Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

האם ניסית לפנות לשירות לקוחות של samsonix בנוגע לבעיה? אולי יש להם פתרון.

 

לא מכיר מצלמות שיש להן mini usb למתח וmicro למצלמה האחורית,

אבל יש את המצלמות של VIOFO שמגיעות עם mini usb, אבל המצלמה האחורית שלהם היא גם mini usb. תאלץ להחליף רק את החיווט של המצלמה האחורית שזה הרבה יותר פשוט מאשר של המצלמה הקדמית.

דו-כיווניות שלהם יש את הA129 Plus מצלמה עם איכות צילום מעולה, הרבה יותר טובה משל הsamsonix.

מובססת קבל חשמלי, רזולוציית צילום מקס’: 2560x1440p בקדמית ו-1920x1080p באחורית, זווית צילום: 140° בשתי המצלמות, תמיכה עד 256GB זיכרון ויש WIFI עם אפליקציה להעברת סרטונים מהירה לסמארטפון.


עם קופון 12DEC14 נותן הנחה של 14$, סה"כ 140.37$
https://s.click.aliexpress.com/e/_dWAn8Vx

 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני שעה, FiS כתב:

האם ניסית לפנות לשירות לקוחות של samsonix בנוגע לבעיה? אולי יש להם פתרון.

 

ניסיתי גם בטלפון וגם בווצאפ. בינתיים אין תגובה. נחכה לתחילת השבוע.

תודה על ההמלצות אבדוק את זה

 

SUBARU FORESTER SH

ALFA ROMEO 156 TS2.0

פורסם
בתאריך 15.12.2022 בשעה 15:52, roi כתב:

הי, אני רוצה להתיעץ בקשר למצלמה שמותקנת אצלי באוטו. קניתי את  האוטו עם המצלמה מסוג סמסוניקס שמחוברת אליה גם מצלמה אחורית. אתמול המסך לא נדלק ואני לא מצליח לתפעל אותה למרות שהלד האדום דולק. ניסיתי את כפתור הריסט וזה לא עזר. 

חשבתי להחליף אותה באחת חדשה, אבל לא בא לי לסלול מחדש את החיווט של המצלמה האחורית. 

האם אתם יכולים להמליץ על מצלמה שיש לה חיבור מיני USB למתח ומיקרו USB למצלמה אחורית?

 

 

 

/cdn-cgi/mirage/7b4681f696c97da2838351744ca97e28948da5cab2ff726cb070340aa6cd60fd/1280/https://carsforum.co.il/uploads/monthly_2022_12/576553279_WhatsAppImage2022-12-15at15_46_28.thumb.jpeg.0ff6f0656d9dcbc3560f2b8857e499d5.jpeg

/cdn-cgi/mirage/7b4681f696c97da2838351744ca97e28948da5cab2ff726cb070340aa6cd60fd/1280/https://carsforum.co.il/uploads/monthly_2022_12/1847272048_WhatsAppImage2022-12-15at15_46_59.thumb.jpeg.05dd9eafb56a7f61ddbf72d41c695c28.jpeg

מותג מדבקה, היה לי את המותג מדבקה הזה, מצלמות באיכות ירודה מאוד.

  • מבאס 1
פורסם

שלום לחכמי הפורום,

אז אני מחפש מצלמת רכב, קדמית אחורית. אין צורך פנימית.

המגוון רחב, המיפרטים עשירים, ואני מבולבל...

 

חשבתי להתייעץ - איזה מצלמה מומלצת?

 

הצרכים:

כמובן צילום איכותי, יום ולילה, וזוית רחבה.

תחילת הקלטה אוטומטית (הנעה או תזוזה) - חובה (עצלן, למי יש כח ללחוץ על כפתורים?...)

צילום בזמן חנייה - ברור.

שמירה אוטומטית של קבצים שתיעדו פגיעות (חיישן שמזהה פגיעות ומסמן את הקובץ בו יש תיעוד של אותו הרגע ככזה שלא יידרס כשייגמר הזיכרון) - גם חובה. הדבר נכון כפליים לצילום בזמן חניה.

עמידות לחום ולקיץ הישראלי (מה לעשות? חם פה...)

אמינות - קריטי. לא בא לי מצלמה שמצלמת כמו סרטים של שפילברג אבל כל שבועיים צריכה מוסך.

 

ממש לא חובה, ובבחינת "nice to have":

WiFi - מה אכפת לי לחבר פעם בחודש חודשיים לטלפון אם יש עדכונים?

GPS - די, כולם עוקבים אחרי, אני צריך שגם המצלמה?

(אם אני טועה לגבי wifi ו-gps, ויש בהם שימוש שלא חשבתי עליו - אשמח להארות).

 

לא צריך:

סיוע ברוורס וסיוע לנהג (סגנון מובילאיי) - יש לי מובנה ברכב.

 

זהו, פחות או יותר (אה, התקציב - נדיב)

 

יש כיוון להמלצה?

 

תודה מראש!

 

(אני מקווה שאני בפורום המתאים. אם לא - אשמח להפנייה לפורום הנכון)

פורסם

 

לי יש את זאת וממליץ בחום :

 

US $77.99  48% Off | 70mai Dash Cam Pro Plus A500S 1944P ADAS GPS Camera 70mai A500S Car DVR 24H Parking Support Rear Interior Cam 140FOV Recorder
https://a.aliexpress.com/_EvxMFy3

 

 

היא כולל wifi ו- gps, שניהם שימושיים לטעמי.

נוח לצפות ולהוריד סרטונים לטלפון בלי להתעסק עם חומרה נוספת. את ה gps אפשר לכבות אם מטריד אותך אבל זה יכול להיות טוב להוכיח שנסעת במהירות חוקית למשל. אם זה לא לטובתך תמיד אפשר לחתוך את זה מהסרטון.

כל שאר הדברים שביקשת קיימים - אתה צריך את הגירסה עם ה hw kit, שמאפשרת לחבר מתח קבוע להקלטה בחניה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

שלום לחכמי השרשור,

 

... אז אני מחפש מצלמת רכב, קדמית אחורית. אין צורך פנימית.

המגוון רחב, המיפרטים עשירים, וגם בשרשור זה השפה היא של מביני עניין, אז אני מבולבל...

 

חשבתי פשוט להתייעץ - איזה מצלמה מומלצת?

 

הפיצ'רים ההכרחיים:

  1. כמובן צילום איכותי, יום ולילה, וזוית רחבה.
  2. תחילת הקלטה אוטומטית (הנעה או תזוזה) - חובה (אני עצלן, למי יש כח ללחוץ על כפתורים?...)
  3. צילום בזמן חנייה - ברור.
  4. שמירה אוטומטית של קבצים שתיעדו פגיעות (חיישן שמזהה פגיעות ומסמן את הקובץ בו יש תיעוד של אותו הרגע ככזה שלא יידרס כשייגמר הזיכרון, אם הבנתי נכון - g-sensor) - גם חובה. הדבר נכון כפליים לצילום בזמן חניה.
  5. עמידות לחום ולקיץ הישראלי (מה לעשות? חם פה...)
  6. אמינות - קריטי. לא בא לי מצלמה שמצלמת כמו סרטים של שפילברג אבל כל שבועיים צריכה מוסך.

ממש לא חובה, ובבחינת "nice to have":

  1. WiFi - מה אכפת לי לחבר פעם בחודש חודשיים לטלפון אם יש עדכונים?
  2. GPS - די, כולם עוקבים אחרי, אני צריך שגם המצלמה?

(אם אני טועה לגבי wifi ו-gps, ויש בהם שימוש שלא חשבתי עליו - אשמח להארות).

 

ממש לא צריך:

סיוע ברוורס וסיוע לנהג (שמירת נתיב, שמירת מרחק, מהירות, וכו') - יש לי מובנה ברכב.

 

זהו, פחות או יותר (אה, התקציב - נדיב)

 

יש כיוון להמלצה? (כן, אני בעצם מחפש סיכום קצר ולא טכני מדי לשרשור בן 10 שנים...)

 

תודה מראש!

פורסם
לפני 36 דקות, Keyser Söze כתב:

הפיצ'רים ההכרחיים:

  1. כמובן צילום איכותי, יום ולילה, וזוית רחבה.
  2. תחילת הקלטה אוטומטית (הנעה או תזוזה) - חובה (אני עצלן, למי יש כח ללחוץ על כפתורים?...)
  3. צילום בזמן חנייה - ברור.
  4. שמירה אוטומטית של קבצים שתיעדו פגיעות (חיישן שמזהה פגיעות ומסמן את הקובץ בו יש תיעוד של אותו הרגע ככזה שלא יידרס כשייגמר הזיכרון, אם הבנתי נכון - g-sensor) - גם חובה. הדבר נכון כפליים לצילום בזמן חניה.
  5. עמידות לחום ולקיץ הישראלי (מה לעשות? חם פה...)
  6. אמינות - קריטי. לא בא לי מצלמה שמצלמת כמו סרטים של שפילברג אבל כל שבועיים צריכה מוסך.

ממש לא חובה, ובבחינת "nice to have":

  1. WiFi - מה אכפת לי לחבר פעם בחודש חודשיים לטלפון אם יש עדכונים?
  2. GPS - די, כולם עוקבים אחרי, אני צריך שגם המצלמה?

ממליץ על DDPai Z40 שעונה על כל הדרישות ובמחיר מעולה 291 ש"ח

מצלמה דו כיוונית, מבוססת קבל חשמלי שעמיד יותר בתנאי חום מאשר מצלמה עם סוללה.

יש לה מצב חנייה שאתה יכול להגדיר כיצד ייפעל - כפי שתיארת.

 

לZ40 מפרט טכני וחיישן תמונה Sony IMX335 כמו במצלמות יקרות יותר VIOFO A129 Plus/A119 V3.

יש לה רזולוציית צילום מקס’: 2688x1944p ו-1920x1080p באחורית,

זווית צילום זווית צילום 140° בקדמית ו-125° באחורית,

תמיכה עד 128GB ויש לה WIFI עם אפליקציה שאתה יכול להעביר סרטונים ישירות לסמארטפון שלך מבלי לנתק את המצלמה מהשמשה.

 

בשביל מצב חנייה יש קיט חיבור לקופסת הפיוזים עם אפשרות הגדרה של רף מתח על מנת למנוי שהמצבר לא יתרוקן.

 

קופון 12DEC9 נותן 9$ הנחה, סה"כ למצלמה 291 ש"ח

https://s.click.aliexpress.com/e/_9xgNCH

 

קיט חנייה 
https://s.click.aliexpress.com/e/_98JZo7

  • רעיון טוב! 1

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
בתאריך 29.11.2022 בשעה 09:58, FiS כתב:

ענו, המצלמה האחורית של הגרסה הרגילה של A139 תתאים גם לגרסת הPro.

לגבי הרזולוציות והfps:

-POB94HKRR9dZbnArYLaU1SI3neAR--M_Q.png.59fbc0b00589e9173d08a6759a8d0593.png

הרזולוציה שתאפשר צילום ב30fps היא 3840x1600p.

יש סרטוני השוואה באיכות ? בין המצלמה הזו לדגם הרגיל.

פורסם
לפני כשעה, pasat04 כתב:

קיבלתי מייל פרסומת על מבצע הנחות רק להיום (18/12/22) של Viofo ואמזון.

אם ההנחות הן אמיתיות, נראה לי אחלה מבצע.

Screenshot_20221218-115101_Gmail.thumb.jpg.6ba2178c569166a8335ee38ade15fa9a.jpg

 

Screenshot_20221218-115010_Gmail.thumb.jpg.6d46b8c414e1a9c4c81b8e5d046e7f56.jpg

 

Screenshot_20221218-114947_Gmail.thumb.jpg.97680661a0082ba0082580e08a5f310d.jpg

כן.... זה לא כולל משלוח ומע"מ אז יוצא פחות שווה

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...