אם האשכול עדיין בתוקף...
אז ככה, אני מסכים עם הבחור שהוסיף את הסיטרואן וחושב שכדאי אפילו להוסיף פורד אסקורט CLX
שמכילה את כריות האויר המבוקשות והיא בכלל מכונית אמינה וזולה
לגבי הקרייזלר נאון, אני לא יכול לחלוק רק על חלק ממה שאומר OferClio95
אבל אם להתייחס ישירות למה שהוא אומר אני לא מסכים בגדול
אם נלך הפוך, אוטומט זה הדבר היחיד שלא יגמור לך את הרגל בכבישי המדינה ה***** הזאת
והנהג הישראלי הוא בדיוק זה שצריך אוטומט, הנהג הלא טיפוסי הוא הוא זה שצריך גיר רגיל. (לא טעות, פעמיים הוא)
בעיות כרוניות ומזגן הן מיתוס. מזגן ניתן לסדר באופן חד פעמי וסופי!
לגבי בעיות מחשב אין לי תגובה מאחר שלא נתקלתי בתופעה בנאון מעולם אך מאידך, הנסיון שלי עם נאון היה קצר ומתוק
זה כן נכון שיש נטיה שכזאת לבעיות צבע וכאלה לנאון (וגם לפורד אסקורט) אבל ניתן למצוא היום הרבה מהנאונים שכבר נצבעו מחדש או שפשוט נשמרו יחסית טוב ואין בעיות בצבע
לסיכום: אם חבר שלך לא סוחר רכב ומחפש רכב שישרת אותו נאמנה במשך ה3 או 5 או יותר שנים הקרובות הוא בהחלט יכול להתחיל בחיפושיו אחרי הנאון (רק שיוודא שהוא לוקח את ה LE*)
(אגב.. גם אם יש אפשרות שחברך יחליט להכנס לעניין שיפורי הרכב הנאון הוא בהחלט רכב לסצנה הזאת )
ואגב... הבחור לו המלצת לשתות כוס מים קרים לא דיבר על הנאון (שים לב דיהטסו )
הפואנטה שלו היא שזה מתחיל להשמע קצת ילדותי (או שכך אני מבין את זה- אני לא מכיר את הבחור)
בכל מקרה אני לא אהבתי שאתה אמרת שאתה בחיים לא תקנה נאון
זה אחלה של אחלה של רכב פשוט בארץ לא קולטים את זה...
בארה"ב יש מלא כאלה משופרות לא פחות מפיג'ו 206 משופרות ומאקורה משופרות זה רכב מעולה בבסיסו אבל אני אסלח לך חח