Jump to content

carlight

  • פרסום הודעות

    194
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

4 נייטרלי

אודות carlight

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. מעדכן שהצמיג בפנים היה בסדר, אין לצמיג בליטות. הצמיג הוחלף לגאנט החלופי (גודל מקורי) אחרי שהתווכחתי, נסיעה של 20 דקות עברה בשקט הגעתי לכיוון הבית ופתאום שוב יש רעש. עצות? הציעו לי להצליב גלגלים אחוריים לקדימה וקדמיים לאחורה בהצלבה.
  2. הבנתי, מחר או בתחילת השבוע אני אקפוץ לפנצרייה ואעדכן בהמשך. תודה.
  3. אתה מתכוון להחליף קדימה לאחורה ואחורה לקדימה בשני הצדדים? לא בטוח אם שמת לב אבל חשוב לציין שמתי שנסעתי בלילה והצמיגים היו קרים לא היה רעש (נסיעה של 10-15 דק). יש סיכוי שאראה את זה הרכב נסע עם לחץ נמוך (18psi צמיג חם) בערך 30-40 ק"מ אני משער עד ששמו לב ללחץ הנמוך. במידה ויש הצמיג פסול? אם פסול יש צורך להחליף את זוג קדמיים למרות שעברו בערך 4500 קמ? והאם זה קשור לזה שהרעש הוא רק כשהצמיג חם?
  4. כזה דבר אין לי. הכוונה שלי הייתה למה שבתמונה שמצורפת - בתמונה לא כל כך רואים אבל הצמיג יותר בולט למטה כלפי חוץ (יותר "שמן"). אגש בקרוב אבל מה אני אמור לראות בפנים? תודה.
  5. לא היה צורך להוריד את הצמיג מהחישוק כדי לסדר, כמה מכות והוא חזר להיות עגול כמו במקור (עגול באמת לא עגול עם בליטות ועקימות). מה הכוונה בליטה בצמיג? הצמיגים מקדימה אצלי תמיד נראים בולטים יותר מאצל אחרים (עד כמה שהבנתי זה כי הצמיג חתך גדול ועם דופן גמישה - קונטי אקוקונטקט6), מקדימה הרי יש את המשקל של המנוע והגיר אז הם יותר "שקועים" מהאחוריים. דבר אחד אני עדיין לא מבין, כשהצמיג קר הכל בסדר אין רעש והכל רגיל, כשהצמיג חם יש רעש אבל התפקוד עדיין רגיל. צירפתי תמונה של המכה (המכה בצד הפנימי של החישוק כלומר הצד שיושב לצד הדיסק).
  6. מעדכן שבדקתי עכשיו נסיעה בלילה ואין רעש, מה יכולה להיות הסיבה? לפני המכה גם ביום לא היה רעש. שכחתי לציין הצמיגים חדשים בני חצי שנה עברו בערך 4 אלף ק"מ בודק לחץ אוויר כל שבוע, המכה הייתה בגלגל קדמי שמאלי (נהג).
  7. אהלן, הרכב חטף מכה בגאנט (פח) ובעקבות כך ירד אוויר, קרה שהרכב נסע ככה יום וחצי יומיים (לא בידיעה וכשהתגלה היה לחץ 18psi עם צמיג חם), כשראיתי הלכתי לתקן והתברר שהגאנט התעקם מבפנים (הצד הפנימי שלו) ויישרו אותו (עשו גם איזון), יצאתי מהפנצרייה בלי לעשות כיוון פרונט והתחילו רעשים (מצורף) בפניות ימינה וכניסה לכיכרות. חזרתי עשיתי כיוון פרונט ועדיין הרעש נשאר, לטענת אחד העובדים שם זה יכול לקרות מלחץ לא נכון וכביש חם אבל הלחץ הוא אותו הלחץ שתמיד מילאתי ולא הגיוני שהכביש חם כבר שבוע. הציע לי לנסות בלילה כשקר טרם נבדק או למלא בחנקן כי הלחץ של חנקן נשאר קבוע. מה יכולה להיות הבעיה? וחשב
  8. אני אבדוק. אם אאפס את הקודים והם יחזרו כנראה שיופיע בלוח שעונים לא? החשש שלי שלא יצליחו לאתר את זה ואתקע עם נורת צ'ק אנגין וabs כי כרגע נראה שלא מאתרים. מלבד זאת - אחד הקודים הוא של חיישן קראנק והוחלף לחדש מקורי לפני פחות מחודש. אם אאפס את הקודים והם יחזרו כנראה שיופיע בלוח שעונים לא? החשש שלי שלא יצליחו לאתר את זה ואתקע עם נורת צ'ק אנגין וabs כי כרגע נראה שלא מאתרים. מלבד זאת - אחד הקודים הוא של חיישן קראנק והוחלף לחדש מקורי לפני פחות מחודש. לגבי המדחס - בחור אחד במקום אחר שהייתי בו ניתק את הקונקטור של המדחס וכשהפעלתי מזגן עם המדחס (הלא מחובר) הסלד שיחק אבל לא התכב
  9. לצערי אין מי שיתרגם לי, מרפרוף בסרטון לא הבנתי מה הקשר למזגן הרי הוא לא הדליק מזגן ברכב. תודה.
  10. מפוח ללא מזגן הכל תקין בכל העוצמות, מבין ממך שכדאי לפתוח שם את ה"גלגלת" של העוצמה ולראות שלא התלכלך/משהו רופף?
  11. הייתי כבר אצל 5-6 בעלי מקצוע שונים כש3 מהם מהבכירים בעיר, כל מה שהציעו זה ניקוי מצערת/החלפת חיישן קראנק/להחליף פלאגים/פילטר אוויר/מדחס (ב2300 שקל) חוץ מזה לא ידעו מה להגיד לי, כמובן שכלום מזה לא עזר (מלבד החלפת מדחס שלא ניסיתי). בקרוב אתפנה לגשת למוסך יבואן בתקווה שהם יצליחו.
  12. יש תקלה (אחרת היה מצב תקין תמיד) אבל אין חיווי של מה ומאיפה...
  13. לפני פחות מחודשיים החלפתי, הבעיה הייתה גם לפני. חיישן maf לא ניקיתי מחשש שיהרס. פורקה ונוקתה, אין שום תקלה בלוח שעונים הסורק הביתי שלי כנראה מזייף כי בבדיקות שעשו לרכב עם מחשב מקצועי לא היה כלום.
  14. אצלי קורה רק אם המזגן על עוצמה 1 או 2, 3 ו-4 תקין. אורות וצרכני חשמל נוספים בלי מזגן (או עם מזגן על 3/4) הכל בסדר. גם אני עשיתי מה שהוא עשה ובנוסף גם החלפתי חיישן קראנק ועשו 2 בדיקות מחשב, מיואש..
×
×
  • תוכן חדש...