Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 10 דקות, FiS כתב:

 

 

כרטיס micro sd רגיל, מינימום class 10.
 

מחוסר הכרות שלי בנושא.. איזה עוד כרטיסים יש חוץ מ-CLASS 10 שהם טובים יותר? נראה לי שכל פעם שדיברו על MICRO SD, כל הזמן שמעתי רק על CLASS 10 בהקשר שלהם

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רוב המצלמות דורשות כרטיס זיכרון מסוג Class 10 או UHS U1 ומעלה. שני הדברים מתייחסים לדרישת הסף של המצלמה מכרטיס הזיכרון של סטנדרט העברת נתונים של 10M/s שהם 10 מגה-בייט לשנייה. יש כרטיסים עם מהירות העברת נתונים גבוהה יותר, אבל זה לא ישפרו את ביצועי ההקלטה.

 

חשוב לבחור בכרטיס איכותי (high endurance) כי הם מותאמים יותר לסוג העבודה של כתיבה ומחיקה בתדירות גבוהה.

 

אני אישית משתמש בLexar 633x, יש samsung evo, sandisk high endurance ועוד המון דגמים.

תבחר את זה שעומד בתקציב שלך.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם (נערך)

צירפתי את ה-Z40 ל-CART שלי בעלי אקספרס אבל אני מקבל הודעה:

This item is not available, because the seller doesn't provide delivery to the shipping address you selected

ידוע למה? תמיד שלחו לישראל

עריכה אחרונה על ידי מחפשרכב2
פורסם

קניתי בזמנו מצלמה מומלצת, יושבת אצלי איזה שנה ומשהו בארון 🥲

קניתי מתאם לתיבת פיוזים כדי שלא תתחבר למצת, אבל אני פחד להתעסק עם זה כי אין לי ידע וגם לא בא לי לדחק עם הפלסטיקה של רכב בן 14, מכירים בעל עסק שיהיה מוכן להתקין בתשלום מצלמה שאני מביא? באזור חיפה והקריות.

תודה!

פורסם
לפני 29 דקות, מחפשרכב2 כתב:

צירפתי את ה-Z40 ל-CART שלי בעלי אקספרס אבל אני מקבל הודעה:

This item is not available, because the seller doesn't provide delivery to the shipping address you selected

ידוע למה? תמיד שלחו לישראל

הם שולחים לישראל רק את הגרסה של המצלמה הקדמית עם ה-GPS, אבל זה יוצא יותר זול מחנות אחרת שמוכרת את המצלמה ללא GPS.
יש לך מספר אפשרויות, תבחר את המצלמה הקדמית+GPS כמו בתמונה:

dd.thumb.png.a03820c6eca9c1d2bf1d6a4c590aef5b.png

 

לפני 3 דקות, MZN כתב:

קניתי בזמנו מצלמה מומלצת, יושבת אצלי איזה שנה ומשהו בארון 🥲

קניתי מתאם לתיבת פיוזים כדי שלא תתחבר למצת, אבל אני פחד להתעסק עם זה כי אין לי ידע וגם לא בא לי לדחק עם הפלסטיקה של רכב בן 14, מכירים בעל עסק שיהיה מוכן להתקין בתשלום מצלמה שאני מביא? באזור חיפה והקריות.

תודה!

כל מתקין מערכות\חשמלאי רכב עם המלצות בגוגל ידע לבצע את העבודה.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני 7 דקות, FiS כתב:

הם שולחים לישראל רק את הגרסה של המצלמה הקדמית עם ה-GPS, אבל זה יוצא יותר זול מחנות אחרת שמוכרת את המצלמה ללא GPS.
יש לך מספר אפשרויות, תבחר את המצלמה הקדמית+GPS כמו בתמונה:

dd.thumb.png.a03820c6eca9c1d2bf1d6a4c590aef5b.png

על שתי המצלמות הוא נותן את ההודעה שהיא לא נשלחת וזה למרות שבעמוד עצמו (מהקישור ששלחת למצלמה) כתוב על שתי המצלמות שהן כן נשלחות לישראל. משום מה ב-CART פתאום לא אחרי שמצרפים

ראיתי עכשיו שהוא כן נותן לשלוח רק אם אני נכנס ישירות לעמוד ומצרף את אותה גרסה של המצלמה רק שהפעם פתאום היא עולה 66$ כשלפני זה כשצירפתי המחיר היה 38$.. מה הקטע?

פורסם

אז אתה רוצה להזמין מצלמה קדמית בלבד או קדמית+אחורית? 

ציטוט

כתוב על שתי המצלמות שהן כן נשלחות לישראל. משום מה ב-CART פתאום לא אחרי שמצרפים

dd2.thumb.png.2ff5f80f0c99b8f908c519e6a9681d23.png

רק מה שבסגול, כשאתה מסמן אותה יופיע לך Z40GPS, תבחר NO TF Card והיא כן נשלחת לישראל.

 

ציטוט

רק שהפעם פתאום היא עולה 66$ כשלפני זה כשצירפתי המחיר היה 38$

היא לא עולה 38$ לכן זה לא יכול להיות, יחד עם הקופון היא תעלה $63.92 (קדמית בלבד עם GPS).

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני 17 דקות, FiS כתב:

אז אתה רוצה להזמין מצלמה קדמית בלבד או קדמית+אחורית? 

dd2.thumb.png.2ff5f80f0c99b8f908c519e6a9681d23.png

רק מה שבסגול, כשאתה מסמן אותה יופיע לך Z40GPS, תבחר NO TF Card והיא כן נשלחת לישראל.

 

היא לא עולה 38$ לכן זה לא יכול להיות, יחד עם הקופון היא תעלה $63.92 (קדמית בלבד עם GPS).

לפחות בקישור שהבאת המצלמה עולה ככה (הגרסה ללא GPS וללא כרטיס זיכרון בנוסף). יכול להיות שהם מוכרים במחיר הזה רק לאיזורים מסויימים בעולם

פורסם
לפני שעתיים, FiS כתב:

אז אתה רוצה להזמין מצלמה קדמית בלבד או קדמית+אחורית? 

dd2.thumb.png.2ff5f80f0c99b8f908c519e6a9681d23.png

רק מה שבסגול, כשאתה מסמן אותה יופיע לך Z40GPS, תבחר NO TF Card והיא כן נשלחת לישראל.

 

היא לא עולה 38$ לכן זה לא יכול להיות, יחד עם הקופון היא תעלה $63.92 (קדמית בלבד עם GPS).

שמתי במצב חנייה את המצלמה בא בודק אם צילמה לא צילמה כלום בנסיעה גם לא צילמה משום מה התכבה והייתי צריך להוציא את השקע ולהחזיר והמצלמה מחוברת עם קיט חנייה.

 

יש לך מושג למה זה קרה?

פורסם

 

ציטוט

 

משום מה התכבה והייתי צריך להוציא את השקע ולהחזיר והמצלמה מחוברת עם קיט חנייה.

 

יש לך מושג למה זה קרה?

 

יכול להיות שהפיוז שאליו מחוברת המצלמה לא מספק מתח בזמן שהרכב כבוי.

חוט צהוב צריך להיות מחובר לפיוז שמספק מתח כשרכב כבוי.
חוט אדום צריך להיות מחובר לפיוז שמספק מתח כשהרכב מונע.

 

 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני 25 דקות, FiS כתב:

 

יכול להיות שהפיוז שאליו מחוברת המצלמה לא מספק מתח בזמן שהרכב כבוי.

חוט צהוב צריך להיות מחובר לפיוז שמספק מתח כשרכב כבוי.
חוט אדום צריך להיות מחובר לפיוז שמספק מתח כשהרכב מונע.

 

 

עד כה המצלמה פועלת חלק שהמנוע דלוק.

האם בטוח זו הבעיה?

פורסם

אתה מתאר שהבעיה מתרחשת כשהרכב כבוי, מצב חנייה במצלמה מחייב מתח.
לכן כדאי שתבדוק שהקיט מחובר לפיוז שמספק מתח כשהרכב כבוי.

 

ככל הנראה זאת הבעיה, צעד ראשון זה לבדוק את זה.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני 11 דקות, FiS כתב:

אתה מתאר שהבעיה מתרחשת כשהרכב כבוי, מצב חנייה במצלמה מחייב מתח.
לכן כדאי שתבדוק שהקיט מחובר לפיוז שמספק מתח כשהרכב כבוי.

 

ככל הנראה זאת הבעיה, צעד ראשון זה לבדוק את זה.

איך אני בודק זאת, איפה שמחוברים כל הפיוזים? צריך לפתוח את המכסה שם?

פורסם

איך חיברת את הקיט לפיוזים?  בעצמך או ע"י מתקין?
צריך להסתכל ולבדוק פיזית עם רב מודד שהפיוז מספק מתח כשהרכב כבוי.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני 6 דקות, FiS כתב:

איך חיברת את הקיט לפיוזים?  בעצמך או ע"י מתקין?
צריך להסתכל ולבדוק פיזית עם רב מודד שהפיוז מספק מתח כשהרכב כבוי.

מתקין התקין לי.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...