Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תוך כמה זמן לדעתכם לא יהיו עוד רכבי בנזין על הכביש?


טירון רכבים
 שיתוף
עוקבים 22

פוסטים מומלצים

^

אני יודע שהחברות התחילו להוסיף כל מיני הגנות נגד הקרינה הזו, בעיקר שלא תפגע בנוסעים בתוך הקבינה,

מודה שלא בדקתי את זה ברכבים חדשים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 86
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

אם הכוונה שלך הייתה כאן בישראל, תנסה לנחש.  המדינה "מתפרנסת" יפה מאוד מהבנזין. זה כבר הפך להיות הפרה החולבת של ענף הרכב. מחיר הבנזין עצמו עולה פרוטות. היתר זה מיסים.   לכן מדי

לא. בניגוד לקריות, חיפה בנויה על הר הכרמל ולכן רוב הזיהום לא מגיע אליה. יש מתאם כמעט מושלם בין הגובה מפני הים למחירי הדירות בחיפה ולא במקרה.

טסלה כנראה כן מתכננת להציג מכונית קומפקטית שתיוצר בסין. אם המכונית הזו אכן תיוצר ותגיע לישראל, מה שהלך עם המודל 3 זה רק קדימון. https://www.teslarati.com/tesla-25k-car-size-range-rumors

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 6 דקות, arikcohen18 כתב:

אני חושב שרכבי בנזין ממש הרבה יותר טובים מרכבים חשמליים, אני חושב שרכבים חשמליים יכולים לגרום עם קרינה לסרטן, בתור אחד שכל היום נוסע נסיעות במשאית סבל בחברת השכרת ציוד לאירועים, אני יכול לומר שהיה מרגיש לי יותר בנח לדעת שאני לא חוטף קרינה בכל נסיעה שאני נוסע כמה מאות קילומטרים.

 

הבאת טענה מצוצה מהאצבע שאין לה שום הוכחה מדעית רק כדי לדחוף פרסומת. מה שכן מוכח מדעית זה שאדי בנזין גורמים לסרטן.

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4901319,00.html

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, arikcohen18 כתב:

אני חושב שרכבי בנזין ממש הרבה יותר טובים מרכבים חשמליים, אני חושב שרכבים חשמליים יכולים לגרום עם קרינה לסרטן, בתור אחד שכל היום נוסע נסיעות במשאית סבל בחברת השכרת ציוד לאירועים, אני יכול לומר שהיה מרגיש לי יותר בנח לדעת שאני לא חוטף קרינה בכל נסיעה שאני נוסע כמה מאות קילומטרים.

 

א) אתה חוטף קרינה אלקטרומגנטית ממערכת הצתה.

 

ב) בוא נעשה תחרות - אני אשב מעל מצבר היברידי, אתה תישב מול אגזוז של מנוע בנזין פועל. הזוכה יקבל כימוטרפיה.

  • אהבתי 2

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הזוכה קודם יצטרך נראה לי פרוקטולוג

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש כאן כמה חברים עם דעות מיושנות/שמרניות שלא לומר דעות קדומות מביכות לגבי רכבים חשמליים, תבחרו את האפשרות המתאימה.

 

לא מתאים לפורום רכב שהאנשים בו אמורים להיות בעל ידע יותר מתקדם מהאדם ההדיוט הממוצע.

 

אולי זה גם נובע מתסכול וקנאה של אותם אנשים שאין להם אפשרות לעמדת טעינה ביתית כרגע?

 

ועוד בדיוק בימים אלו כשמתחילים בשיווק של רכבי טסלה שהם הרכבים ששוברים לרסיסים את כל הדעות הקדומות הללו.

 

 רכבים שמי שיש לו אפשרות להתקין עמדת טעינה בחניית ביתו והוא אדם רגיל ממוצע שנוסע נסועה ממוצעת לא רק שיכול לעשות בהם שימוש רגיל לחלוטין אלא שאפילו שימוש נוח יותר מלתדלק בתחנת דלק.

 

מדובר ברכבים עם עלויות שימוש זניחות לעומת רכבים עם מנועי בעירה ועם טכנולוגיה אמינה במרחק שנות אור, שקט מוחלט בנסיעה וביצועים של רכבי ספורט/ על.

 

פריסת עמדות הטעינה הציבוריות ממשיכה ותוך שנים ספורות גם טכנולוגיית הסוללות כל כך תשתכלל שזמן טעינה ייקח דקות ספורות וגם לא יהיה הכרח בעמדת טעינה ביתית.

 

לגבי קרינה, אין בהכרח שום קרינה עודפת ברכבים חשמליים:

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי evc
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 6 דקות, evc כתב:

פריסת עמדות הטעינה הציבוריות ממשיכה ותוך שנים ספורות גם טכנולוגיית הסוללות כל כך תשתכלל שזמן טעינה ייקח דקות ספורות וגם לא יהיה הכרח בעמדת טעינה ביתית.

 

זאת אחת הבעיות שלי עם רכבים חשמליים כרגע - למה שאקנה עכשיו, אם בעתיד לא רחוק יהיו דגמים מוצלחים מוצלחים יותר, ואני אתקע עם טכנולוגיה מיושנת ששילמתי עליה הון תועפות.

 

זה היתרון של רכב בנזין כרגע - היום גם רכב בן 30 יהיה רלוונטי ולא יהיה נחות בתנועה של היום באיזושהי צורה. הוא צורך את אותו דלק, עובר את אוטו טסט,  ומגיע לאותן מהירויות כמו רכב מודל 2021, יש לזה אפילו צריכת דלק דומה (לרכב תקין, באותה קטגוריה, ברוב המקרים).

 

לגבי רכב חשמלי - אני בספק אם חשמלית מודל 2021 (אולי חוץ מטסלה) עם טווח עלוב וטעינה איטית תהיה עדיין רלוונטית עוד 10 שנים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כן ולא, זה תלוי בצרכים של כל אחד.

 

מודל 3 מגיעה בטווח של לפחות 400 ק"מ. יש הרבה אנשים שזה בהחלט מספיק להם לשבועיים בלי טעינה.

 

מודל S מגיע בטווח של 660 ק"מ. זה יותר מהמרחק בין קריית שמונה לאילת.

 

וזה עוד הטווח על "המדבקה". שמעתי שבפועל זה יותר...

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 דקה, eitanuch כתב:

כן ולא, זה תלוי בצרכים של כל אחד.

 

מודל 3 מגיעה בטווח של לפחות 400 ק"מ. יש הרבה אנשים שזה בהחלט מספיק להם לשבועיים בלי טעינה.

 

וזה עוד הטווח על "המדבקה". שמעתי שבפועל זה יותר...

 

 

400 שהסוללה חדשה. כמו כל סוללה, יש התיישנות יחסית מהירה שמורגשת כבר אחרי שנה ושפוגעת בתפוקה שלה.

 

What worries you, masters you. - John Locke

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

@vadim6385 גם רכב הבנזין מתקדם. מקרבורטור להזרקה, מדיסטריביוטור להצתה אלקטרונית, כן או לא טורבו - צריכת הדלק משתפרת בהדרגה, ההספק והמומנט גדלים עבור מנוע באותו נפח ומשקל, בקיצור, יש אבולוציה, לא רבולוציה. רק להזכירך: זוכר בנזין 96? או 91? או 83? כולם נעלמו, כי הטכנולוגיה התקדמה וגם מנועי הבערה (ולא תבערה) הפנימית התקדמו.

 

נכון שבתנאים הקיימים רכב חשמלי אינו מתאים לכל אחד. אבל התשתיות יתפתחו ומבחר הדגמים יגדל וכך, אם לא יהיה איזה גורם שאינו מוכר כעת, הם חהפכו אחוז משמעותי של הצי.

 

@TsachiEאז אולי יש מקום לחזור קצת לטכנולוגיה של אגסי? הסוללה תשאר של הספקים והם יתמחרו את ההתיישנות וההחלפה במסגרת תמחור האנרגיה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מתקדם כן, אבל היום אתה בכיף יכול להתנהל עם רכב מודל 91. קורולה או לנסר מודל 1991 לא דורשות דלק 96.

 

לגבי רכבים חשמליים - אני לא בטוח שרוב הרכבים היום יהיו רלוונטיים עוד 10 שנים. אנחנו בשלב שהטכנולוגיה מתקדמת מאוד מהר.

אתה תקנה היום רכב חשמלי, מחר ייצא אחד הרבה יותר מוצלח, ואתה תיתקע עם טכנולוגיה שכבר אבד עליה כלח.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גם אם צריכת הדלק משתפרת בהדרגה, למנועי בעירה פנימית יש חסם תיאורטי על הנצילות (60% למיטב זכרוני, פרקטית במכוניות זה אפילו הרבה פחות - 35%) בעוד שרוב המנועים החשמליים ברכבים מגיעים לכ90% נצילות.

 

https://journals.sagepub.com/doi/10.1177/1468087417737700

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום דבר יותר מתקדם ברכב חשמלי מברכב בנזין.

שניהם הומצאו בסוף המאה ה19.

הבנזין עבר פיתוח במשך כ130 שנה ואילו החשמלי במשך כ20 שנה.

הדבר היחיד שקובע איזה מהם יצליח יותר בשווקים הוא הרגולטור. אם אסור למכור טכנולוגיה מסויימת, או ממסים סוג רכב אחד ואת האנרגיה שלו פי 3 מהסוג המתחרה, הסוג השני יצליח הרבה יותר.

כמובן שברגע שהרבה כלכלות חזקות מחוקקים תקנות שמאלצים את היצרנים ואת הצרכנים לעבור לרכב חשמלי, הפיתוח של הטכנולוגיה הזו יואץ ובעוד כמה עשרות שנים הוא יעלה טכנולוגית על רכב הבנזין.

 

בשוק אמיתי שממסה את כל הרכבים והדלקים באופן שווה, קרנו של הרכב החשמלי לא היתה עולה כל כך מהר.

 

ולא, בעיית הקרינה לא מטרידה אותי. מי שרוצה בריאות שייסע באופניים.

 

מבחינתי המבחן הוא לא עם איזה רכב יעלה לי כמה פחות שקלים לנסוע לעבודה. אלא, אם נתעלם מהגבולות המדיניים כרגע, ואני רוצה לצאת מכאן לטיול רכוב לכיוון צפון נורבגיה, דרום אפריקה או לסין. איזה רכב היית בוחר על מנת לצאת למסע?

  • אהבתי 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אבל אנחנו מדברים על רכב לשימוש יומיומי. אני לא מכיר אנשים שעושים טיול רכוב מפה לצפון נורבגיה כל יום. בכל מקרה, עם רמת האמינות של רכבים כיום, הייתי חושב אם אני רוצה בכלל לעשות טיול כזה. בכל מקרה לא הייתי עושה זאת עם הרכב הפרטי שלי.

 

הסאטירה הזו היא באמת לא טיעון משכנע.

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 דקות, amosbmw כתב:

כמובן שברגע שהרבה כלכלות חזקות מחוקקים תקנות שמאלצים את היצרנים ואת הצרכנים לעבור לרכב חשמלי, הפיתוח של הטכנולוגיה הזו יואץ ובעוד כמה עשרות שנים הוא יעלה טכנולוגית על רכב הבנזין.

 

בשוק אמיתי שממסה את כל הרכבים והדלקים באופן שווה, קרנו של הרכב החשמלי לא היתה עולה כל כך מהר.

 

עם זה קשה להתווכח, הרגולטור אחראי יותר מהכל לדומיננטיות של הרכבים החשמליים, אם השוק היה שווה כשדלק עולה בדיוק מה שעולה ללא מיסוי, כנ״ל הרכבים עצמם ולא היו תקנות זיהום קשות, רכבי בנזין היו פה לעוד הרבה הרבה שנים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

@eitanuchבחישוב הנצילות האנרגטית אתה של הרכב החשמלי אתה צריך להביא בחשבון גם את נצילות תחנות הכוח שמספקות את החשמן, את ההפסדים בהולכה ברשת ואת ההפסדים בטעינת הרכב. כל אלה יצמצמו מאד את יתרון הנצילות של הרכב החשמלי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...