Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 747 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אז תבדוק את זה טוב טוב עם מישהו שמבין בעניין

 

כי זה שממנו ביקשתי הסבר הוא לא סתם בוחן הוא קליבר רציני (אם אתה מכיר את השם שלמה ציוני)

 

(ולגבי מי שתוהה - כי אותי זה היה אוכל חחח, שלמה ציוני פתח וניהל בעבר בי"ס לבוחנים בהיותו בשירות קבע בצבא, והיום מתעסק בנושא במכון הרישוי בלוד.. ועוד כמה דברים במגזר הפרטי)

WOW, איזה קליבר, איזה תותח, ממש 357...

עוד מעט ואוכל את הכובע ללא מלח או אולי אשתחוויה תהיה במקום.

בעינייני תקנות אנו לא מתעסקים בקליברים אלא בהבנת הנקרא.

מס' אי דיוקים בדבריך:

1. אין בתי ספר לבוחנים, ישנם קורסים בטכניון, מכללת סכנין ובעוד מס' מקומות מצומצם.

2. אדם אשר עוסק ברישוי רכב אינו מורשה לעסוק במקצועות אחרים.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

קודם כל יש בי"ס כזה , יותר נכון היה.

של חיל תובלה אי שם בדרום לא רחוק מבסיס סיירים (הבסיס בו אני שירתתי)

 

שנית

הוא גם קצין בטיחות וגם אחראי על כל הקטע הזה של שינויי מבנה של רכבים שנעשים במכון פה בלוד (אין לי מושג איך מכנים את זה)

אם זה מותר או אסור זה לא עניין שלי אבל זאת עדיין עובדה

 

אם זה לא מסתדר לך זאת לא בעיה שלי זאת עדיין האמת

מהירות לא הורגת אנשים - אנשים הורגים אנשים

פורסם

יש לי פולו 98 מנוע 1600 , 75 כ"ס.

 

יש לי כרגע מידת צמיג: R14 / 60 / 185

 

השנייה חזרתי מטסט ולא אישרו לי. מישהו יכול לעזור לי אולי?

 

תודה רבה,

מתן.

פורסם
יש לי פולו 98 מנוע 1600 , 75 כ"ס.

 

יש לי כרגע מידת צמיג: R14 / 60 / 185

 

השנייה חזרתי מטסט ולא אישרו לי. מישהו יכול לעזור לי אולי?

 

תודה רבה,

מתן.

ראה פה.

קודם כל יש בי"ס כזה , יותר נכון היה.

של חיל תובלה אי שם בדרום לא רחוק מבסיס סיירים (הבסיס בו אני שירתתי)

 

שנית

הוא גם קצין בטיחות וגם אחראי על כל הקטע הזה של שינויי מבנה של רכבים שנעשים במכון פה בלוד (אין לי מושג איך מכנים את זה)

אם זה מותר או אסור זה לא עניין שלי אבל זאת עדיין עובדה

1. אנו לא עוסקים בקורסים צבאיים אלא באזרחיים.

2. מכוני הרישוי עדיין לא מבצעים שינויי מבנה, מותר להם לבצע שינויי רישום צמיגים, צבע ומנועים(מיבוא בעלי נפח זהה ודגם זהה/תואם) בלבד.

3. אין בוחן, שיהיה בכיר ככל שירצה, שיכול לבצע שינויי רישום צמיגים שלא ע"פ הנחיות מת"ח(אתה מוזמן לפנות למת"ח או ליוסף נעים, יו"ר ענף צמיגאים ולברר ארת הסוגיה).

4. כל עוד אתה ניזון מדברים שנאמרים ע"י "יד-שניה" הנך מתבקש להפסיק להזין את שאר המשתמשים במידע שאינו מבוסס בכתובים.

 

אם זה לא מסתדר לך זאת לא בעיה שלי זאת עדיין האמת

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

שלום ברשותי פיאט טיפו עם ג'נטים 170.65.13

עכשיו אני רוצה לשים במקום הג'נטים האלו ג'נטים בגודל 180.60.14

 

רציתי לדעת מה הסיכונים שבדבר ואם יש בכלל?

ואם כל מה שאומריםז ה נכון צריכת דלק תגדל, אחוזי סטיה במד מהירות?

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

1. נתחיל בכך שתוכל לבצע רישום שינוי למידה המבוקשת.

2. אין כל סיכון בהח' המידה בתנאי שהיא תאושר כחוק.

3. ההבדלים בתצרוכת הדלק ובסטיית מד-האוץ הינם זניחים.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

לאשר מידת צמיג חדש עולה כסף?

במדינה הזאת הכל עולה כסף :)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
במדינה הזאת הכל עולה כסף :)

יש לך מושג כמה עולה אישור כזה?

אני יכול לאשר את זה מתי שאני לוקח את הרכב לעבור טסט?

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

את אישור הרישום אתה יכול לבצע במכוני הרישוי(משרד הרישוי כבר לא מתעסק בכך).

אתה יכול להמתין לטסט אך הנך מסתכן בקבלת דו"ח/הורדה מהכביש/אי כיסוי ביטוחי מאחר והנך נוהג ברכב שאינו תואם את האמור ברשיונו.

עלות הרישום כ-20 ש"ח(שמעתי שבעפולה גובים כפול).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

מה אפשר לשים על פיאסטה 2002? (לא נמצא בחיפוש כאן)

בעיקרון אני רוצה כמה שיותר רוחב (לא קוטר) ג'אנט וצמיג.

 

תודה מראש.

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם

מה המידה המקסימאלית לסובארו לאונה, לפי ספרות יצרן ,בחו"ל שיווקו אותם גם עם 195, למה פה רק עד 175?

 

האם ישנה איזושהיא צורה לאשר מידה מעבר ל 175 ברכב הזה?

 

תודה.

פורסם
את אישור הרישום אתה יכול לבצע במכוני הרישוי(משרד הרישוי כבר לא מתעסק בכך).

אתה יכול להמתין לטסט אך הנך מסתכן בקבלת דו"ח/הורדה מהכביש/אי כיסוי ביטוחי מאחר והנך נוהג ברכב שאינו תואם את האמור ברשיונו.

עלות הרישום כ-20 ש"ח(שמעתי שבעפולה גובים כפול).

תודה.

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם
מה אפשר לשים על פיאסטה 2002? (לא נמצא בחיפוש כאן)

בעיקרון אני רוצה כמה שיותר רוחב (לא קוטר) ג'אנט וצמיג.

 

תודה מראש.

1. 165/70R13 חישוק 5X13

2. 175/65R14 חישוק 5.5X14

3. 185/55R14 חישוק 5.5X14

4. 195/50R15

מה המידה המקסימאלית לסובארו לאונה, לפי ספרות יצרן ,בחו"ל שיווקו אותם גם עם 195, למה פה רק עד 175?
אפשר 185/70R13 חישוק 5X13

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...