה כזה יש צורך בסאב שמתאים לעבודה IB/Free Air, אלא אם כן תותאם לו איכשהו תיבה שתוצמד אף היא למדף.

אפשר גם למצוא תצורה אחרת ושימוש בפתחים האלו "להזרים" את הבאס קדימה.

  • תגובות 119
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אני עם מספר דילמות מהסאב...

ראשית, אני לא בטוח מה יהיה ההספק הנדרש מהסאב. עם ארבעה אוהם ההספק הצפוי יהיה כ 60 וואט שמשמעו כ 40 וואט rms, מספיק או גבולי?

 

עם הסאב Infinite Baffle מתעוררות עוד מספר שאלות.

-חיפשתי סאב Infinite Baffle של 10 אינץ' ואני רואה אותם במחירים מפלצתיים (> 400$ בחו"ל), זה מה שאצטרך או שאני לא מחפש נכון?

Infinite Baffle כשלעצמו קצת מטריד אותי, האם חלל תא המטען (שאינו קבוע מבחינת נפח/תכולה) לא יגרום לשינויים בהתנהגות הרמקול?

-בגלל מבנה תא המטען/מדף הרמקולים, איך הצליל המופק בתוך תא המטען יעבור לתא הנוסעים?  

 -ישנה חשיבות לגובה הרמקול?

-אשמח להמלצה על סאב Infinite Baffle איכותי של 10 אינץ' (שני סלילים של שני אוהם) שניתן לרכוש בארץ או להזמין מחו"ל בזמן סביר

.
פורסם

החיפוש שלי לא היה נכון, כשמחפשים free air subwoofer 10 inch מגיעים למגוון הרבה יותר רחב של רמקולים מיצרנים שונים ובמחירים (פחות או יותר) שפויים.

פורסם
בתאריך 22.5.2021 בשעה 10:20, Haim_gds כתב:

אני עם מספר דילמות מהסאב...

 

ראשית, אני לא בטוח מה יהיה ההספק הנדרש מהסאב. עם ארבעה אוהם ההספק הצפוי יהיה כ 60 וואט שמשמעו כ 40 וואט rms, מספיק או גבולי?

 

 

עם הסאב Infinite Baffle מתעוררות עוד מספר שאלות.

 

-חיפשתי סאב Infinite Baffle של 10 אינץ' ואני רואה אותם במחירים מפלצתיים (> 400$ בחו"ל), זה מה שאצטרך או שאני לא מחפש נכון?

 

Infinite Baffle כשלעצמו קצת מטריד אותי, האם חלל תא המטען (שאינו קבוע מבחינת נפח/תכולה) לא יגרום לשינויים בהתנהגות הרמקול?

 

-בגלל מבנה תא המטען/מדף הרמקולים, איך הצליל המופק בתוך תא המטען יעבור לתא הנוסעים?  

 

 -ישנה חשיבות לגובה הרמקול?

 

-אשמח להמלצה על סאב Infinite Baffle איכותי של 10 אינץ' (שני סלילים של שני אוהם) שניתן לרכוש בארץ או להזמין מחו"ל בזמן סביר

 

.

 

IB זה נושא למקצוענים, לא הרבה נכנסים לזה ולמעשה לא ראיתי בניות כאלה בארץ,

למה? זה מצריך הרבה כסף השקעה וידע - צריך לייצר חציצה טובה על מנת לקבל תוצאה טובה.

אנשים חושבים שזה אומר לזרוק את הסאב בבגאז וזהו שאין צורך בתיבה😁

 

עוד פרטים כאן:

 

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

HU: Mosconi Amas-96k Optical Out-> DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: Zapco Z-150.6 AP

Front: Scanspeak 16W/4531G06 + Hybrid Audio X3-CP + Hybrid Audio X1

Sub: 2x UnderSeat JL-AUDIO ACP108LG-W3v3

פורסם

לא צפיתי בכל הסרטון, אבל הדבר הראשון שהוא אומר זה - שלא צריך להשתגע עם החציצה.

ובמקרה של חיים, צריך אולי לסגור כמה חורים במגש וזהו.

אין צורך בבניה, כי המקום של הסאב הוא במגש.

פורסם

לא חשבתי על זה לעומק.

בכל מקרה, אם אתקין את free air subwoofer מלמטה אצטרך בשבילו מעטפת כלשהי?

בנתיים הסיני אמר כי המשלוח התעכב בגלל "the security check fails" הוא שולח שוב (לדבריו)  אבל עכשיו המיקוד שלי לא מסתדר להם במערכת...

פורסם

טוב, אחרי שבשבת בבוקר הסיני התקשר ושלח הודעות כי חברת השילוח מוצאת שהכתובת קצרה(?) מדי הצלחתי איכשהו לשכנע אותו כי הכתובת נכונה ושאני לא אעבור דירה כדי של Fedex יהיה נוח יותר🙂

בכל מקרה החבילה (שוב) נשלחה אלי והצפי הוא כנראה בשבועיים הקרובים.

פורסם (נערך)

החדשות הטובות הן שהיחידה הגיעה לארץ, מה שפחות טוב הוא שאע"פ כי מצויין על החבילה כי מחירה הוא 89.9$ ביקשו ממני בפדקס להעביר את העתק התשלום לעסקה.😒

ישנה איזושהי דרך להתחמק מזה?

 

עריכה אחרונה על ידי Haim_gds
פורסם

להתחמק ממה?
אתה חושב שהמכס מטומטמים?
אתה מבקש עצות בפורום איך להתחמק מתשלום מיסים?
קנית? קיבלת? שלם מע"מ כחוק ותהנה מהמוצר.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
מנהל המערכת כתב:
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.

אל תצחיק אותי, בפעם הקודמת (כשהזמנתי את הזבלה הנוכחי המורכב אצלי) שילמתי מכס פעמיים על אותו מוצר, כשפניתי אליהם פשוט נופנפתי. אז מה נראה לך?

 

פורסם

...ואני בודק דוא"ל עכשיו ומקבל את זה:

שלום אתה לא עונה בנייד ואני רוצה לשחרר את המשלוח שלך.

 

 

  1. אני צריכה חשבונית

 

 האם המשלוח מכיל מוצר בעל פונקצית תקשורת אל-חוטית או בעל יכולת להתחבר לרשת ציבורית?

במידה וכן – יש להוציא אישור תקשורת. במידה ולא –

יש להעביר הצהרה לכבוד גובה המכס כי המשלוח אינו מכיל מוצר בעל פונקצית תקשורת אל-חוטית או בעל יכולת להתחבר לרשת ציבורית.

 

 

מה זה בכלל "אישור תקשורת"? ל BT צריך בכלל דבר כזה? (פיתחתי וקודדתי מערכת BT לפני מספר שנים ואף פעם לא נתקלתי בדרישה כזו)

פורסם
אל תצחיק אותי, בפעם הקודמת (כשהזמנתי את הזבלה הנוכחי המורכב אצלי) שילמתי מכס פעמיים על אותו מוצר, כשפניתי אליהם פשוט נופנפתי. אז מה נראה לך?
 

מצטער לשמוע... לא ידעתי
לדעתי אתה לא צריך לשלם בכלל מיסים בעשר שנים הבאות ואם היתה לך שפשפת בטירונות גם לא ביטוח לאומי וביטוח בריאות.
מדינה של גנבים...


Sent from my iPhone using Tapatalk
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אנשים וחברים יקרים,

אמנם לא באמת נאמרו כאן גסויות ולא נעשה כאן שימוש בשפה שלילית אבל התקשורת במגמה שלילית.

 

בבקשה, לשמור על תקשורת חיובית ותורמת.

 

 

חיים, אם אני מבין נכון הם מבקשים ממך אישור של מכון התקנים? זה עלול להפוך לסרט. מקווה שזה לא הסיפור.

 

ושים לב מה נרשם לך שם, שאתה צריך להצהיר במידה ולמכשיר יש יכולת להתחבר לרשת ציבורית. למיטב ידיעתי אתה תתחבר לרשתות פרטיות שלך... אם אתה משתך וייפי דרך הנייד שלך. השימוש כאן הוא לרשתות פרטיות בלבד ולא ציבוריות. תצהיר שאינך מתכוון כלל! לחבר את המכשיר ישירות לרשת ציבורית.

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...