Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 746 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

יש ברשותי רנו 19 1400 שנת 93

מה היא המידת הצמיגים המקסימלית שניתן לשים?

ומה היא המידה הכי מומלצת מבחינת יציבות וצריכת דלק?

פורסם

רנו 19 91-96:

מידה מירבית - 195/50R15 חישוק 6.5"

לתצרוכת דלק - 145R13.

לאחיזה - המידה שמירבית שרשומה לעיל.

פשרת ביניים - 175/65R14 חישוק 5.5".

אם ברכב לא מורכב ה"כ יש לשקול להשאר עם הצמיגים המקוריים שהם הפשרה הטובה ביותר בדר"כ.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

איזה צמיגים הכי רחבים אני יכול לשים לג'יפ רינג'-רובר 93' ? (נוסע גם בשטח קשה)

כרגע 205/80/16R ראיתי כבר אחד עם 280+- השאלה אם בשטח הצמיג לא יגע לי בשילדה ?!?

איך אני יכול לבדוק לפני הקנייה ?

תודה מראש, דין.

פורסם
רנו 19 91-96:

מידה מירבית - 195/50R15 חישוק 6.5"

לתצרוכת דלק - 145R13.

לאחיזה - המידה שמירבית שרשומה לעיל.

פשרת ביניים - 175/65R14 חישוק 5.5".

אם ברכב לא מורכב ה"כ יש לשקול להשאר עם הצמיגים המקוריים שהם הפשרה הטובה ביותר בדר"כ.

 

 

תודה רבה על התשובה

אין לי הגה כוח אז כנראה אני באמת ישאר במידה המקורית

פורסם

שלום לכולם
:-P
עזרו לי בבקשה: האם אני אוכל לאשר צמיגים בגודל 195:55:15 למזדה לנטיס 98 סאדן בתודה מראש

פורסם

לילה טוב לכולם, היתי היום במכון רישוי ליד "נאפיס" בחיפה ביררתי בקשר לגודל שמותר להרכיב על סופר לנסר 97 GLI מנוע 1.6, שאלתי את הפקידה שאחראית לשינויים ברכב אם אני יכול להרכיב 185/60 R14. היא בדקה ב"נתוני מערכת" (כמו שהיא אמרה) וקיבלתי תשובה הכי מפגרת לפי הגיון 185/70 R14, רציתי לדעת מחברי הפורום האם זה הגיוני? הרי המד מהירות יזייף בכשמונה קמ"ש.

ועוד שאלה, כרגע אני אם 185/65 R14 האם אני עובר טסט בלי אישור? (דרך אגב זה מזייף בכארבע קמ"ש, והתצרוכת דלק ירדה)

<-- זה היעד :evil:

פורסם

המידע שנמסר לך משוייך ללאנסר קומבי(דגם הסטיישן) ולא לדגם הסדאן.

לדגם הסדאן אין אישור לשינוי מידות צמיגים.

רכבך יצלח את הטסט רק במידה והבוחן לא יבחין בשינוי המידה שקיימת ברכבך.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אהלן כולם,

יש ברשותי 206 שנת 2000 מנוע 1.6

רציתי לדעת אם אפשרי לשנות את מידת הצמיגים למידת הצמיגים של ה- 206 1.6 החדשות יותר, יש להן צמיגים רחבים יותר ואם אפשרי איך עושים את זה?

 

תודה רבה

רנו טווינגו - קטנה ירוקה ועצבנית !

פורסם

קראת את השרשור או בצעת בו חיפוש?

וזה לא עזר?

 

המידות אצלי זה 195-55-15 זה מספיק בשבילך או שאתה רוצה יותר?

כי מי שמשקיע, שוקע....

פורסם

השאלה אם אני עובר עם המידה כמו שיש אצלך טסט?

ואם כן מה אני צריך לשנות בדרך לטסט?

איזה מודל ה 206 שלך?

רנו טווינגו - קטנה ירוקה ועצבנית !

פורסם

מידות אפשריות ל-206 3/5 דל' (98-06):

 

1. 185/55R15 חישוק 6"

2. 205/45R16 חישוק 6.5"

 

לאשור מידות חליפיות ערוך חיפוש בשרשור זה, כל המידע נמצא פה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
לא הבנתי אותך כל כך

זאת אומרת שאפשר לשים לפולו 97 אפילו גאנט 15 אינץ??

המקורי שלו הוא 13 אינץ אז איך יכנס שמה 15 אינץ?

 

יש לי שאלה אליך

מישהו רוצה למכור לי גאנטים עם צמיגים שיושבים כרגע על פגו 106 דגם XSI

הגאנטים במידה 175/60/14

האם הם יתאימו לפולו 97 שלי?

פורסם

לא יתאים.

 

מרווח הברגים שונה בין הפיג'ו לזה של הפולו.

 

מרווח ברגים של פיג'ו 3 ברגים - 4X98

מרווח ברגים של פיג'ו 4 ברגים - 4X108

מרווח ברגים של פולו - 4X100

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...