Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה רבה על ההשקעה והתשובה המפורטת.

אני מעדיף את אופציה 1 ונוטה ל T130.

יש צורך לדעתך לשלם תוספת עבור CPL ועבור בלוטות'?

איזה כרטיס זיכרון מומלץ 64/128? בקניה בארץ של כרטיס איזה דגשים לשים לב CLASS 10 אמור להספיק? 

 

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

פילטר CPL זה בעצם עדשת פולארויד שמונעת השתקפות של הדשבורש לשמשה והפרעה לצילום.

לדעתי כדאי, לשיקולך. 

בלוטוס לא מכיוון שיש כפתור ייעודי לשמירת סרטון שלא יימחק על גבי המצלמה עצמה במיקום נוח ובולט (המשולש הצהוב בצד ימין בתמונה), חבל על הכסף.

 

המצלמה תומכת עד 256GB, כדאי מינימום 64GB אבל ממליץ לך על 128GB מכיוון שיש 3 זוויות צילום שונות שתופסות המון מקום.

Class 10 טוב, עדיף מינימום U1.

עריכה אחרונה על ידי FiS
  • אהבתי 1

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם (נערך)

למי שרוצה לקנות\משדרגים למיניהם,יש מבצע עכשיו על הויופו V3 שתמיד היתה סביב 80$,מה שאומר רכישה מעל המכס ותשלום מס,מה שכמובן מייקר הכל.

עכשיו זה 70$ עגול,בעיניי אחלה דיל (וכמובן שבעיניי #2 ויופו רמה מעל הרוב)

 

https://ali-buy.com/viofo-a119-v3/

 

*המחיר למצלמה בלבד,ללא מודול GPS או כ.זכרון.

עריכה אחרונה על ידי ezuf

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, FiS כתב:

יש לה קבל.

בחבילה עצמה של המצלמה מגיע כבל USB עם מתאם לשקע המצת, ניתן להתקין לבד בלי בעיה.

אם אתה מזמין את הגרסה הדו-כיוונית אז תגיע גם מצלמה אחורית.

בעזרת ה-GPS ניתן לראות את מהירות הנסיעה בקטע מסויים ואת מיקום הרכב על גבי מפה.
אני באופן אישי לא רואה בזה צורך.

אתה יכול לרכוש מהם כרטיס זיכרון, אין בעיה עם זה.

 

ניתן לחבר לשקע המצת ברכב ואפשר להתחבר לקופסת הפיוזים (חיבור קבוע). בהנחה שאתה לא רוצה מצב חנייה כרגע אז החיבור לקופסת הפיוזים לא קריטי. 

 

תשתמש בקופון 8AliBuy9 שיוזיל לך 9$

https://s.click.aliexpress.com/e/_9j0jc4

לצערי דפקו לי כמה פעמים את הרכב בחניה,לכן חשוב מאוד מצב חניה.

האם צריך לקנות כבל בנפרד או שזה מגיע עם המצלמה?

פורסם

לפני חיפוש מצלמה מחליפה.

תשתית המצלמה מדגם A118 יצרן VIOFI. כמדומני מדובר בחיבור מסוג USB או MINI USB.

האם ניתן להשתמש בתשתית או יש צורך לסלול חיבור מחדש ?

העדפה שלי להישאר עם אותה תשתית (כרגע יש התקנה נקיה, נסתרת, ישירות לחיווט).

החיבור שלה נחשב מיושן למצלמות מ-1-3 שנים האחרונות? להתגבר ע"י הוספת מתאם כזה?

https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=18313

אפשרי ?

פורסם

סוג החיבור הוא USB mini ואתה יכול להשתמש באותו החיבור לכל המצלמות של VIOFO.

 

יש מצלמות עם micro usb וtype c וצריך מתאם.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

אז טוב לדעת שאני יכול להשתדרג בלי לדאוג להתקנה מחדש.

 

לאיזו מצלמה אתה ממליץ לי לשדרג? הA118 עובדת. אבל אני רוצה איכות טובה יותר, ואני רוצה צילום פנים וצילום אחורי הרכב. 

 

חשבתי לרכוש את הA119 שהייתה בסייל האחרון. ולשים אותה מאחורה. להישאר עם הA118 מקדימה.

אבל זה לא חכם. מקדימה עדיף לשים חדשה, ואולי אחורה להעביר את הישנה.

אבל, מה עם צילום הפנים ?

מה היית עושה ? קונה מצלמה שמצלמת קדימה ופנים ביחד, ושמגיעה עם יחידה לאחורה ?

קראתי שיש לך את של שיאומי 40, אבל היא לא מתאימה לי לצרכים שלי (קדימה פנים ואחורה)

 

פורסם

לינוס עשה סקירת מצלמות וגם מומחה אחר בתחום והגיעו למסקנה הבלתי נמנעת שלא חשוב המחיר , יש בעיה גורפת במריחה וזיהוי לוחיות רישוי . בלילה המצב מחמיר (גם אלה עם HDR).

ומצלמת 4K לא תתן חדות מספר תמיד יותר טוב מ 1440 באותם תנאים. 

דרך אגב מצאו שרוחב השדה משפיע על איכות הצילום. לא נכנס להסבר הטכני ששמו ביוטיוב. 

 

פורסם
לפני 10 שעות, ארי לב כתב:

אז טוב לדעת שאני יכול להשתדרג בלי לדאוג להתקנה מחדש.

 

לאיזו מצלמה אתה ממליץ לי לשדרג? הA118 עובדת. אבל אני רוצה איכות טובה יותר, ואני רוצה צילום פנים וצילום אחורי הרכב. 

 

חשבתי לרכוש את הA119 שהייתה בסייל האחרון. ולשים אותה מאחורה. להישאר עם הA118 מקדימה.

אבל זה לא חכם. מקדימה עדיף לשים חדשה, ואולי אחורה להעביר את הישנה.

אבל, מה עם צילום הפנים ?

מה היית עושה ? קונה מצלמה שמצלמת קדימה ופנים ביחד, ושמגיעה עם יחידה לאחורה ?

קראתי שיש לך את של שיאומי 40, אבל היא לא מתאימה לי לצרכים שלי (קדימה פנים ואחורה)

 

יש כמה אפשרויות, אתה יכול לרכוש מצלמה דו כיוונית ולחבר את המצלמה האחורית שלה לכיוון פנים הרכב ואת ה-A118 להעביר לצילום אחורי. אבל זה ידרוש חיבור נוסף למצלמה שנמצאת מאחורה.


לדעתי כדאי ללכת על ה-VIOFO A129 Plus, יש לה איכות צילום מעולה ביום ובלילה.

גם המצלמה האחורית שתחובר לשמשה הקדמית לצילום פנים תתפוס פחות מקום על גבי השמשה לעומת ה-A118.
יש לה חיישן תמונה Sony IMX335 זהה לזה שיש ב-DDPai Z40, VIOFO A119 V3, 70mai A500

רזולוציית צילום מקס' 2560x1440p בקדמית ו-1920x1080p באחורית, זווית צילום 140° בשתי המצלמות

ויש לה WIFI עם אפליקציה לשליטה בהגדרות ולהורדת סרטונים לסמארטפון שלך מבלי לנתק אותה מהשמשה.


קופון 8AliBuy14 נותן הנחה של 14$

https://s.click.aliexpress.com/e/_dWAn8Vx

 

יש אפשרות נוספת של VIOFO T130 שיש בה מצלמה קדמית + פנימית, אך היא מצריכה שינוי סוג חיבור\מתאם כי סוג החיבור שלה הוא type c.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...