Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1978 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 16 דקות, menir1 כתב:

 

הבעלים של מוסך וסניף טויוטה בפתח תקווה (הבדל קטן ממנכ"ל טויוטה...)

 

מעניין אם הוא קיבל הנחה של חיילים.

  • מצחיק 1

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

כנראה גם הנחה של נכים😆

  • אהבתי 1

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם
אגב, הבעלים הטרי, מנכל טויוטה
שמחתי לגלות שמנכ"ל טויוטה הוא ישראלי.
גאווה ישראלית!

Sent from my Mi 9 Lite using Tapatalk

  • מצחיק 7
פורסם (נערך)

לא מדהים. כנראה מהמשפחה המייסדת שאם אני לא טועה נקראת טויודה. כנראה שרוב המנהלים של טויוטה היו ממשפחת טויודה...
אם היו קוראים לו סון גוקו הייתי אומר שזה צירוף מקרים מדהים.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • מצחיק 3

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

זה לא מקרה.
ביפן יש מנהג שלפני מינוי מנכ"ל חדש, הבעלים מאמץ (ליטרלי, חוקית) את המועמד. זה גורם לכך שהמנכ"ל תמיד נושא את שם החברה, אבל בפועל אין לו שום קשר דם משפחתי.

Sent from my Mi 9 Lite using Tapatalk

  • אהבתי 1
  • מעניין 2
פורסם
לא מדהים. כנראה מהמשפחה המייסדת שאם אני לא טועה נקראת טויודה. כנראה שרוב המנהלים של טויוטה היו ממשפחת טויודה...
אם היו קוראים לו סון גוקו הייתי אומר שזה צירוף מקרים מדהים.
המשפחה המייסדת נקראה טויודה, שזה בתרגום מילולי משהו שקשור לתחום התפירה, הם היו מעצמה בפני עצמה בתחום מכונות אריגה, הבן שרצה בידול החליף אות אחת ויצר שם שמשמעותו הצלחה או משהו כזה.
ממליץ לראות בערוץ ההיסטוריה את הסדרה "המכוניות שעשו היסטוריה"

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

|fiat punto 16v Speedgear 2006|

פורסם (נערך)
לפני 7 שעות, Pecan כתב:

מה בעצם מייחד אותה?

 

אני גם חשבתי ככה, והייתי די בטוח שהיא ברמה של פולו GTi או משהו, אז למה 320 אש"ח, ועוד על טויוטה לא לנד קרוזר.

 

אבל מסתבר שלא. זאת גירסת rally homologation, שבנו 1000 יחידות ממנה, ומתכננים לבנות עוד 700. מדובר בעצם גירסה חוקית לכביש של מכונית ראלי - יש תקנה שמחייבת שישתתפו בקבוצות ראלי מסויימות מכוניות מייצור סדרתי, אז כדי לעקוף את זה, יצרנים בונים סידרה מוגבלת של מכוניות דומות לדגם ראלי, אבל חוקיות לנסיעה בכביש ציבורי.

 

חוץ מזה - מנוע 1.6 טורבו עם 300 כ"ס, הנעה כפולה וכיול מתלים דומה לזה של מכונית ראלי. בוא נגיד ככה שאין הרבה במשותף בינה לבין יאריס הייבריד ליסינג בחניה של השכן שלך.

 

https://www.topgear.com/car-reviews/toyota/gr-yaris

עריכה אחרונה על ידי vadim6385
  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 7 שעות, Pecan כתב:

מה בעצם מייחד אותה?

תריץ חיפוש בפורום. זאת מכונית מרוץ שהבעלים האמיתי של טויוטה מיפן היה שותף לפיתוח הרכב. 25000 מכוניות ייצרו. 257 כ"ס אבל מי שבדק את המכונית שלו ראה שיש מעל ל 270

אין כמעט חלק זהה בין זה לדגם הרגיל. יש מערכת 4x4 שקיימת רק במכונית הזאת.  המחיר של 29900 £ הוא אפילו בלי צבע. יש לבן מאוד בסיסי במחיר הזה. מחיר אמיתי מתחיל ב 35000 £

אייל

פורסם

היאריס gr הזאת נקנתה על ידי רון שפילמן בעלים של סוכנות ומרכז שירות טויוטה בפ''ת.

הרכב לשימושו האישי והוא נוהג בו ביום יום.

בעברו היה לו gt86 גודשת מהראשונות בארץ.

טויוטה ייצרו מכונה מאוד מעניינת בייצור מוגבל של 25 אלף יח', מנוע 3 ציל' 1.6 260 כ''ס.

הנעה כפולה חכמה שתאפשר גם דריפט, גיר ידני.

ללא ספק רכב מדהים!

העלות לא זולה אבל שוב מדובר במשהו מיוחד מאוד - סביב ה300 אלף ש''ח

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 36 דקות, vadim6385 כתב:

זאת גירסת rally homologation, שבנו 1000 יחידות

אמורים לבנות 25k יחידות. 

וחוץ מהסמל, אין שום דבר משותף בינה לבין היאריס הסטנדרטית. 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

הגרסה שיש בארץ זו הרגילה או עם השלושה דיפ'ים?

האמת שכמה שהרכב הזה מכונת נהיגה, במבחנים השוואתיים עם הטייפ R, העדיפו את ההונדה, לפחות כאשר בחנו את הגרסה הרגילה של ה- GR (דיפ' אמצעי בלבד). הסיוויק פשוט מתקשרת יותר במהירויות נמוכות ומספקת המון פידבק בעוד שאת היאריס צריך לדחוף ממש חזק בשביל להעריך את יכולותיה. כמו כן היאריס נוטה יותר לתת היגוי מהסיוויק והיא אפילו פחות playfull מהסיוויק (לקחת את היאריס למגרש החלקה ולנתק את הבקרה זה לא נחשב playfull כמובן, הכוונה בכביש מפותל, תנאים סטנדרטיים). 

השתכנעתי מהמבחנים להעדיף את ההונדה. אבל כמובן שהיאריס מכונת נהיגה מהשורה הראשונה. 

פורסם

300 אלף בישראל עבור רכב שבינו לבין יאריס רגילה יש רק שם משותף זה לא הרבה כסף.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

  • אהבתי 1

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

×
×
  • תוכן חדש...