Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 2 דקות, Liquidator כתב:

מתקין התקין לי.

כשאתה מכבה את הרכב, המצלמה נשארת דלוקה במצב חנייה או שנכבית לגמרי ולא מגיבה ללחיצה על הכפתורים שלה\אפליקציה?

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 2 דקות, FiS כתב:

כשאתה מכבה את הרכב, המצלמה נשארת דלוקה במצב חנייה או שנכבית לגמרי ולא מגיבה ללחיצה על הכפתורים שלה\אפליקציה?

שכיבתי את המנוע זה אמר "ההקלטה של מצב מצב חנייה החלה".

פורסם

בהגדרות של המצלמה תחת parking mode, מה מסומן לך שם?
יש 3 אפשרויות time-lapse, standby, nomal
בשביל שהיא תצלם צריך להגדיר time-lapse
בשביל שהיא תצלם רק כאשר היא מרגישה תזוזה של הרכב צריך להגדיר standby
ובשביל שתמשיך לצלם רגיל כמו בנסיעה - normal.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם (נערך)
בתאריך 7.11.2022 בשעה 15:10, FiS כתב:

בהגדרות של המצלמה תחת parking mode, מה מסומן לך שם?
יש 3 אפשרויות time-lapse, standby, nomal
בשביל שהיא תצלם צריך להגדיר time-lapse
בשביל שהיא תצלם רק כאשר היא מרגישה תזוזה של הרכב צריך להגדיר standby
ובשביל שתמשיך לצלם רגיל כמו בנסיעה - normal.

רשום Auto Event Detection

ורשום time lapse 1 עד מספר 10

עריכה אחרונה על ידי Liquidator
פורסם

שלום רב יש לי מצלמת רכב vioffo A129 duo שמצלמת גם בזמן חניה,קניתי בזמנו עם קופון בסביבות 400 ש"ח אני מחפש מצלמת קדימה אחורה עם סים ששולחת התראות לטלפון במקרה של פגיעה, הזמנתי מצלמת proof fr400 במחיר 1650 ש"ח אבל לאחר שראיתי סרטונים ביוטיוב , שמתי לב שלא רואים בבירור את מספרי הרכבים, ראיתי שהרזולוציה של הproof היא 1080 בלבד, המצלמה שלי מצלמת 2k, והצילומים ברורים וחדים מאוד, לכן אני מתלבט חשבתי גם על blackview מחו"ל שתעלה מחיר דומה לפרוף, אבל ללא אחריות והתקנה, יש לכם המלצה למצלמה קדימה אחורה עם כרטיס סים באיכות גבוהה עד 1600 ש"ח? תודה 

פורסם
לפני 21 שעות, Liquidator כתב:

רשום Auto Event Detection

ורשום time lapse 1 עד מספר 10

זה מספר הדקות של כל קטע צילום, זה לא קשור ליכולת המצלמה לצלם בחנייה.

לפני כשעה, gilm100 כתב:

שלום רב יש לי מצלמת רכב vioffo A129 duo שמצלמת גם בזמן חניה,קניתי בזמנו עם קופון בסביבות 400 ש"ח אני מחפש מצלמת קדימה אחורה עם סים ששולחת התראות לטלפון במקרה של פגיעה, הזמנתי מצלמת proof fr400 במחיר 1650 ש"ח אבל לאחר שראיתי סרטונים ביוטיוב , שמתי לב שלא רואים בבירור את מספרי הרכבים, ראיתי שהרזולוציה של הproof היא 1080 בלבד, המצלמה שלי מצלמת 2k, והצילומים ברורים וחדים מאוד, לכן אני מתלבט חשבתי גם על blackview מחו"ל שתעלה מחיר דומה לפרוף, אבל ללא אחריות והתקנה, יש לכם המלצה למצלמה קדימה אחורה עם כרטיס סים באיכות גבוהה עד 1600 ש"ח? תודה 

מכל המצלמות בשוק שיש להן אפשרות לחיבור סים וצפייה מרחוק, המצלמות של blackvue הכי מומלצות.

יש 2 דגמים, DR900X ו-DR750X.

אתה יכול להזמין מהאתר הרשמי שלהם, רק שים לב שהמודול LTE מתאים לתדרים בארץ.

 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני 28 דקות, FiS כתב:

זה מספר הדקות של כל קטע צילום, זה לא קשור ליכולת המצלמה לצלם בחנייה.

מכל המצלמות בשוק שיש להן אפשרות לחיבור סים וצפייה מרחוק, המצלמות של blackvue הכי מומלצות.

יש 2 דגמים, DR900X ו-DR750X.

אתה יכול להזמין מהאתר הרשמי שלהם, רק שים לב שהמודול LTE מתאים לתדרים בארץ.

 

אז איך אני בודק?

פורסם

תנסה לחבר את המצמה למחשב ולראות אם קיימים שם קטעי הצילום מהזמן שהרכב היה כבוי.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

אני מנסה להתקין מצלמה בקקטוס 2017, אך רואה שתיבת הפיוזים אצלי שונה ממה שמתואר ברשת ובספר רכב. לא מוצא פיוז עם מתח קבוע כדי לחבר את המצלמה... האם מישהו מכיר? מצרף תמונה של הפיוזים אצלי ובספר רכב... אין לי את שורת הפיוזים האופקית שיש בספר רכב, יש לי רק אחת לעומת שתיים בספר

 

 

IMG20221112172022.jpg

IMG20221112131427.jpg

פורסם

ניסית אחד מאלה F02, F06, F10, F16?

בגדול אתה יכול לנסות גם בשקעים הריקים, יכול להיות שאחד מהם מספק מתח קבוע.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

הפנוי בתמונה זה f16, לשם חיברתי את הצהוב. ממדידה יש שם מתח רק כשהסוויץ מסובב. מה שמוזר הוא שככשחיברתי את האדום ל f18 מדדתי, שם מתח של חצי וולט כשהסוויץ מחובר... 

ניסיתי גם את f10 אבל לא מדדתי, שם מתח בכלל... מוזר

פורסם
בתאריך 12.11.2022 בשעה 18:21, oleg_kra כתב:

הפנוי בתמונה זה f16, לשם חיברתי את הצהוב. ממדידה יש שם מתח רק כשהסוויץ מסובב. מה שמוזר הוא שככשחיברתי את האדום ל f18 מדדתי, שם מתח של חצי וולט כשהסוויץ מחובר... 

ניסיתי גם את f10 אבל לא מדדתי, שם מתח בכלל... מוזר

יש אולי עוד קופסת פיוזים ברכב? 
כשהייתי מתקין מצלמות אני זוכר שבפג'ו-סיטרואן יש עוד קופסת פיוזים באזור תא הכפפות.

 

לפני 41 דקות, Coro כתב:

כמה ימים לפני שמצב חנייה מרוקן לכם את המצבר?

תלוי באיזה סוג של מצב חנייה, הגדרות שונות צורכות מתח באופן שונה.

בדר"כ מדובר על שעות בודדות, במצבר חדש ותקין יכול להחזיק לילה.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני שעתיים, FiS כתב:

יש אולי עוד קופסת פיוזים ברכב? 
כשהייתי מתקין מצלמות אני זוכר שבפג'ו-סיטרואן יש עוד קופסת פיוזים באזור תא הכפפות.

לא לפי ספר הרכב.. האמת גם לא ראיתי עוד אחת, אבדוק באזור ת"א הכפפות. 

אם אחבר את 2 הכבלים (הצהוב והאדום) לפיוזים עם מתח כשהסוויץ במצב on, האם אז המצלמה תעבוד תקין (כמובן ללא מצב חניה)? 

אם מחברים רק את הצהוב המצלמה לא נדלקת

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...