Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1942 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

לא יודע אם זה קשור לכאן אבל אנסה בכל זאת.

מישהו מכיר ספריי rainx לשמשה? מתלבט האם לקנות.

מי שמכיר - האם זה עובד? הורס את השמשה? לכמה זמן תקף עד שמפסיק לעבוד? חייב לשים באופן קבוע פעם בx זמן אם שמתי פעם אחת? אפשר לשים בחלונות ובמראות? ניתן להסרה?

תודה.

פורסם

אהלן, יש להם מוצרים טובים, לאיזה מהם אתה מתכוון?

יש להם דוחה מים, דוחה אדים וניקוי חלונות משולב עם דחיית מים.

פורסם

כן, מלבד לשני אלה יש עוד מוצרים לחלונות, לדוגמה חומר שדוחה אדים וחומר מנקה חלונות משולב דוחה מים.

אני אישית השתמשתי בעבר (עד שנגמר לי) בחומר ניקוי משולב והייתי מרוצה.

לדעתי ההבדל בין שני המוצרים ששלחת זה שאחד הוא ספריי והשני מגבונים.

פורסם

שלום

החומר מצויין לדחיית גשם בנסיעה,

החומר הראשון מגיע בבקבוקון של 207 מ"ל, והשני במיכל של 475 מ"ל.

הוא מחזיק 3 שבועות,

ואחר כך צריך לחדש אותו שוב על החלונות.

במראות זה לא נותן לך כלום, כי זה מבוסס על הרוח שבאה נגד הרכב והיא מעיפה את המים מהחלונות מקדימה.

לחומר יש ריח של אלכוהול, והוא קל ליישום.

פורסם
לפני 6 שעות, reloop כתב:

כן, מלבד לשני אלה יש עוד מוצרים לחלונות, לדוגמה חומר שדוחה אדים וחומר מנקה חלונות משולב דוחה מים.

אני אישית השתמשתי בעבר (עד שנגמר לי) בחומר ניקוי משולב והייתי מרוצה.

לדעתי ההבדל בין שני המוצרים ששלחת זה שאחד הוא ספריי והשני מגבונים.

תודה.

לפני 6 שעות, yogev20 כתב:

כל אוטם צבע או QD בזמן ניגוב הרכב, עושה את אותה פעולה. 

פחות מבין בזה.

לפני 4 שעות, avi60769 כתב:

שלום

החומר מצויין לדחיית גשם בנסיעה,

החומר הראשון מגיע בבקבוקון של 207 מ"ל, והשני במיכל של 475 מ"ל.

הוא מחזיק 3 שבועות,

ואחר כך צריך לחדש אותו שוב על החלונות.

במראות זה לא נותן לך כלום, כי זה מבוסס על הרוח שבאה נגד הרכב והיא מעיפה את המים מהחלונות מקדימה.

לחומר יש ריח של אלכוהול, והוא קל ליישום.

כמה מ"ל לדעתך יספיק לחורף הזה?

רגע אז אני מבין שאפשר לשים על השמשות (קדימה ואחורה אך לא בטוח יעיל מאחורה) וגם על החלונות של הדלתות נכון?

וכל 3 שבועות למרוח מחדש את החומר גם אם לא היה גשם?

יש לך רעיון מה לעשות עם המראות או שאין איתן מה לעשות?

תודה רבה.

פורסם

ערב טוב

החומר מספיק לכמה שנים במיכל הקטן.

אם אין גשם ואתה לא מנקה את השמשות עם חומר ניקוי או מגבי  הרכב,

אין סיבה לחדש את היישום על הזכוכיות שוב פעם,

זה לפי הצורך, 3 שבועות בתקופת חורף גשום.

פורסם

מרחתי לא מזמן RELOAD על השמשה הקדמית, היה ניתן לראות בגשם אפקט ברור של דחיית מים שהקל קצת על עבודת המגבים, אבל כן היה צורך להפעיל אותם בניגוד למצויין בפרסומות לחלק מהמוצרים הנ"ל.

פורסם

rainx עושה עבודה טובה ולא צריך מגבים כל עוד נוסעים במהירות מעל 30 קמ"ש, אבל לי אישית אין כח ליישם אותו כל כמה שבועות אז משתמש במגבים טובים וזהו.

 

איפה שכן מצאתי אותו יעיל ׁ(כי אין מגבים) זה בקסדה. בגשם זה מציל.

פורסם

מחזק את מה שנאמר מעלי , עובד טוב בגשם ועם הכנה נכונה של השמשה מחזיק די הרבה זמן.

קל ליישם מאוד.

אני שם אותו על שמשה קדמית חלונות קדמיים ומראות , ככה המים עפים בנסיעה מהירה ואפשר להסתכל במראות בצורה טובה יחסית. 

-I'd rather loose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car, is your story, so don't let someone else write the book. -Moog 

 

×
×
  • תוכן חדש...