Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי את המצלמה ללא gps (קידמית ואחורית והכל עובד פיקס. לא מתחבר עם האפליקציה בכלל אבל בדקתי היום, בהנעה של הרכב השעה היתה נכונה לא ניתן לראות תאריך במסך. התחברתי באפליקציה ויש צילומים מסודרים לפי תאריכים כמו שצריך. הותקנה בארץ דרך היבואן בישראל כולל קיט חנייה

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

הבעיה היא עם מצלמות הכוללות GPS, שמשום מה לא מעדכנות את התאריך והשעה.

 

איך אתה מגדיר את התאריך והשעה אצלך במצלמה? לא מצאתי אפשרות להגדרה ידנית של התאריך/שעה או לביטול GPS

עריכה אחרונה על ידי igor21
פורסם

אצלי ואצל עוד 2 חברים יש Z40 ללא GPS ועובדות טוב עם הקלטות מסודרות.

 

בעיה נוספת שיש זה שלבעלי אייפון הסרטונים עוברים ללא שמע.

 

ניתן לכוון את השעה רק דרך האפליקציה, לא מצאתי אפשרות דרך התפריט הגדרות במצלמה.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם (נערך)

היי! 

רכשתי אתמול מהמבצעים של אליאקספרס את ה Viofo 119v2 עם ה HK2 שאוכל לחבר את המצלמה לקופסאת הפיוזים.

אני רואה עכשיו שה v3 עולה באותו המחיר אך ללא החיבור HK.

אני צריך 2 מצלמות ולכן שוקל להזמין אותה בנוסף, אך להשתמש ב 2 hk (מהמצלמה שקניתי אתמול) בשבילה.

לא בטוח אם זה רלוונטי, מצב חנייה לא בהכרח מעניין אותי. מה שחשוב לי הוא החיבור לקופסאת הפיוזים.

מישהו יודע האם ה A119v3 יכולה לעבוד עם ה HK2?

@FiS אולי? :) 

עריכה אחרונה על ידי ra.nix
פורסם
לפני 33 דקות, FiS כתב:

אצלי ואצל עוד 2 חברים יש Z40 ללא GPS ועובדות טוב עם הקלטות מסודרות.

 

בעיה נוספת שיש זה שלבעלי אייפון הסרטונים עוברים ללא שמע.

 

ניתן לכוון את השעה רק דרך האפליקציה, לא מצאתי אפשרות דרך התפריט הגדרות במצלמה.

צריך לבטל בהגדרות של האפליקציה את ה encoding זה מיותר גם ככה ויש חוסר תמיכה בפורמט הזה במחשבים מסוימים , ואמור לסדר את הסאונד. אין פגיעה באיכות וידאו

לפני 40 דקות, igor21 כתב:

הבעיה היא עם מצלמות הכוללות GPS, שמשום מה לא מעדכנות את התאריך והשעה.

 

איך אתה מגדיר את התאריך והשעה אצלך במצלמה? לא מצאתי אפשרות להגדרה ידנית של התאריך/שעה או לביטול GPS

בפעם הראשונה שהתחברתי עם האפליקציה זה התעדכן לבד , מאז התאריך והשעה תקינים ולא מתאפסים. אולי במצלמה עם gps זה שונה והוא מקבל תאריך ברגע שמזהה לווינים

פורסם
לפני 18 דקות, ra.nix כתב:

היי! 

רכשתי אתמול מהמבצעים של אליאקספרס את ה Viofo 119v2 עם ה HK2 שאוכל לחבר את המצלמה לקופסאת הפיוזים.

אני רואה עכשיו שה v3 עולה באותו המחיר אך ללא החיבור HK.

אני צריך 2 מצלמות ולכן שוקל להזמין אותה בנוסף, אך להשתמש ב 2 hk (מהמצלמה שקניתי אתמול) בשבילה.

לא בטוח אם זה רלוונטי, מצב חנייה לא בהכרח מעניין אותי. מה שחשוב לי הוא החיבור לקופסאת הפיוזים.

מישהו יודע האם ה A119v3 יכולה לעבוד עם ה HK2?

@FiS אולי? :) 

הבעיה שבקיט יש רק יציאה אחת למצלמה אחת. אולי אם קיים מפצל usb mini ל2 זה יכול לעבוד אבל לא בטוח.

חוץ מלקנות קיט נוסף לדעתי הפתרון האידיאלי שאתה צריך זה קיט חנייה פשוט עם 2 יציאות של usb רגיל.

בערכה של המצלמה מגיע כבל usb נוסף שתוכל לחבר לשם.

 

 

תשתמש בקופון ALIBUYVIOFO יוזיל לך סה"כ 50₪.

https://s.click.aliexpress.com/e/_9z0Nis

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

@FiS אחדד את השאלה שלי. 

אני צריך 2 מצלמות ל 2 רכבים שונים. 

ברכב אחד אני צריך חיבור לקופסאת פיוזים וברכב השני לא. 

קניתי את ה v2 עם הקיט שמגיע איתה שנקרא HK2. 

ראיתי שב v3 הקיט המצורף הוא אחר: HK3 (עם שלוש חיבורים?)

אני רוצה לקנות בנוסף את ה v3 ולהשתמש בקיט החיבור של ה v2 (HK2) 

מנסה לדעת אם זה אפשרי 🙂

 

כהערה, אני לא נוהג לקנות דרך קישורי אפלייט, אך יותר מאשמח לקנות דרך הלינק שלך (מתכנן לקנות גם את כרטיס הזכרון ) ! אתה עושה כאן עבודה מבורכת! 

תודה. 

פורסם

כן אין שום בעיה, HK2 יתאים לV3. שניהם עם חיבור mini usb.

 

הקטע בHK3 עם השלושה חוטים זה ש:

חוט שחור - לגוף הרכב
חוט צהוב - כאשר מסובבים את הסוויץ' יש מתח לפיוז 

חוט אדום - לפיוז שמספק מתח בזמן שהרכב כבוי ואין מפתח בסוויץ' לפיוז 

 

ויש בורר מתחים שניתן לקבוע לכוון שעוצמת המתח של המצבר לא ירד מתחת לרף מסויים על מנת שלא יתרוקן.

  • אהבתי 1

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

@FiS @ra.nixמה ההבדל העיקרי בין v3 ל v2? רואה שההבדל בינם כ10 דולר, וראיתי באיזה אתר שה v2  יש לה זווית 160 ול v3 רק 140, אני צודק? ה v2 יותר טובה?

בגדול היא עדיפה על  השיואמי שהומלצה כאן ב 49 דולר?

פורסם

ההבדל הוא באיכות הצילום.

ה-V2 כבר הרבה זמן בשוק, יש לה רזולוציית צילום מקסימלית 2880x2160p, חיישן תמונה OV4689, זווית צילום 160 ותמיכה עד 160°.

 

ל-V3 רזולוציית צילום 2880x2160p, חיישן תמונה IMX335 כמו בA129 Plus ובDDPai Z40. זווית צילום 140°.

 

זווית צילום זה לא הדבר הכי חשוב ואין קשר בין זווית צילום לאיכות הצילום.

הייתי ממליץ לך על הV3 כי היא מספקת איכות תמונה טובה בהרבה ושווה פער של 10$.

הנה השוואה

 

איזה דגם של 70mai? מאוד תלוי.

אבל לא הייתי ממליץ כי יש לה סוללה פנימית שרגישה יותר לתנאי חום ולא קבל כמו בV2/V3/Z40.

 

תוכל גם לשקול לרכוש את הDDPai Z40 במחיר ואיכות זהה רק של-Z40 יש WIFI ואפליקציה לטלפון שמאפשרת לשלוט על ההגדרות ולשלוף סרטונים ממנה.

וגם אופציה לחיבור מצלמה אחורית.

 

 

  • רעיון טוב! 1

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם (נערך)
לפני 17 דקות, FiS כתב:

ה-V2 כבר הרבה זמן בשוק, יש לה רזולוציית צילום מקסימלית 2880x2160p, חיישן תמונה OV4689, זווית צילום 160 ותמיכה עד 160°.

 

ל-V3 רזולוציית צילום 2880x2160p, חיישן תמונה IMX335 כמו בA129 Plus ובDDPai Z40. זווית צילום 140°.

מה שהבנתי רוזולצייית צילום אותו דבר, ההבדל הוא בחיישן שבv3 עדיף(יותר גדול?)

זווית צילום אכן לא משפיע על איכות התמונה , אבל כנראה תתפוס יותר מסביב לרכב,לא? נגיד מכה בכנף מעל הגלגל?

לגבי ה z40 אולי כדאי בגלל המצלמה האחורית.  wifi, אין לי אינטרנט קבוע ברכב אז לא חושב שזה ישנה לי.

תודה רבה על ההכוונה.

עריכה אחרונה על ידי ארי62
פורסם

התבלבלתי, ל-V3 רזולוציה מקסימלית של 2880x2160p ול-V2 רזולוציה 2560x1440p.

בתכלס גם הרזולוציה לא מעידה על איכות התמונה, אבל במקרה של ה-V3 כן מכיוון שהחיישן תמונה שלה כן מסוגל להפיק תועלת מרזולוציה גבוה.

יכול לקרוא על זה עוד 
https://viofo.com/blog/viofo-a119-v3-supports-4k-resolution-b78.html

 

זווית 140 מספיקה בשביל לתפוס את צידי הרכב.

ציטוט

לגבי ה z40 אולי כדאי בגלל המצלמה האחורית.  wifi, אין לי אינטרנט קבוע ברכב אז לא חושב שזה ישנה לי.

אין צורך באינטרנט קבוע ברכב.

ה-WIFI מהמצלמה (המצלמה משדרת כשתבחר) הוא לא אינטרנט, אלא נועד לשמש כקישורית כמו Bluetooth לסמארטפון שלך. מהיר יותר להעביר סרטונים דרך wifi מאשר bluetooth.

  • רעיון טוב! 1

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 14 דקות, champichamp כתב:

אשמח להמלצה למצלמה קדמית ואחורית.

חשוב לי שהמצלמות יצלמו גם את פנים הרכב בו זמנית.

תודה

יש 2 אפשרויות: מצלמה קדמית עם עדשה נוספת לצילום פנים + חיבור למצלמה אחורית.

מצלמה דו כיוונית קדימה + אחורה ומצלמה נוספת נפרדת לצילום פנים.

 

לדעתי האפשרות הראשונה היא הכי אידיאלית, אבל גם יקרה יותר מהאופציה השנייה.

יש לך את VIOFO T130

T130a-300x180.jpg.378f34bcd3676c4813d8a54d581e27be.jpg

https://s.click.aliexpress.com/e/_9AkHAN

או VIOFO A139
1-300x226.png.146a8b2b54671facbd86f7894afe36d5.png

https://s.click.aliexpress.com/e/_AExEtw

 

שתיהן מבוססות על קבל חשמלי, חיישן תמונה במצלמה הקדמית IMX335 זהה לשתיהן (דומה למה שיש בA129 Plus ו-DDPai Z40), רזולוציית צילום דומה 2560x1440p, זווית צילום 140° בקדמית ו-170° באחורית ובפנימית. המצלמה הפנימית כוללת נורות IR לצילום במצב חשיכה.

שתיהן זהות מבחינת מפרט טכני, אישית הייתי מעדיף את ה-T130 מכיוון שהיא תופסת פחות מקום ופחות בלאגן בחיבור הכבלים אליה (לעומת ה-A139). 

 

אפשרות נוספת היא לרכוש מצלמה דו כיוונית כמו ה-DDPai Z40 שתשמש כמצלמה קדמית+אחורית ולרכוש עוד מצלמה קטנה וזולה יותר שתחובר לפנים תא הנוסעים.

  • אהבתי 1

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...