Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

מחפש מצלמת דרך איכותית בתקציב של כ-500 ש"ח פלוס מינוס. 

עדיפות לאיכות גבוהה כמה שאפשר ושתזהה מספרי רכבים גם בשעות החשכה ובנסיעה גם מנתיבים נגדיים.

אשמח אם ניתן שתהיה גם "מצלמת אבטחה".

לא עקרוני שתצלם את תא הנוסעים/נגד כיוון הנסיעה אם אפשר זה יהיה בונוס נחמד.

 

חשבתי על מצלמות של חברת 70MAI אחד הדגמים ששוקל לבדוק הוא 70MAI 800S.

בנוסף באחת ההודעות הקודמות שפרסם חבר הפורום "FiS" ראיתי שיצא להם דגם שמתסובב 360 מעלות, אשמח לדעת אם הוא נמכר בארץ או שעדיין לא יצא לשוק.

 

כמובן שאשמח לקבל המלצות מנסיון על כל מצלמה אחרת שתתן מענה לדרישות הנ"ל.

תודה מראש.

 

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש לי 70MAI PRO דגם מלפני שנתיים, נותנת תמורה מצויינת לכסף.

איכות הצילום טובה מאד, אבחנה טובה של מספרי לוחיות רשוי. תמונה טובה ונקייה גם בלילה. 

לא חיברתי קבוע, אני מניח שיש אחרים שיוכלו לענות לגבי זה. 

 

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

תודה.

מעדיף כמובן דגם כמה שיותר חדש ומתקדם על מנת "לזכות" ולהנות מטכנולוגיה כמה שיותר חדשה ומאיכות גבוהה של צילום.

מה כוונתך שלא חיברת קבוע? אשמח להסבר.

 

פורסם

מחובר דרך השקע מצת. ללא ה hardware kit, לא חיברתי לתיבת הפיוזים כי אין לי צורך במוד חניה. (מן הסתם המצלמה תצלם קיר 80% מהזמן, ולפעמים חתול מזדמן ) 

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, dieseltdi כתב:

שלום חברים,

מחפש מצלמת דרך איכותית בתקציב של כ-500 ש"ח פלוס מינוס. 

עדיפות לאיכות גבוהה כמה שאפשר ושתזהה מספרי רכבים גם בשעות החשכה ...

 

גם מצלמות  4K יקרות מתקשות מאד לזהות לוחית רישוי שקצת רחוקה ממך. בחושך אולי , בתזוזה כמעט תמיד יוצא מרוח ולא קריא. 

לצורך קריאת לוחית רישוי המשטרה מצלמת עם מצלמת דרך 2 עדשות. אחת רחבה, אחת זום. שתיהן 720p . זה קורא את המספר יותר טוב מכל מה שתמצא פה אבל זה הרבה מעבר לתקציב.

דווקא למספרי רישוי מומלץ עדשה צרה . יוצא הכי טוב. חפש  

 

https://www.axon.com/products/axon-fleet-3

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם (נערך)
לפני שעתיים, save כתב:

גם מצלמות  4K יקרות מתקשות מאד לזהות לוחית רישוי שקצת רחוקה ממך. בחושך אולי , בתזוזה כמעט תמיד יוצא מרוח ולא קריא. 

לצורך קריאת לוחית רישוי המשטרה מצלמת עם מצלמת דרך 2 עדשות. אחת רחבה, אחת זום. שתיהן 720p . זה קורא את המספר יותר טוב מכל מה שתמצא פה אבל זה הרבה מעבר לתקציב.

דווקא למספרי רישוי מומלץ עדשה צרה . יוצא הכי טוב. חפש  

 

https://www.axon.com/products/axon-fleet-3

 

 

 

ובתקציב שיש לי על מה הייתם ממליצים ברמה ובאיכות 4k שיצליח לצלם לוחיות רישוי בזמן נסיעה?

עריכה אחרונה על ידי dieseltdi
פורסם (נערך)

תצליח לצלם את הלוחית ברכבים שנמצאים לפניך בפקק. אל תצפה ליותר.  ה  +VIOFO A129  לא רעה בכלל אבל אינה 4K . 

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

יש לי מצלמה של viofo מדגם ישן יותר ופחות אהבתי.

לכן רוצה להשתדרג ולחפש מצלמה באיכות יותר טובה ואם יש אופציה למצב מצלמת אבטחה מה טוב.

פורסם
לפני 17 שעות, save כתב:

גם מצלמות  4K יקרות מתקשות מאד לזהות לוחית רישוי שקצת רחוקה ממך. בחושך אולי , בתזוזה כמעט תמיד יוצא מרוח ולא קריא. 

לצורך קריאת לוחית רישוי המשטרה מצלמת עם מצלמת דרך 2 עדשות. אחת רחבה, אחת זום. שתיהן 720p . זה קורא את המספר יותר טוב מכל מה שתמצא פה אבל זה הרבה מעבר לתקציב.

דווקא למספרי רישוי מומלץ עדשה צרה . יוצא הכי טוב. חפש  

 

https://www.axon.com/products/axon-fleet-3

יש מספר מצלמות שאיכות הצילום שלהן בולטת מעל השאר.

למשל VIOFO A129 Plus/Pro, A119 V3, DDPai MINI 5 ועוד כמה.

 

צריך לשים לב שבמצלמות עם רזולוציית צילום 4k הfps הוא 30 ולא 25.

פרט לכך רזולוציית הצילום לא בהכרח קשורה לאיכות הצילום מכיוון שאם מעבד התמונה לא תומך בעיבוד הרזולוציה לא תתקבל תמונה איכותית יותר.

 

בנוסף הA129 Pro עם מעבד IMX415 כשמוגדרת על רזולוציית צילום גבוה 4k היא נוטה להתחמם במזג אוויר חם ולהפסיק לעבוד ומנגד DDPai MINI 5 עובדת בלי בעיה.

 

לדעתי הVIOFO A129 Plus וDDPai Z40 עונה על כל ההגדרות למצלמה איכותית ואמינה.

לפני 20 שעות, dieseltdi כתב:

 

חשבתי על מצלמות של חברת 70MAI אחד הדגמים ששוקל לבדוק הוא 70MAI 800S.

בנוסף באחת ההודעות הקודמות שפרסם חבר הפורום "FiS" ראיתי שיצא להם דגם שמתסובב 360 מעלות, אשמח לדעת אם הוא נמכר בארץ או שעדיין לא יצא לשוק.

 

עדיין לא נמכרת, אבל יש לקחת בחשבון שזאת כנראה מצלמה מבוססת על סוללה ולא קבל, לכן יש לקחת בחשבון אם אתה מעדיף מצלמה עם קבל\סוללה.

 

לפני 17 שעות, boli19 כתב:

מישהו מכיר מצלמת דרך שיש אפשרות להתחבר אליה מרחוק (4G) ולראות בשידור חי את מה שהיא מצלמת? סטרימינג לייב 

אין הרבה מבחר בשוק, או שהן זולות ולא איכותיות או יקרות ואיכותיות.

החברה היחידה כרגע שאני מכיר שמציעה תמורה טובה לכסף זאת Blackvue מדגם  x750.

 

 

 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם (נערך)

מכיוון שהנושא של זיהוי לוחיות הכי בעייתי בלילה , מצלמות גשר עושות 250fps עם תאורה משתנה והמחשב בורר את התמונה בה המספר הכי ברור. עובד גם ב 100 קמ"ש. עכשיו תבין למה 60fps זה דיי בדיחה. 

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
לפני כשעה, FiS כתב:

יש מספר מצלמות שאיכות הצילום שלהן בולטת מעל השאר.

למשל VIOFO A129 Plus/Pro, A119 V3, DDPai MINI 5 ועוד כמה.

 

צריך לשים לב שבמצלמות עם רזולוציית צילום 4k הfps הוא 30 ולא 25.

פרט לכך רזולוציית הצילום לא בהכרח קשורה לאיכות הצילום מכיוון שאם מעבד התמונה לא תומך בעיבוד הרזולוציה לא תתקבל תמונה איכותית יותר.

 

בנוסף הA129 Pro עם מעבד IMX415 כשמוגדרת על רזולוציית צילום גבוה 4k היא נוטה להתחמם במזג אוויר חם ולהפסיק לעבוד ומנגד DDPai MINI 5 עובדת בלי בעיה.

 

לדעתי הVIOFO A129 Plus וDDPai Z40 עונה על כל ההגדרות למצלמה איכותית ואמינה.

עדיין לא נמכרת, אבל יש לקחת בחשבון שזאת כנראה מצלמה מבוססת על סוללה ולא קבל, לכן יש לקחת בחשבון אם אתה מעדיף מצלמה עם קבל\סוללה.

 

אין הרבה מבחר בשוק, או שהן זולות ולא איכותיות או יקרות ואיכותיות.

החברה היחידה כרגע שאני מכיר שמציעה תמורה טובה לכסף זאת Blackvue מדגם  x750.

 

 

 

נראה שה ddpai מעל התקציב.

מה דעתך על המצלמה שראיתי סביב המחיר שבתקציב שהגדרתי (ה-70mai)?

פורסם

היא טובה, מבחינת חומרה דומה לDDPai MINI5 ו-VIOFO A129 Pro.

כך בחשבון שיש בה סוללה פנימית שעלולה לגרום לבעיות בהמשך.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

ביחס ל-800s איכות הצילום תהיה גרועה. זאת מצלמה ישנה שנקראת 1s ופשוט חידשו אותה עם שם חדש והבדל ברזולוציה ובזווית הצילום. לפי מה שאני רואה שתיהן עם חיישן תמונה IMX307 לכן אין באמת שינוי באיכות התמונה.

 

 

 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...