Jump to content

Balistic

  • הודעות

    11
  • כאן מאז:

הנקודות של Balistic

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. shellcase אחי... אני שם לב איך ההגיון שלך עובד ואני מבין אותך גם בקטע של המלווה וגם בקטע של טסטים והכל. אבל... אתה חייב להבין שלכל דבר יש צד נוסף, לדוגמא, במקרה של טסטים , אמרת : למה לא ?? אם באנגליה שבה הנהגים הרבה הרבה יותר מתורבתים מפה אתה לא מחוייב לעשות ולו שיעור אחד של נהיגה נתון תאונות הדרכים לשנה דומה ואף נמוך משלנו אני לא חושב שיש הבדל (מה שכן יש אצלם מעיין רשיון ביניים שמאפשר לך לנהוג עם אבא שלך לצידך או משהו דומה וכך אתה "לומד" ) ואגב כן יש את זה באנגליה - אבל במקביל יש גם בתי ספר לנהיגה (גרתי שם מספיק כדי לדעת) הפואנטה היא שמה שמורה לנהיגה מלמד אותך מיועד אך ורק לעבור טסט וזה לכשעצמו דבר מטומטם עד העצם כי רוב מה שמלמדים אותך יוביל אותך לתאונה כבר בשבוע הראשון שלך (כמה פעמים קיללת את האמאמא של רכב ללימוד נהיגה על הכביש? ) אני אפילו לא רוצה להתחיל לדבר על מה שלא בסדר בזה אבל ברמת העיקרון אתה לא רואה פה אף תלמיד בבי"ס לנהיגה שנוסע 120 קמ"ש (במגרש מיוחד שמיועד לזה ) ולומר שליטה ברכב או עובר קורס במגרש החלקה ... אף לא אחד! הם נוסעים על 45 קמ"ש וכך הם נוהגים גם בטסט ואז יוצאים לכביש ועושים תאונות רק מהבהלה (טוב זה באמת נשמע כאילו אני חושב על נשים כשאני כותב את זה אבל זה קורה גם עם צעירים ושאר נהגים חדשים) במקום לתקן את הבסיס של הנהיגה הדפוקה בארץ (שהבסיס הוא ללא ספק שיעורי הנהיגה) מתקינים חוקים וכל מני הגבלות על הנהג שבמקום לעזור לו לחזור הביתה חי זה רק עוזר לרפד את אוצר המדינה בגלל דוחות מפגרים והדור הבא של נהגים יוצא בדיוק אותו דבר אם לא יותר גרוע תאונות הרי ייקרו , אין להמנע מזה, אחרי הכל כולנו בני אנוש ונידונים לטעויות ואם זה היום שלך לעשות תאונה אתה תעשה תאונה אבל עדיף להגיע הביתה בלי להיות עצבני על הבנ**נה שחתך אותך 50 מטר לפני שהגעת הביתה זאת תרבות נהיגה
  2. קודם כל יש בי"ס כזה , יותר נכון היה. של חיל תובלה אי שם בדרום לא רחוק מבסיס סיירים (הבסיס בו אני שירתתי) שנית הוא גם קצין בטיחות וגם אחראי על כל הקטע הזה של שינויי מבנה של רכבים שנעשים במכון פה בלוד (אין לי מושג איך מכנים את זה) אם זה מותר או אסור זה לא עניין שלי אבל זאת עדיין עובדה אם זה לא מסתדר לך זאת לא בעיה שלי זאת עדיין האמת
  3. אז תבדוק את זה טוב טוב עם מישהו שמבין בעניין כי זה שממנו ביקשתי הסבר הוא לא סתם בוחן הוא קליבר רציני (אם אתה מכיר את השם שלמה ציוני) (ולגבי מי שתוהה - כי אותי זה היה אוכל חחח, שלמה ציוני פתח וניהל בעבר בי"ס לבוחנים בהיותו בשירות קבע בצבא, והיום מתעסק בנושא במכון הרישוי בלוד.. ועוד כמה דברים במגזר הפרטי)
  4. קנית חדש מהחברה ? או יד ראשונה או משהו כזה ? (כי ב 95 רק התחילה לצאת מהדורת ה LE שהיא הרבה הרבה יותר טובה ואמינה)
  5. חצי נכון. זה שזה לוקח יום או יומיים זה דבר אחד זה שהם לא הזיזו את התחת השמן שלהם לדון בעניין כבר משנה שעברה זה משהוא קצת יותר מציאותי וכואב. ההחלטה כבר מזמן אמורה הייתה להתבצע, אבל כמו כל דבר בארץ, נדחתה לטובת דברים מפגרים אחרים ופחותי חשיבות. ו MustardMan32 זה שאתה חושב שאני טועה זה דבר אחד אבל לדבר שטויות ? אין טעם שאכתוב את מה שיש לי לומר כי פליקס כבר ענה לך ואין טעם לחזור על זה אבל תחשוב על זה ככה... (אני מניח ש 32 מייצג את הגיל שלך) אז תחשוב על הורייך או אחים גדולים אם יש לך שנוהגים, הם בטח נהגים טובים נכון ? אבל להם לא היה נהג מלווה ... ואם הם לא נהגים טובים, היית רוצה שהם יהיו נהגים מלווים שלך ?? ויילמדו אותך להיות נהג גרוע כמותם. נו באמת ..
  6. אם האשכול עדיין בתוקף... אז ככה, אני מסכים עם הבחור שהוסיף את הסיטרואן וחושב שכדאי אפילו להוסיף פורד אסקורט CLX שמכילה את כריות האויר המבוקשות והיא בכלל מכונית אמינה וזולה לגבי הקרייזלר נאון, אני לא יכול לחלוק רק על חלק ממה שאומר OferClio95 אבל אם להתייחס ישירות למה שהוא אומר אני לא מסכים בגדול אם נלך הפוך, אוטומט זה הדבר היחיד שלא יגמור לך את הרגל בכבישי המדינה ה***** הזאת והנהג הישראלי הוא בדיוק זה שצריך אוטומט, הנהג הלא טיפוסי הוא הוא זה שצריך גיר רגיל. (לא טעות, פעמיים הוא) בעיות כרוניות ומזגן הן מיתוס. מזגן ניתן לסדר באופן חד פעמי וסופי! לגבי בעיות מחשב אין לי תגובה מאחר שלא נתקלתי בתופעה בנאון מעולם אך מאידך, הנסיון שלי עם נאון היה קצר ומתוק זה כן נכון שיש נטיה שכזאת לבעיות צבע וכאלה לנאון (וגם לפורד אסקורט) אבל ניתן למצוא היום הרבה מהנאונים שכבר נצבעו מחדש או שפשוט נשמרו יחסית טוב ואין בעיות בצבע לסיכום: אם חבר שלך לא סוחר רכב ומחפש רכב שישרת אותו נאמנה במשך ה3 או 5 או יותר שנים הקרובות הוא בהחלט יכול להתחיל בחיפושיו אחרי הנאון (רק שיוודא שהוא לוקח את ה LE*) (אגב.. גם אם יש אפשרות שחברך יחליט להכנס לעניין שיפורי הרכב הנאון הוא בהחלט רכב לסצנה הזאת ) ואגב... הבחור לו המלצת לשתות כוס מים קרים לא דיבר על הנאון (שים לב דיהטסו ) הפואנטה שלו היא שזה מתחיל להשמע קצת ילדותי (או שכך אני מבין את זה- אני לא מכיר את הבחור) בכל מקרה אני לא אהבתי שאתה אמרת שאתה בחיים לא תקנה נאון זה אחלה של אחלה של רכב פשוט בארץ לא קולטים את זה... בארה"ב יש מלא כאלה משופרות לא פחות מפיג'ו 206 משופרות ומאקורה משופרות זה רכב מעולה בבסיסו אבל אני אסלח לך חח
  7. אני לא מתכוון למשוך את הדיון לכיוון הזה אבל... מה זה אומר ? אדם אחד הוא לא אינדיקציה . גם אם הוא היה בעליה של קרייזלר נאון אגב... התכוונתי להוסיף שניתן גם למצוא מיצובישי סופר לנסר במחירים שאתה מבקש שלמרות היותו בעל גיר אוטומטי זהו רכב נפלא!
  8. אז אני הולך לזרוק לך כדור מסובב אמנם אני בדיעה שאין רכב נוח כמו רכב צרפתי (אבל יש משהו במה שאמרו לך לגבי האמינות של כזה רכב) אני דווקא חושב שאתה בהחלט יכול להפנות את החשיבה שלך לרכב אמריקאי משהו בסגנון של קרייזלר נאון שניתן למצוא אפילו ב 18 אלף ש"ח ומבחינת אמינות, נוחות (לא צרפתי אמנם אבל אין מה לזלזל) ביקורים במוסך וכאלה אתה יכול לסמוך עליו בעיניים עצומות (אחרי הכל זה דודג') המנוע הוא מנוע 2.0 אבל אי אפשר להגיד שהוא זולל דלק, הוא בהחלט סביר! התאוצה שלו לא תשאיר אותך מאוכזב אבל החסרונות היחידים שלו היא שהוא לא קומפקטי ולא ידני אגב, באותה נשימה ניתן גם להזכיר את הסרטוגה של קרייזלר: נוחה כמו סלון וניתן למצוא במחירים אף יותר נמוכים אבל חולק את אותם חסרונות של הנאון אם אתה כבר יותר מתעניין והגודל לא באמת חשוב לך (אחרי הכל הקסנטיה לא מי יודע מה קטנה יותר) אתה גם יכול לחפש לך פונטיאק וכאלה . כמובן שיהיו פה חבר'ה שמיד יסננו שרכבים אלה זוללי דלק אבל זה לא כ"כ נכון (במיוחד אם רוב הנסיעות שלך בין-עירוניות) ואיך שלא תסתכל על זה אלה רכבים יותר אמינים וחזקים (אם כזה דבר חשוב לך) מהרבה צרפתיות וזה באמת כואב לי להודות וגם יש יותר סיכויים למצוא אחד כזה שמור ולא "קרוע"
  9. אני מתנצל מראש אם מישהו כבר כתב את זה ולא שמתי לב... אבל, הערה קטנה : הרי לכל רכב יש מידת צמיג ייעודית שמגיעה כהוראת יצרן, והדיעה היא שזוהיא המידה האידיאלית לרכב (ע"פ היצרן וכל גאוני משרד הרישוי) באם אנו מעוניינים להגדיל\להקטין את מידת הצמיג ניתן להגדיל או להקטין במידה אחת (בלבד)ללא שום צורך באישורים. מעל מידה אחת חובה לקבל אישור שיצביע כל כך בתעודת הרישוי של הרכב אני מקווה שזה יכול לענות על השאלה שלך tsahivi ואני מצטער על שאני חולק על דברייך Kompy פשוט אני עובד כל היום עם מכון טסטים ואני יודע שההנחייה היא שמידה אחת היא עדיין התחום שהיצרן מרשה למרות שזה לא ממש כתוב ואף בוחן לא יסתכל על זה (בעקרון, היצרן מוציא רכב עם 3 "מידות אידיאליות" הנבחרת בתור ברירת מחדל היא האמצעית לכן אין בעיה עם זה) נערך...
  10. קודם כל שלום לכולם אני הבחור החדש אם תתעמקו טוב בסרטון אתם תוכלו להבין בעצמכם החוק הזה הוא חארטה אחת גדולה 1. זה שמלווה את הנהג הצעיר לא נוהג יותר טוב ממנו (ודי בטוח שהוא חרא של נהג - אחד שנוסע או בין הנתיבים או על השמאלי ועל 60 ואו ואו ואו... ) 2. זה שמספר התאונות ירד מ 200 ל 50 זה דבר שטות כי במקום שהנהגים הצעירים הללו יהיו חלק מהתאונה קורה הרבה שהם הגורם לתאונה אבל בגלל שאינם מעורבים בה בעצמם הסטטיסטיקה כאילו עובדת לטובת החוק אבל אם תשימו לב טוב הסטטיסטיקה הכללית של תאונות לא השתפרה כלל אלה היא גרועה יותר (עם יוצא מהכלל .. פחות תאונות מדווחות לחברות הביטוח) (מה שאני מתכוון לגבי "אינם מעורבים בתאונה" זה שהם יכולים לחתוך אותך ולהכניס אותך בקיר או ברכב חונה וגם אם רשמת את מספר הרכב אתה לא יכול לעשות עם זה כלום*) לכן אין בזה שום דבר מועיל
×
×
  • תוכן חדש...