Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1944 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

carlight

ראשית כל אין צורך לצטט הודעה מעל.

 

לשאלתך, כל האינפורמציה כולל תמונות נמצאת כמה שורות למטה

אין שום טעם ליישם שני חומרים שעושים את אותה עבודה. יש לך rainx, תשתמש בו. 

אם אין לך עדיין, שווה לקנות את GYEON  שמעט יותר יקר. רשמים סופיים כולל עמידות, יהיו בהמשך. (לאחר שאהיה בטוח ביכולות של GYEON. 

IMG_20201214_132628.jpg

 

 

IMG_20201214_132633.jpg

פורסם

שאני אבין משהו, כל נוזל QD שאני מיישם אותו על השמשה, זה אמור להרחיק את המים?

לפני 12 שעות, Krd כתב:

מסכים, מחוץ ל qd אפשר למרוח חומר כמו reload, תוצאות מעולות.

מה זה reload?

לפני 12 שעות, Krd כתב:

מסכים, מחוץ ל qd אפשר למרוח חומר כמו reload, תוצאות מעולות.

מה זה reload?

 

אגב, יש בארץ איזה מקום שמוכר מדבקות כאלה על המראות שהן בעצם לא נרטבות והשטח על המראה נשאר יבש? ראיתי יש באיביי ובעלי, אני אקנה אבל זה די דחוף לי ולכן אם יש מקום בארץ שמוכר כאלה, זה יהיה מעולה. היה לי קשה היום לעבוד עם הגשם הבלתי פוסק הזה וקשה לראות במראות.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

היום עשיתי ניסיון4/5 למרוח GYEON למניעת אדים, לא עוזר. בבוקר כל השמשה מלאה אדים ונוזלים בשני רכבים. שוב פעם מנקה יסודי, מריחת תכשיר  (מוצר יקר) למניעת אדים בצורה יסודית שוב לא עוזר.

 

לכם זה מצליח? 

פורסם

האמת שגם אני התאכזבתי מכל האנטי פוג למינהם.

אז אני פשוט מקפיא את עצמי כל בוקר כדי להפשיר את האדים מבפנים, ומבחוץ אני מנקה את החלונות בכל בוקר.

חשבתי על לנסות את הפתרון הזה: https://www.autostore.co.il/product/כרית-ייבוש-forch-water-ex/ בתקווה שהוא יהיה יותר יעיל.

 

פורסם

לא נתקלתי באיזשהוא מוצר כזה שעובד. נראה שהכול עבודה בעיניים. וחבל, כי יש חברות מצויינות עם שם חזק ומוצר כגון זה, שלא באמת עובד כי זה חרטא, סתם מבאס. 

פורסם

בהחלט מבאס, עוד קניתי את המוצר הכי יקר. 

לא עובד. ניסיתי את כל האפשריות, מעט חומר, הרבה, מריחה ללא באפינג, עם באפינג -לא יעיל.

×
×
  • תוכן חדש...