Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תוך כמה זמן לדעתכם לא יהיו עוד רכבי בנזין על הכביש?


טירון רכבים
 שיתוף
עוקבים 22

פוסטים מומלצים

אתה באמת מחכה שישאר לך 2 טיפות בנזין במיכל דלק עד שאתה הולך לתדלק? 

 

ברכב בסיסי aka מודל 3 יש לך טווח מוצהר של 400 ק"מ, נגיד 300 ק"מ בהגזמה מופרעת אם לוקחים בחשבון ירידה בביצועים של הסוללה. זה לא מספיק לי לנסוע חיפה-תל אביב בשקט? 

 

יכול להיות שאני לא מסוגל להבין את הבעיה הזו כי אני לא צרכן כזה. אני נוסע בדר"כ רק בתוך העיר ולכן לא צופה הגבלת טווח. אני לא יודע אם אני מהמיעוט, אבל אין ספק שלצרכנים כמוני זה מושלם. 

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 86
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

אם הכוונה שלך הייתה כאן בישראל, תנסה לנחש.  המדינה "מתפרנסת" יפה מאוד מהבנזין. זה כבר הפך להיות הפרה החולבת של ענף הרכב. מחיר הבנזין עצמו עולה פרוטות. היתר זה מיסים.   לכן מדי

לא. בניגוד לקריות, חיפה בנויה על הר הכרמל ולכן רוב הזיהום לא מגיע אליה. יש מתאם כמעט מושלם בין הגובה מפני הים למחירי הדירות בחיפה ולא במקרה.

טסלה כנראה כן מתכננת להציג מכונית קומפקטית שתיוצר בסין. אם המכונית הזו אכן תיוצר ותגיע לישראל, מה שהלך עם המודל 3 זה רק קדימון. https://www.teslarati.com/tesla-25k-car-size-range-rumors

תמונות שפורסמו בשרשור

לא הייתי מרגיש בנוח ליסוע ת"א - חיפה כשיש לימיט של 300 ק"מ

 

ללא ספק טווח זה הדיל ברייקר של רכב חשמלי נכון להיום. אם זה יפתר אני לא רואה אף אדם שפוי שיעדיף להחזיק מכונית עם מנוע בעירה פנימית על פני חשמלית.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מדוע? 

 

הרי המרחק בין חיפה לתל אביב לפי וייז הוא כ100 ק"מ וההערכה של מגבלת טווח ל300 ק"מ היא פסימית בהגזמה. זה אומר שאני יכול לעשות טיול דו כיווני ועדיין ישאר טווח. אישית, אותי זה מספק אפילו בסיוט הכי נורא שאני יכול לחשוב שיכול לקרות בדרך. אני לא נוסע לצפון נורווגיה עם הרכב... 😅

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי החשמליות בטווח הקרוב ייתנו פייט חזק מסיבה פשוטה.

 

ביצועים+ פשטות מכנית.

 

היום בכדי לקבל ביצועים של טסלה 3 בסיסית צריך רכב ספורט עם אחזקה בהתאם. רכב חשמלי פשוט מאוד מבחינה מכנית (כמובן אם לא ידאגו לסבך אותו במכוון) 

 

מהר מאוד אנשים יבינו שטיפשי להחזיק מכונה סופר מורכבת וחלושה במקום חלופה פשוטה ואמינה. נכון שכיום החשמליות הן חזקות בגיזרת היוקרה. אבל שיהיו קורולות מחושמלות זה כבר יפרוץ דרך.

 

(אם טסלה עולה 180 נניח "ונפשיט" אותה מכל האבזור והמחשוב העודף נקבל מכונית עם מחיר שממש קרוב לקורולה- מהה שיהיה סופר פופלרי ואם נסמול על טויוטה גם אמין)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני מחכה לטסלה הקטנה שמתוכננת להגיע בעוד שנה. נראית כמו hot-hatch חשמלית מגניבה. הייתי שוקל גם id3 של פולקסווגן אבל לא נראה שליבואן יש אינטרס מיוחד לייבא לארץ. 

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 6 שעות, yd b-4 כתב:

(אם טסלה עולה 180 נניח "ונפשיט" אותה מכל האבזור והמחשוב העודף נקבל מכונית עם מחיר שממש קרוב לקורולה- מהה שיהיה סופר פופלרי ואם נסמול על טויוטה גם אמין)

 

איך שאני חושב על זה, במודל 3 אין כל כך הרבה איבזור עודף שאפשר להוריד כדי להגיע למחיר של קורולה או פריוס.

 

אולי גג פנורמי וגלגלי חתך נמוך.

 

מעבר לזה - המסך עולה פחות מלוח עם כפתורים וחוגות (זאת הסיבה האמיתית שהוא שם), מצלמות עולות גרושים, פיצ׳רים תוכנתיים עולים קרוב לכלום, כי עלויות הפיתוח זה תשלום חד פעמי שמתחלק בין מיליוני מכוניות.

 

הבנתי שהייתה בתכנון גם מודל 4 קומפקטית, אבל כנראה בוטלה, כי האיזכור האחרון שלה היה ב2016. במקומה יש מודל Y, שהיא גדולה ויקרה יותר מה3. כנראה, כמו אצל ביג 3, שולי רווח מזעריים במכוניות קטנות לא מצדיקים את הפיתוח והייצור.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, vadim6385 כתב:

הבנתי שהייתה בתכנון גם מודל 4 קומפקטית, אבל כנראה בוטלה, כי האיזכור האחרון שלה היה ב2016. במקומה יש מודל Y, שהיא גדולה ויקרה יותר מה3. כנראה, כמו אצל ביג 3, שולי רווח מזעריים במכוניות קטנות לא מצדיקים את הפיתוח והייצור.

 

טסלה כנראה כן מתכננת להציג מכונית קומפקטית שתיוצר בסין. אם המכונית הזו אכן תיוצר ותגיע לישראל, מה שהלך עם המודל 3 זה רק קדימון.

https://www.teslarati.com/tesla-25k-car-size-range-rumors

עריכה אחרונה על ידי eladts
  • אהבתי 2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 22.2.2021 בשעה 17:50, vadim6385 כתב:

לגבי רכבים חשמליים - אני לא בטוח שרוב הרכבים היום יהיו רלוונטיים עוד 10 שנים. אנחנו בשלב שהטכנולוגיה מתקדמת מאוד מהר.

אתה תקנה היום רכב חשמלי, מחר ייצא אחד הרבה יותר מוצלח, ואתה תיתקע עם טכנולוגיה שכבר אבד עליה כלח.

 

בהמשך למה שרשמתי

 

הנה פיתחו כבר סוללות מצב מוצק מבוססות נתרן, שגם יותר זולות פי 3 לייצור מסוללות ליתיום, וגם מחזיקות יותר מחזורי טעינה, וגם לא דורשות ליתיום שכרייתו הרסנית לסביבה.

 

https://scitechdaily.com/new-material-breakthrough-for-stable-high-voltage-long-life-solid-state-batteries/

  • רעיון טוב! 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 23.2.2021 בשעה 07:33, vadim6385 כתב:

 

איך שאני חושב על זה, במודל 3 אין כל כך הרבה איבזור עודף שאפשר להוריד כדי להגיע למחיר של קורולה או פריוס.

על הנייר יש כל מיני אבזור עודף כמו כיוון חשמלי להגה, פתיחה חשמלית לתא מטען, כיוון חשמלי לפתחי המיזוג, פתיחה חשמלית לדלתות, גג הזכוכית וכו', אבל כל זה הוא חלק מהתכנון הבסיסי של הרכבים והרצון של טסלה לשלוט על הכל באמצעות תוכנה מתעדכנת. יתכן גם כי טסלה העדיפה לפשט לעצמה, משמעותית, את תהליך הייצור שכן כנראה נדרשת השקעה עצומה בצורת הייצור וההרכבה של יצרני רכב וותיקים שיכולים להסיר או לשנות כל חלק ברכב. לא סתם לטסלה היו המון בעיות בייצור, אין לה את הניסיון והידע שיש ליצרנים וותיקים. מה עדיף כלכלית? לא יודע אך אין ספק שמה שטסלה מציעה זה חלק בלתי נפרד ממה שאנשים מתלהבים ממנו לגבי הרכב ולוקחים כנתון להשוואה לעומת רכבים אחרים במחיר דומה. בדיוק כמו הביצועים בדגמי טסלה, זה מוכר מעולה וכנראה שזה הנתון שמכר הכי הרבה רכבי טסלה יותר מכל דבר אחר. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 11 דקות, ch2856 כתב:

על הנייר יש כל מיני אבזור עודף כמו כיוון חשמלי להגה, פתיחה חשמלית לתא מטען, כיוון חשמלי לפתחי המיזוג, פתיחה חשמלית לדלתות, גג הזכוכית וכו', אבל כל זה הוא חלק מהתכנון הבסיסי של הרכבים והרצון של טסלה לשלוט על הכל באמצעות תוכנה מתעדכנת. יתכן גם כי טסלה העדיפה לפשט לעצמה, משמעותית, את תהליך הייצור שכן כנראה נדרשת השקעה עצומה בצורת הייצור וההרכבה של יצרני רכב וותיקים שיכולים להסיר או לשנות כל חלק ברכב. לא סתם לטסלה היו המון בעיות בייצור, אין לה את הניסיון והידע שיש ליצרנים וותיקים. מה עדיף כלכלית? לא יודע אך אין ספק שמה שטסלה מציעה זה חלק בלתי נפרד ממה שאנשים מתלהבים ממנו לגבי הרכב ולוקחים כנתון להשוואה לעומת רכבים אחרים במחיר דומה. בדיוק כמו הביצועים בדגמי טסלה, זה מוכר מעולה וכנראה שזה הנתון שמכר הכי הרבה רכבי טסלה יותר מכל דבר אחר. 

 

גג הזכוכית מאפשר צללית נמוכה שמקטינה את התנגדות האוויר יחד עם מרווח ראש נורמלי.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 23.2.2021 בשעה 08:33, eladts כתב:

 

טסלה כנראה כן מתכננת להציג מכונית קומפקטית שתיוצר בסין. אם המכונית הזו אכן תיוצר ותגיע לישראל, מה שהלך עם המודל 3 זה רק קדימון.

https://www.teslarati.com/tesla-25k-car-size-range-rumors

 

בדיוק דיברנו על מכונית קומפקטית וסוללות חדשות:

 

 

בתכלס, אם מורידים את העלות של סוללות, אין בעיה להגיע לרמת מחירים של קורולה ומטה.

 

 

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כן...

עכשיו זה מעלה לי תהייה מה יותר משתלם - להחליף היום את הגולף במודל 3 כך שאני לא אספוג את ירידת הערך של הגולף, או כן לספוג ולחכות שיצא רכש חשמלי יותר קטן שמתאים לי. לא ברור איך לעשות את החישוב.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...