Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

צריך עזרה: התקנתי את המצלמה DDPAI Z40,לא מוצא באפליקציה איפה אני רואה את ההקלטה של המצלמה האחורית או באופן כללי איפה רואים אם היא עובדת כמו שצריך(היא מחוברת ונורה ירוקה דולקת).

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

התחברת למצלמה עם הסמארטפון?

אמורים לראות את זה ישר במסך הראשי באפליקציה

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

התחברתי לאפליקציה,רואה את המצלמה הקדמית אבל לא את האחורית.

בעקרון אני מכיר את האפליקציה  מדגם קודם שהיה לי של MINI 2 DDPI.

פורסם

מעוניין לקנות ddpai z40 ע"פ המלצות השירשור הזה. הבעיה היא שהכבלים שלו (hardwire kit) נמכרים בנפרד והמחיר שלהם לא סביר (100 ש"ח בערך כשהמצלמה עצמה פחות מ-300 ש"ח). האם אני חייב לקנות אותם או שכל מתקין יכול לספק לי כבלים חלופיים במחיר הגיוני? לחילופין האם יש כבלים אחרים שאני יכול לרכוש במחיר סביר?

 

תודה.

פורסם
לפני 3 שעות, fargo כתב:

התחברתי לאפליקציה,רואה את המצלמה הקדמית אבל לא את האחורית.

בעקרון אני מכיר את האפליקציה  מדגם קודם שהיה לי של MINI 2 DDPI.

דרך המחשב אתה כן רואה צילומים של המצלמה האחורית?

 

לפני כשעה, Spongebob כתב:

מעוניין לקנות ddpai z40 ע"פ המלצות השירשור הזה. הבעיה היא שהכבלים שלו (hardwire kit) נמכרים בנפרד והמחיר שלהם לא סביר (100 ש"ח בערך כשהמצלמה עצמה פחות מ-300 ש"ח). האם אני חייב לקנות אותם או שכל מתקין יכול לספק לי כבלים חלופיים במחיר הגיוני? לחילופין האם יש כבלים אחרים שאני יכול לרכוש במחיר סביר?

 

תודה.

אתה מתכוון להפעיל מצב חנייה?

 

דרך הקיט המקורי ניתן לשלוט דרך אפליקציה על רף מתח שממנו המצבר יפסיק לספק מתח למצלמה כדי לא להיפרק לגמרי.

 

לדעתי ערכה חלופית זולה יותר יכולה לעבוד רק בלי האפשרות מלמעלה.

צריך עם חיבור type c

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני 1 דקה, FiS כתב:

אתה מתכוון להפעיל מצב חנייה?

 

דרך הקיט המקורי ניתן לשלוט דרך אפליקציה על רף מתח שממנו המצבר יפסיק לספק מתח למצלמה כדי לא להיפרק לגמרי.

 

לדעתי ערכה חלופית זולה יותר יכולה לעבוד רק בלי האפשרות מלמעלה.

צריך עם חיבור type c

לא, אין צורך במצב חנייה. המצלמה תפעל רק במצב נסיעה.

פורסם
לפני 14 שעות, Spongebob כתב:

לא, אין צורך במצב חנייה. המצלמה תפעל רק במצב נסיעה.

אם אתה רוצה חיבור נוח בלי קשר למצב חנייה קח קיט חנייה.

אחר כך זה סתם לחבר לשקע המצית וזה תופס שם מקום.

פורסם
לפני 15 שעות, Spongebob כתב:

לא, אין צורך במצב חנייה. המצלמה תפעל רק במצב נסיעה.

אז אפשר להזמין כל קיט חנייה גנרי זול 

רק תוודא שהוא type c

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני 3 שעות, Liquidator כתב:

אם אתה רוצה חיבור נוח בלי קשר למצב חנייה קח קיט חנייה.

אחר כך זה סתם לחבר לשקע המצית וזה תופס שם מקום.

לא עניין של מקום, אין שום שימוש לשקע המצת.

זה עניין של כיעור. אני שונא חוטים שסתם מסתובבים בתוך האוטו.

 

לפני 3 שעות, FiS כתב:

אז אפשר להזמין כל קיט חנייה גנרי זול 

רק תוודא שהוא type c

תודה. האם מתקין יכול לספק כזה קיט או שצריך להביא קיט בעצמי?

פורסם
לפני 3 שעות, Spongebob כתב:

לא עניין של מקום, אין שום שימוש לשקע המצת.

זה עניין של כיעור. אני שונא חוטים שסתם מסתובבים בתוך האוטו.

 

תודה. האם מתקין יכול לספק כזה קיט או שצריך להביא קיט בעצמי?

למתקין בטוח יהיה, שווה לשאול למחיר.

אולי שווה להזמין קיט ולהביא להתקנה.

  • רעיון טוב! 1

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
בתאריך 26.9.2022 בשעה 20:11, Spongebob כתב:

מעוניין לקנות ddpai z40 ע"פ המלצות השירשור הזה. הבעיה היא שהכבלים שלו (hardwire kit) נמכרים בנפרד והמחיר שלהם לא סביר (100 ש"ח בערך כשהמצלמה עצמה פחות מ-300 ש"ח). האם אני חייב לקנות אותם או שכל מתקין יכול לספק לי כבלים חלופיים במחיר הגיוני? לחילופין האם יש כבלים אחרים שאני יכול לרכוש במחיר סביר?

 

תודה.

אשמח לקישור להזמנת המצלמה.

פורסם

צריך עזרה, נקרע הכבל של המצלמה (viofo a119 v3)

 

צריך USB Mini, חיפשתי בחנויות אביזרים לטלפון, כמנט לאף אחד אין, מצאתי רק אחד אבל הוא כנראה לא מספק מספיק חשמל (רשום עליו 2.1 או 2.4 אמפר, לא זוכר) ובכל מקרה קצר מידי

 

מישהו יודע להגיד לי מה הדרישות חשמל של המצלמה?

פורסם

מחפש מצלמה בסיסית, מאיזה תקציב יש דברים ששווים משהו במקרה תאונה ח"ו ?

---------------------
הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים.
הזמן הבא הכי טוב הוא עכשיו ...
פורסם
לפני 9 שעות, Sparrow420 כתב:

צריך עזרה, נקרע הכבל של המצלמה (viofo a119 v3)

 

צריך USB Mini, חיפשתי בחנויות אביזרים לטלפון, כמנט לאף אחד אין, מצאתי רק אחד אבל הוא כנראה לא מספק מספיק חשמל (רשום עליו 2.1 או 2.4 אמפר, לא זוכר) ובכל מקרה קצר מידי

 

מישהו יודע להגיד לי מה הדרישות חשמל של המצלמה?

כנראה שהכבל לא מתאים להטענה אלא רק להעברת נתונים.

יחד עם המצלמה הגיע כבל קצר נוסף, נסה לחבר אותו עם מאריך ואמור לעבוד.

 

לפני 6 שעות, M H כתב:

מחפש מצלמה בסיסית, מאיזה תקציב יש דברים ששווים משהו במקרה תאונה ח"ו ?

יש לך את הDDPai Z40, נכון להיום המצלמה שנותנת את הערך הכי גבוה ביחס למחיר לדעתי.

צירפתי קישור למעלה ובכל אופן אתה יכול לקרוא עליה כאן בשרשור.

  • אהבתי 1

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...