Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 746 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אפשר להרכיב 195/65/14

בגולף דור 2 (85)?

לא.

המידה היחידה ב-14" היא 185/60R14 עם חישוק 6"

קיימות מידות אחרות ב-15"

1. 185/55R15

2. 195/60R15

3. 205/50R15

כולן עם חישוק 6"

 

שלום,

יש לי 106 XR 1.1 דור ראשון.

מידת הצמיגים קיום אצלי הוא : 145\75\13

עדיף גם לעלות ל 14.

תודה

ראשית, המידה שלך הינה 145/70R13

מידות אחרות ב-13"

1. 155/70R13

2. 165/65R13

חישוק 5"(שלך 4.5").

ב-14" מותר 175/60R14 חישוק 5.5".

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
פולו 95-02

 

1. 185/55R14 חישוק 6"

2. 195/45R15 חישוק 6"

 

שאלה אחרונה אני פשוט עובד לפני קניה

האם מתאים לי 175/70/13

??

חתימה עד שלוש שורות.

פורסם
שאלה אחרונה אני פשוט עובד לפני קניה

האם מתאים לי 175/70/13

??

לא.

לפולו בשנתון שלך מותר 175/65R13 חישוק 5.5".

 

תודה,

האם מידה 15 יאשרו ? או שזה כבר לא ?

ל-106 דור 1 אין מידות ב-15"

 

יש לי הונדה סיוויק קופה שנת 94

אני יכול לשנות לה תג'נט והצמיגים ל: 15.50.195

???

לא.

תוכל לאשר 195/55R15 חישוק 5.5".

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

מיני קופר 02':

1. 175/65R15 חישוק 5.5"

2. 175/60R16 חישוק 5.5"

3. 195/55R16 חישוק 6.5"

4. 205/45R17 חישוק 7"

 

BMW קומפקט 95'(E36):

1. 185/65R15 חישוק 6"

2. 205/60R15 חישוק 6.5-7"

3. 225/50ZR16 חישוק 7"

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

היי עמית

 

יש לי וולוו 121 שנת 1960 ורציתי לשים לה צמיגים רחבים.המידה של הצמיגים היום היא 15\165 רציתי לדעת מהי המידה המקסימלית שאני יכול לשים.

---------------------------------------------------------

אלפארומאו ג'וליה 1973,וולוו 122 66,טנדר בריסקה 66,

אופנוע BMW R50

אליעד.

פורסם

אין ברשותי מידות חליפיות לרכבים ישנים(גם לא במקום העבודה).

מידות לרכבך תוכל לאשר רק דרך חגאי אסף במח' התקינה של רשות הרישוי.

אם יש ברשותך מדריך/ספר הוראות(Manual) ובו מידות חליפיות, תוכל לאשר כל מידה שרשומה בו.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

קודם כל תודה לעמית שהנחה אותי בגדלים שמותרים

החלפתי את ה13 ב - 14/60/185

כמו שציינת שמותר (גולף 85)

היום הלכתי למכון הדרום (טסטים ורישוי) להעביר רישמית בניירות את המידה החדשה

רב הבוחנים פתח את הספר ולא מצא בכלל את הרכב שלי אלא גולף משנת 91 ומעלה.

הוא הציע לי ללכת לצ'מפיון מחלקה טכנית (רחוב הלח"י) ולהשיג מהם אישור

חוץ מכול הבאלגן שלהפסיד יום עבודה וללכת ולחזור יש מכון רישוי אחר שמעודכן במידות שמורשות לי שאוכל לאשר שם בקלות?

ועוד פעם תודה!

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

אהלן ברשותי סופר לנסר,

עכשיו רציתי לשאול, מהי המידה של החתך הכי קטן שאני יכול לרדת אליו, מבלי שיהיה לי צורך בפרוצדורה נוספת של אישורים במשרד הרישוי?

כי ממש לא בא לי לבקר את עמדה 1 של חולון!

 

כרגע המידה שלי היא 175/75/13, אז מהו החתך הכי נמוך שאני יכולל רדת אליו?

והאם העלאת מידת החישוק נגיד במידה אחת תדרוש ממני אישור של משרד הרישוי? או שאני יכול לגשת לטסט מבלי אישורים נוספים?

 

תודה מראש

משה.

חתימה עד שלוש שורות. כולל שורות רווח.

פורסם
אהלן ברשותי סופר לנסר,

עכשיו רציתי לשאול, מהי המידה של החתך הכי קטן שאני יכול לרדת אליו, מבלי שיהיה לי צורך בפרוצדורה נוספת של אישורים במשרד הרישוי?

כי ממש לא בא לי לבקר את עמדה 1 של חולון!

 

כרגע המידה שלי היא 175/75/13, אז מהו החתך הכי נמוך שאני יכולל רדת אליו?

והאם העלאת מידת החישוק נגיד במידה אחת תדרוש ממני אישור של משרד הרישוי? או שאני יכול לגשת לטסט מבלי אישורים נוספים?

 

תודה מראש

משה.

18/60R14, בכל מכון רישוי תוכל לקבל אישור למידה זו.

 

קודם כל תודה לעמית שהנחה אותי בגדלים שמותרים

החלפתי את ה13 ב - 14/60/185

כמו שציינת שמותר (גולף 85)

היום הלכתי למכון הדרום (טסטים ורישוי) להעביר רישמית בניירות את המידה החדשה

רב הבוחנים פתח את הספר ולא מצא בכלל את הרכב שלי אלא גולף משנת 91 ומעלה.

הוא הציע לי ללכת לצ'מפיון מחלקה טכנית (רחוב הלח"י) ולהשיג מהם אישור

חוץ מכול הבאלגן שלהפסיד יום עבודה וללכת ולחזור יש מכון רישוי אחר שמעודכן במידות שמורשות לי שאוכל לאשר שם בקלות?

ועוד פעם תודה!

תגיע אלי למכון(קומפיוטסט ראשל"צ, א.ת. ישן).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

שלום,איזה מידות אני יוכל להרכיב על קאיה סורנטו טורבו דיזל 2.5 שנת 2003 ?

יש לי 16' עכשיו.

תודה:wink:

מנהל מועדון PCR

 

אדיר.

פורסם

המון תודה לעמית!

היום קפצתי אליו (בטיל מפ"ת) לאשר את הג'אנטים במידה החדשה (14)

בחור נהדר שטיפל בי מהר ובמקום הוציאו לי אישור לגודל החדש וברשיון הבא (טסט) שיבוא זה יהיה כבר בפנים

המון תודה עמית - חסכת לי המון כאב ראש!

נפגש ב15 אינטש :mm_wink:

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם
שלום,איזה מידות אני יוכל להרכיב על קאיה סורנטו טורבו דיזל 2.5 שנת 2003 ?

יש לי 16' עכשיו.

תודה:wink:

שתי מידות יש לרכבך:

1. 225/75R16

2. 245/70R16

שניהם עם חישוק 7".

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...